Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

INZ na M5

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#21 Příspěvek od annri »

hgt
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 28.09.2005 00:00

#22 Příspěvek od hgt »

Byl jsem se na něj před dvěma lety podívat. Cena asi 450K, navázaná elektrika, celolak. Celkově pěkná nebastelená, kilometry sice min. tak - 100k ale vše pěkné a původní. Jezdila jako kráva...

Pokud jí měl od tý doby jen jeden člověk, tak bych do ní klidně šel..
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no ta v tom mikulově stojí už nějakej ten pátek , takže asi to bude pořád stejnej stav ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#24 Příspěvek od annri »

Diky za info.Ta je na prodej aspon rok...
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#25 Příspěvek od jozin7 »

Ja nechcu mudrovat ale nema mit klasicka M 5 ctyri kominy vzadu?
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od CBR1000F »

Pánové, na tu světle modrou M5 jsem se byl také podívat a projel jsem jí. Předesílám, že rozhodně nejsem odborník na M5ky. Rád bych si nějakou také pořídil, tak mě ta nízká cena zarazila a jel jsem to prozkoumat. Vodní pumpa KO - souhlas, kotouče na omak žádná sláva, ale brzdí to zatím slušně. Nic méně by výměna brzd pomalu jistě zasloužila. Někdo tu psal o horším podvozku - na mě to dělalo dobrý dojem. Nikde nic neklepe, volant se ani nehme, drží stopu a tlumiče nehoupají. Prasklé přední sklo - to je bez debat.
Ale s těma VANOSema, nevím. Už jsem viděl několik M5tek s odepsanýma, ale ty dělaly kravál stále, jak diesel. A motor nebyl klidný. Tohle zarachtá na vršku po studeném natočení a do 5ti sekund je klídek a zdá se mi, že motor točí pěkně, tiše a nekolísá - samozřejmě až na občasné zakvílení vodní pumpy v posledním tažení, co přemýšlí, zda se má rozkočit hned, nebo až za chvilku :-) Spíš bych to typoval na nějakou jinou "blbost". Totiž ten motor údajně dlouhou dobu neběžel a auto prý stálo na zahradě pod stromy zarostlé v trávě. A popravdě, stav tomu odpovídá. Kola, podvozek od bláta. Motor je dost zoxidovaný včetně elektroinstalace, plasty zšedlé a zasloužilo by to celé rozebrat a vyčistit. Pak bych asi začal řešit ty Vanosy. Každopádně, auto vypadá, že kdysi před těmi cca 20000km stálo (dle starého inzerátu výše) u BMW Grál v UL. A to je max. 4,5 roku, co tam fungují. Mluvil jsem s vedoucím GRALu a říkal, že spolupráce s VIP Cars byla hned na začátku a trvala asi jeden rok - tak si uděláte obrázek sami o stáří toho inzerátu. Jinak o té M5 nic nevěděl. Má také opravovaný lak na př.kapotě-levý roh je lehce prohnutý. Pravý přední světlomet má v sobě vlhkost a plastová část přední masky pod tím světlem má ulomený úchyt, navazující na blatník. Sedadlo řidiče je lehce ošoupané od nastupování, ale to čalouník zachrání. Rozsypané písmenka na displayji přístrojovky - nečitelné a rozbyté držáky kelímků u zadních sedadel. Tolik mé postřehy. Koupě levná, ale budoucí investice pořádná, pokud to má být mazlík do garáže. Jo a ještě dle bazaru, nějaký pražák prý často volá a nabízí za ní 100k, není to někdo z vás? :lol:
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#27 Příspěvek od Dally »

