
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kolik vám žere S62 (M5 E39) Oleje?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Meda píše:TT: od vymeny k vymene ti to opravdu vezme takhle malo? Co si pro to delal? Cetl jsem o odlucovacich oleje a krouzku Vanosu, ze na to maji vliv, ale nenapadlo me, ze by neco melo az tak velky vliv..
asi záleží jaký dobytek to auto měl před tebou, když jsem před 5ti lety scháněl M5 e39 tak mě borec řekl, že olej mění po cca 15 tis a olej lije longlife 10W30 trošku jsem polapal po dechu a auto jsem tenkrát nevzal.
...když už to auto máš koupený těžko můžeš ovlinit to jak kdo s ním před tebou zacházel. Výměna komponent , které uvádíš by to trochu mohla ovlivnit, ale jak hodně to si nedovolím říci. Snažim se udržovat auto v co nejlepším stavu, tedy preventivně vyměnit vždy díly co si myslím , že už nejsou ve 100% stavu (brzdy-kotouče, spojka, řemeny) teď jsem měnil separátory k olejovému potrubí a přívodní hadice-byli úplně na kaši atd....
Obecně se říká , že si S62 nějaký olej vezme vzhledem k tomu jaké tam jsou tlaky a tření se tomu ani nedivím. Slyšel jsem že klidně i 0,5 -1 litr na 1000 km. Zatím jsem se s tím u mého auta nesetkal. Řeším opravdu do 1 litru od výměny k výměně hlavně v létě.
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
u niektorych motorov je casom spotreba zvysena ale ako u kazdeho sa potvrdzuje ze najvacsi vplyv na to ma udrzba a zaobchadzanie vsetkych byvalych majitelov. U Hond s V-Tec sa traduje tiez ze olej bere kazda - nie je to ale pravda. Rovnako aj u S62. Da sa s tym zit - samozrejme netreba setrit ani na takych veciach ako je odvetranie motora a jeho vedenie (oil separator a hadice k nemu). kedze spravne dychanie motora tiez prispieva k jeho dobrej kondicii.
Ked uz motor olej spotrebovava - treba to co najvaic ako ide znizit kedze spalovanim oleja dochadza k postupnemu zakarbonovavaniu spalovacieho priestoru a karbon ako je zname je tvrdsi ako povrch valca - cize jeho ciastocky obrusuju steny valca a kruzky...
Ked uz motor olej spotrebovava - treba to co najvaic ako ide znizit kedze spalovanim oleja dochadza k postupnemu zakarbonovavaniu spalovacieho priestoru a karbon ako je zname je tvrdsi ako povrch valca - cize jeho ciastocky obrusuju steny valca a kruzky...
No někdy to za 3k nesežere nic a pak se kouknu za další 3k a litr a půl v háji...
Jen tak mě napadlo, co když ten "úžasnej" 10W-60 Castrol je pěkná sračka?? To není myšleno k jeho spotřebě ale k jeho teoretické vyšší karbonizaci.
Sice ho taky používám, ale asi přestanu...
Samo zůstanu u 10W-60 ale změnim výrobce. Po zkušnostech s 5W-30 v dieslu už castrol nechci ani vidět...
Jen tak mě napadlo, co když ten "úžasnej" 10W-60 Castrol je pěkná sračka?? To není myšleno k jeho spotřebě ale k jeho teoretické vyšší karbonizaci.
Sice ho taky používám, ale asi přestanu...
Samo zůstanu u 10W-60 ale změnim výrobce. Po zkušnostech s 5W-30 v dieslu už castrol nechci ani vidět...
Sibr píše:No někdy to za 3k nesežere nic a pak se kouknu za další 3k a litr a půl v háji...
Jen tak mě napadlo, co když ten "úžasnej" 10W-60 Castrol je pěkná sračka?? To není myšleno k jeho spotřebě ale k jeho teoretické vyšší karbonizaci.
Sice ho taky používám, ale asi přestanu...
Samo zůstanu u 10W-60 ale změnim výrobce. Po zkušnostech s 5W-30 v dieslu už castrol nechci ani vidět...
Čím vyšší otáčky, tím víc oleje se nasává přes pístní kroužky do válců a spaluje. Tzn. čím víc se S62 točí, tím víc žere oleje. Je to přirozené.
Motul a Mobil One jsou další alternativy ke Castrolu...