Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ztráta krouťáku u M3 3.0

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#1 Příspěvek od Miketak »

Zdar chlapi, potřebuju radu ohledně ztráty krouťáku u M3 3.0. Dnes jsem byl na brzdě a hodnoty byly 265k/7300 ot a 274 Nm/6200. Nevíte čím to může být a proč je posunutý tak nahoru. Díky
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nejpis Vanos potrebuje pretesnit, coz na dignostice uvidis...
“Ability is what you're capable of doing.”
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#3 Příspěvek od Miketak »

Hanz píše:nejpis Vanos potrebuje pretesnit, coz na dignostice uvidis...
Aha a jak přesně se to na té dignostice pozná? :oops:
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Dally »

No nejdřív bych zkontroloval těsnost sání, vyměnil váhu vzduchu, filtry popř. čidla vačky, což jsou "oči" VANOSu, než se v něm hned hrabat...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

myslel jsem to tak, ze ma prvne zajet na diagnostiku, nez zacne cokoliv menit a rozebirat :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fatal Design »

Diagnostika GT1 umí test Vanosu ...
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#7 Příspěvek od Miketak »

Fatal Design píše:Diagnostika GT1 umí test Vanosu ...

Někdo z klubu s diag. GT1 na sev. moravě? Přijedu, zaplatím.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MattyX Moderátor »

myslím si že tu byla nabídka od člena Doktor1 ma nick , ma diagnozu GT1 ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#9 Příspěvek od Miketak »

Zdarec tak jsme dneska měřili tlaky a byly v pěti válcích cca 12,5 baru a v jednom cca 12 barů. Nevíte náhodou někdo kolik by mělo být origo? Díky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MattyX Moderátor »

minimum je 10-11bar . jako 12 neni špatných , ale 14 co ma novej motor by bylo hezčích :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Samo
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: sob 03.05.2008 00:00

#11 Příspěvek od Samo »

Ahoj a ten motor je v seri ci je tam nieco upravovane?(nap.karbo.sanie?)
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#12 Příspěvek od Miketak »

Samo píše:Ahoj a ten motor je v seri ci je tam nieco upravovane?(nap.karbo.sanie?)
Je to sériovka.
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#13 Příspěvek od Miketak »

Tak po delší odmlce otvírám opět toto vlákno. Ztrátu výkonu a krouťáku jsem zatím nevyřešil jelikož nebylo moc času a financí (stěhování a přestavba domu). Každopádně tuto zimu bych problém chtěl konečně vyřešit. Problém se projevuje ještě tak, že auto se chová nestandartně v rozmezí 2-3 tis. ot. a to tak že po přidání plynu začne jakoby škubat respektive to vypadá spíš jakoby vibrace motoru. Po překonání 3 tis. to přestane. Ptal jsem se pův. majitele a vůz byl údajně přečipovaný- může to všechno být způsobeno špatným přečipováním? Jinak diagnostika nic nehlásí. Navíc se ty vibrace neobjeví vždy. Prostě taková pitomá závada, která může souviset s tou ztrátou výkonu, ale nevím jak přijít na to co to může dělat. Nechce se mi měnit postupně půlku motoru abych nakonec zjistil, že to je nějaká banalita. Děkuji předem za rady a nápady.
Odpovědět