CBR1000F píše:Pánové, na tu světle modrou M5 jsem se byl také podívat a projel jsem jí. Předesílám, že rozhodně nejsem odborník na M5ky. Rád bych si nějakou také pořídil, tak mě ta nízká cena zarazila a jel jsem to prozkoumat. Vodní pumpa KO - souhlas, kotouče na omak žádná sláva, ale brzdí to zatím slušně. Nic méně by výměna brzd pomalu jistě zasloužila. Někdo tu psal o horším podvozku - na mě to dělalo dobrý dojem. Nikde nic neklepe, volant se ani nehme, drží stopu a tlumiče nehoupají. Prasklé přední sklo - to je bez debat.
Ale s těma VANOSema, nevím. Už jsem viděl několik M5tek s odepsanýma, ale ty dělaly kravál stále, jak diesel. A motor nebyl klidný. Tohle zarachtá na vršku po studeném natočení a do 5ti sekund je klídek a zdá se mi, že motor točí pěkně, tiše a nekolísá - samozřejmě až na občasné zakvílení vodní pumpy v posledním tažení, co přemýšlí, zda se má rozkočit hned, nebo až za chvilku :-) Spíš bych to typoval na nějakou jinou "blbost". Totiž ten motor údajně dlouhou dobu neběžel a auto prý stálo na zahradě pod stromy zarostlé v trávě. A popravdě, stav tomu odpovídá. Kola, podvozek od bláta. Motor je dost zoxidovaný včetně elektroinstalace, plasty zšedlé a zasloužilo by to celé rozebrat a vyčistit. Pak bych asi začal řešit ty Vanosy. Každopádně, auto vypadá, že kdysi před těmi cca 20000km stálo (dle starého inzerátu výše) u BMW Grál v UL. A to je max. 4,5 roku, co tam fungují. Mluvil jsem s vedoucím GRALu a říkal, že spolupráce s VIP Cars byla hned na začátku a trvala asi jeden rok - tak si uděláte obrázek sami o stáří toho inzerátu. Jinak o té M5 nic nevěděl. Má také opravovaný lak na př.kapotě-levý roh je lehce prohnutý. Pravý přední světlomet má v sobě vlhkost a plastová část přední masky pod tím světlem má ulomený úchyt, navazující na blatník. Sedadlo řidiče je lehce ošoupané od nastupování, ale to čalouník zachrání. Rozsypané písmenka na displayji přístrojovky - nečitelné a rozbyté držáky kelímků u zadních sedadel. Tolik mé postřehy. Koupě levná, ale budoucí investice pořádná, pokud to má být mazlík do garáže. Jo a ještě dle bazaru, nějaký pražák prý často volá a nabízí za ní 100k, není to někdo z vás? :lol:


VANOS může pracovat zcela normálně a přesto být hlučný (je to dáno tolerancí v ozubených součástech, dřív nebo později to prostě dělá takový ševelivý "diesel-rattle" kombinovaný s tichým cvakáním. Dá se to odstranit, viz. DrVANOS.com)

Nebo prostě nepracovat tak jak má. Zkrátka zvuk není určující, ale chybové kódy, "misfiry" , hodnoty předstihu atd. jsou. A hlavně krouťák odspoda a jakým způsobem roste. Když VANOS a elektronika s ním spojená nepracuje jak má, M5 je mrtvý auto, výkonem na úrovni 538i-530i... když je mechanicky KO (což je opravdu extrém) tak nastupuje hrubý chod, a motor je v safe módu.

Zkrátka nechat si udělat VANOS test na GT1 diagnostice a pak hodnotit...
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od CBR1000F »

to DALLY: s tím testem jen souhlasím, bez něj je to asi fakt časovaná bomba. Jinak, dá se nějak "opravit" display v přístrojovce, když zobrazuje rozsypaně?
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od CBR1000F »

Mimochodem, dá se u tohodle modelu nahradit vodní pumpa z jiného typu BMW? Origo jsem koukal, že ja taky paleta :)
- ostatně u M5 normál.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#30 Příspěvek od Dally »

CBR1000F píše:to DALLY: s tím testem jen souhlasím, bez něj je to asi fakt časovaná bomba. Jinak, dá se nějak "opravit" display v přístrojovce, když zobrazuje rozsypaně?


Display se dá opravit. Dělají to např. v BMWKrotil...
Odpovědět