Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kolik vám žere S62 (M5 E39) Oleje?

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
burner
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: sob 07.03.2009 01:00

#1 Příspěvek od burner »

Zdravim všechny,začínám být trochu v depsesi z toho kolik mi to bere i při normální jízdě.Jak jste na tom vy? :-)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#2 Příspěvek od Meda »

Kolik ti to bere?
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od TT »

od výměny k výměně 8tis Km cca 0,5 - 0,75 litru. Záleží na ročním období (léto více živější jízda nebo zima normální jízda) castrol 10W60. motor najeto 130 tis Km
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
eM5thusiast
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od eM5thusiast »

Motor najeto 80tis = do 3dcl TWS na 1000 km
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#5 Příspěvek od Meda »

TT: od vymeny k vymene ti to opravdu vezme takhle malo? Co si pro to delal :)? Cetl jsem o odlucovacich oleje a krouzku Vanosu, ze na to maji vliv, ale nenapadlo me, ze by neco melo az tak velky vliv..
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od TT »

Meda píše:TT: od vymeny k vymene ti to opravdu vezme takhle malo? Co si pro to delal :)? Cetl jsem o odlucovacich oleje a krouzku Vanosu, ze na to maji vliv, ale nenapadlo me, ze by neco melo az tak velky vliv..


asi záleží jaký dobytek to auto měl před tebou, když jsem před 5ti lety scháněl M5 e39 tak mě borec řekl, že olej mění po cca 15 tis a olej lije longlife 10W30 trošku jsem polapal po dechu a auto jsem tenkrát nevzal.
...když už to auto máš koupený těžko můžeš ovlinit to jak kdo s ním před tebou zacházel. Výměna komponent , které uvádíš by to trochu mohla ovlivnit, ale jak hodně to si nedovolím říci. Snažim se udržovat auto v co nejlepším stavu, tedy preventivně vyměnit vždy díly co si myslím , že už nejsou ve 100% stavu (brzdy-kotouče, spojka, řemeny) teď jsem měnil separátory k olejovému potrubí a přívodní hadice-byli úplně na kaši atd....

Obecně se říká , že si S62 nějaký olej vezme vzhledem k tomu jaké tam jsou tlaky a tření se tomu ani nedivím. Slyšel jsem že klidně i 0,5 -1 litr na 1000 km. Zatím jsem se s tím u mého auta nesetkal. Řeším opravdu do 1 litru od výměny k výměně hlavně v létě.
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#7 Příspěvek od blesk666 »

u niektorych motorov je casom spotreba zvysena ale ako u kazdeho sa potvrdzuje ze najvacsi vplyv na to ma udrzba a zaobchadzanie vsetkych byvalych majitelov. U Hond s V-Tec sa traduje tiez ze olej bere kazda - nie je to ale pravda. Rovnako aj u S62. Da sa s tym zit - samozrejme netreba setrit ani na takych veciach ako je odvetranie motora a jeho vedenie (oil separator a hadice k nemu). kedze spravne dychanie motora tiez prispieva k jeho dobrej kondicii.
Ked uz motor olej spotrebovava - treba to co najvaic ako ide znizit kedze spalovanim oleja dochadza k postupnemu zakarbonovavaniu spalovacieho priestoru a karbon ako je zname je tvrdsi ako povrch valca - cize jeho ciastocky obrusuju steny valca a kruzky...
burner
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: sob 07.03.2009 01:00

#8 Příspěvek od burner »

No, já mám přesně ten případ 0,5-1l 1000km.Tak mě zajímalo jak jsou na tom ostatní piloti :-) Docela mě tahle spotřeba ničí,bojím se aby se mi motor nerozskočil uplně... :-( A taky doufam že nemá poloviční výkon.Kdyby byl někdo z Prahy na projížďku,rád bych porovnal :-)
Sibr
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 31.05.2009 00:00
Bydliště: xS5:x555

#9 Příspěvek od Sibr »

No někdy to za 3k nesežere nic a pak se kouknu za další 3k a litr a půl v háji...

Jen tak mě napadlo, co když ten "úžasnej" 10W-60 Castrol je pěkná sračka?? To není myšleno k jeho spotřebě ale k jeho teoretické vyšší karbonizaci.
Sice ho taky používám, ale asi přestanu...
Samo zůstanu u 10W-60 ale změnim výrobce. Po zkušnostech s 5W-30 v dieslu už castrol nechci ani vidět...
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Dally »

Sibr píše:No někdy to za 3k nesežere nic a pak se kouknu za další 3k a litr a půl v háji...

Jen tak mě napadlo, co když ten "úžasnej" 10W-60 Castrol je pěkná sračka?? To není myšleno k jeho spotřebě ale k jeho teoretické vyšší karbonizaci.
Sice ho taky používám, ale asi přestanu...
Samo zůstanu u 10W-60 ale změnim výrobce. Po zkušnostech s 5W-30 v dieslu už castrol nechci ani vidět...


Čím vyšší otáčky, tím víc oleje se nasává přes pístní kroužky do válců a spaluje. Tzn. čím víc se S62 točí, tím víc žere oleje. Je to přirozené.

Motul a Mobil One jsou další alternativy ke Castrolu...
burner
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: sob 07.03.2009 01:00

#11 Příspěvek od burner »

A co někdo z Prahy?Rad bych to s někým výkonově porovnal...Projižďka?
Sibr
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 31.05.2009 00:00
Bydliště: xS5:x555

#12 Příspěvek od Sibr »

Počkej si tak měsíc :D Pak se projedem...
Auto nedostanu na komunikaci, kvůli blátu a ledu kterej se ve stínu drží.
Stejnak moje první cesta bude do pneuservisu pro nové zadní obutí :D
Odpovědět