pesa píše:pristi rok bude E60 za 500, takze doba kdy prumerna e39 stoji 350 bude hodne rychle pryc a kazdej, kdo e39 prodava si to uvedomuje. E60 za 500 bude sice loterie, ale je to o 2 generace jina kara a toto riziko bude hodne lidi zvazovat a urcite budou inklinovat ke konfortnejsi popr. brutalnejsi jizde a predstave, ze mi v e60 2006 neodejde altik nebo servopumpa starim, tak jako v e39 2002. 6let stari vs. 10let je pro hodne lidi silnej argument...
Dle meho nyni cena pred faceliftem max 250, po faceliftu max 400, e60 pred 600, e60 po 800
Dle meho pristi rok cena pred faceliftem max 200, po faceliftu max 300, e60 nejlevnejsi predface za 500, e60 pofaceliftu nejlevnejsi za 700
Kdyžtak jen o JEDNU generaci novější.

A jízdu v ní bych rozhodně nenazval brutálnější, jen jinou než v E39. Ceny E39 M5 se v Evropě víceméně ustálily, ceny E60 samozřejmě teď padají nejvíc a padat budou. Otázka stáří - z hlediska čistě konstrukční spolehlivosti aut je na tom E39 M5 mnohem líp než E60 M5 - ta má ještě náchylnější motor, permanentně v otáčkách + odchází běžně SMG a elektronické moduly. S85 má navíc i v bězném provozu šílenou spotřebu a malý dojezd, a to se teď bohužel řeší i u aut tohoto ražení...
Problém ČR je, že mnohem výrazněji než je tomu u M3, jsou u nás E39 M5 už od začátku dovezené tzv. "výhodné" koupě (stočené, bourané), které pár 3., 4. majitelů dorasuje a pak se jich zbavuje hluboko pod cenou... což posunulo M5 do obecně dost rizikové cenové hladiny. Výkonné velkoobjemové sedany za 200k si prostě kupuje jiná sorta lidí, než za 500k, 800k atd...