Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

m5 e34 3,6 setrvak

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#1 Příspěvek od ARI »

zdravim vsechny.je mozne ze pri volnobehu sem tam muze byt slyset jakoby tukl setrvak?a nekdy pri vypnuti motoru kdyz se motor zastavi tak je slyset takovy dojezd setrvaku,nekdy jsem to slysel u nakladaku kdyz vypnuli motor.nebo to muze byt spojka.je sice fakt ze zabira hodne dole.diky
mpowerm
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#2 Příspěvek od mpowerm »

To ti hrka prevodovka, aj mne to robi. Zotrvacnik je jednohmotny, pevny.
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#3 Příspěvek od ARI »

tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.
pinki
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 23.03.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice

#4 Příspěvek od pinki »

ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.

Originál byl u m5 e34 fakt jednohmotý setrvák,jedině ,že by to někdo bastlil.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pinki píše:
ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.

Originál byl u m5 e34 fakt jednohmotý setrvák,jedině ,že by to někdo bastlil.


3.8 mela až dvouhmotu stejnou jako S50 3.0 i 3.2 ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#6 Příspěvek od ARI »

prave mechos co k nemu jezdim na pokec tak ten ma taky m5 ale 3,8 a tvrdil s jistotou ze mam dvouhmotu.tak ted fakt nevim.fakt to kuchnu a napisu.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

tu mas setrvak z 3.6 (pouzit pouze u 3.6)

http://bmwfans.info/parts/catalog/11221312491/


btw za ten fail s tim setrvakem se omlouvam to sem si splet s lamelou ktera je stejna , setrvaky jsou odlišné od S50 ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#8 Příspěvek od ARI »

tak jo,neni to dvouhmota.tak uvidim az to dam dolu,jsem stejne zvedavej jak to tam je,ne ze bych nikdy nevidel spjku setrvak atd ale M jeste ne.stejne zabira spojka hodne dole,tak by nemela asi chodit.
mpowerm
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#9 Příspěvek od mpowerm »

ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.


Tam ti nema co ine hrkat. Je to sportovy motor, ma ostrejsi nepravidelny volnobeh, tym vznikaju razy, ktore sa prenasaju do prevodovky a pocut to na vstupnej hriadeli. Nie je to len vec M prevodoviek, ale aj ostatnych seriovych typoch, ktore maju viac nabehane. Po odstaveni motora vacsina znich zhrka.
ARI
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: morava

#10 Příspěvek od ARI »

uz to mam,jsem vul.vim cim jsou ty zvuky spusobene.mam praskly a vytekly silenblok na motoru,.ta kapalina vytekla a ted se trou o sebe ty kovove vyplne uvnitr toho silenbloku a tim se pak prenasi ty zvuky a vibrace i do skrine.urcite mam pravdu.mel jsem to na 528i.a az ted mi to doslo.tam se to taky tak ozyvalo.
Odpovědět