Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
m5 e34 3,6 setrvak
ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.
Originál byl u m5 e34 fakt jednohmotý setrvák,jedině ,že by to někdo bastlil.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pinki píše:ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.
Originál byl u m5 e34 fakt jednohmotý setrvák,jedině ,že by to někdo bastlil.
3.8 mela až dvouhmotu stejnou jako S50 3.0 i 3.2

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tu mas setrvak z 3.6 (pouzit pouze u 3.6)
http://bmwfans.info/parts/catalog/11221312491/
btw za ten fail s tim setrvakem se omlouvam to sem si splet s lamelou ktera je stejna , setrvaky jsou odlišné od S50
http://bmwfans.info/parts/catalog/11221312491/
btw za ten fail s tim setrvakem se omlouvam to sem si splet s lamelou ktera je stejna , setrvaky jsou odlišné od S50

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.
Tam ti nema co ine hrkat. Je to sportovy motor, ma ostrejsi nepravidelny volnobeh, tym vznikaju razy, ktore sa prenasaju do prevodovky a pocut to na vstupnej hriadeli. Nie je to len vec M prevodoviek, ale aj ostatnych seriovych typoch, ktore maju viac nabehane. Po odstaveni motora vacsina znich zhrka.
uz to mam,jsem vul.vim cim jsou ty zvuky spusobene.mam praskly a vytekly silenblok na motoru,.ta kapalina vytekla a ted se trou o sebe ty kovove vyplne uvnitr toho silenbloku a tim se pak prenasi ty zvuky a vibrace i do skrine.urcite mam pravdu.mel jsem to na 528i.a az ted mi to doslo.tam se to taky tak ozyvalo.