Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301 Registrován: pát 07.02.2003 01:00
#1
Příspěvek
od Miketak » čtv 18.08.2011 12:22
Zdar chlapi, potřebuju radu ohledně ztráty krouťáku u M3 3.0. Dnes jsem byl na brzdě a hodnoty byly 265k/7300 ot a 274 Nm/6200. Nevíte čím to může být a proč je posunutý tak nahoru. Díky
Hanz
Člen Klubu
Příspěvky: 6214 Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
#2
Příspěvek
od Hanz » čtv 18.08.2011 13:05
nejpis Vanos potrebuje pretesnit, coz na dignostice uvidis...
“Ability is what you're capable of doing.”
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301 Registrován: pát 07.02.2003 01:00
#3
Příspěvek
od Miketak » čtv 18.08.2011 13:47
Hanz píše: nejpis Vanos potrebuje pretesnit, coz na dignostice uvidis...
Aha a jak přesně se to na té dignostice pozná?
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322 Registrován: ned 04.02.2007 01:00
#4
Příspěvek
od Dally » úte 23.08.2011 12:13
No nejdřív bych zkontroloval těsnost sání, vyměnil váhu vzduchu, filtry popř. čidla vačky, což jsou "oči" VANOSu, než se v něm hned hrabat...
Hanz
Člen Klubu
Příspěvky: 6214 Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
#5
Příspěvek
od Hanz » úte 23.08.2011 14:15
myslel jsem to tak, ze ma prvne zajet na diagnostiku, nez zacne cokoliv menit a rozebirat
“Ability is what you're capable of doing.”
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414 Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od Fatal Design » úte 23.08.2011 14:23
Diagnostika GT1 umí test Vanosu ...
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301 Registrován: pát 07.02.2003 01:00
#7
Příspěvek
od Miketak » sob 03.09.2011 21:07
Fatal Design píše: Diagnostika GT1 umí test Vanosu ...
Někdo z klubu s diag. GT1 na sev. moravě? Přijedu, zaplatím.
MattyX
Moderátor
Příspěvky: 12846 Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od MattyX » sob 03.09.2011 21:09
myslím si že tu byla nabídka od člena Doktor1 ma nick , ma diagnozu GT1
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301 Registrován: pát 07.02.2003 01:00
#9
Příspěvek
od Miketak » ned 04.09.2011 13:51
Zdarec tak jsme dneska měřili tlaky a byly v pěti válcích cca 12,5 baru a v jednom cca 12 barů. Nevíte náhodou někdo kolik by mělo být origo? Díky
MattyX
Moderátor
Příspěvky: 12846 Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od MattyX » ned 04.09.2011 20:40
minimum je 10-11bar . jako 12 neni špatných , ale 14 co ma novej motor by bylo hezčích
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Samo
Registrovaný
Příspěvky: 13 Registrován: sob 03.05.2008 00:00
#11
Příspěvek
od Samo » ned 04.09.2011 21:40
Ahoj a ten motor je v seri ci je tam nieco upravovane?(nap.karbo.sanie?)
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301 Registrován: pát 07.02.2003 01:00
#12
Příspěvek
od Miketak » pon 05.09.2011 21:25
Samo píše: Ahoj a ten motor je v seri ci je tam nieco upravovane?(nap.karbo.sanie?)
Je to sériovka.
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301 Registrován: pát 07.02.2003 01:00
#13
Příspěvek
od Miketak » sob 15.12.2012 23:49
Tak po delší odmlce otvírám opět toto vlákno. Ztrátu výkonu a krouťáku jsem zatím nevyřešil jelikož nebylo moc času a financí (stěhování a přestavba domu). Každopádně tuto zimu bych problém chtěl konečně vyřešit. Problém se projevuje ještě tak, že auto se chová nestandartně v rozmezí 2-3 tis. ot. a to tak že po přidání plynu začne jakoby škubat respektive to vypadá spíš jakoby vibrace motoru. Po překonání 3 tis. to přestane. Ptal jsem se pův. majitele a vůz byl údajně přečipovaný- může to všechno být způsobeno špatným přečipováním? Jinak diagnostika nic nehlásí. Navíc se ty vibrace neobjeví vždy. Prostě taková pitomá závada, která může souviset s tou ztrátou výkonu, ale nevím jak přijít na to co to může dělat. Nechce se mi měnit postupně půlku motoru abych nakonec zjistil, že to je nějaká banalita. Děkuji předem za rady a nápady.