Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

jak jsem kupoval M5

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#21 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

chlapci 90% M5 v ceně kolem 170-250tisíc bude mít odhadem 300-320 koní :wink: místo 400.... dopravdy to není auto , kde vám stačí na sezónu 40tkč :wink: zadní gumy tam hoří jako papír jedna stojí kolem 6-8litrů, brzdy chodí do kytek velmi rychle ( pokud se v tom jezdí jako v emku) vanosy stojí kolem 100.000,- :wink: prostě toto není auto pro někoho kdo má našetřeno 180.000, ať chcete nebo né....co spojka, difer kterej udělá pápá a mnoho dalších věcí, které se můžou posrat u 10let starého velmi silného vozu typu M5 :wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#22 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nemáš pravdu, čím levnější koupí, tím víc adrenalinu zažije a to ani nemusí moc jezdit (někdy vůbec) :-) myslím, že taková M5 e39 za 150,- bude TOP mašina na zvednutí tepu i v klidu :-))
“Ability is what you're capable of doing.”
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#23 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Modří vědí :D
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

#24 Příspěvek od xaler »

Aspoň od někoho tu čtu něco rozumného, prošel jsem si E32 750 v době kdy internet lezl po stromech a všechno jsem musel řešit sám. Podle mě s M5 to bude podobné i dnes sice ti spousta lidí pomůže ale když na ebay zadáš něco na M5 tak tam nic není a nebo cifry že nestačíš počítat nuly. To samé třeba E31.
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

#25 Příspěvek od xaler »

Měk když zajímá nějaký auto tak si udělám nějaký cvičný průser...udělej to taky právě teď ti odešel diferák a převodovka nejde ředit dvojka, sedni na net a hledej nakonec zjistíš že převodovku bys našel v USA a diferák nic. Takže budeš sedět doma na zadku a v tom lepším případě čekat dva měsíce na loď z ameriky a mezitím shánět diferák. Je to jen příklad, převodovka by se určitě našla i u nás nebo v DE. Mě se líbí E32 Alpina ale když zadáš něco na ebay tak ti vyběhne smutnej pes jako na seznamu.
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#26 Příspěvek od Meda »

Repas Vanosu stoji 15k, diferak i prevodovku sezenes, mel jsem jich pod rukou, nebo jsem nasel na netu nahodne nekolik..

Asi jde o to, co s tim autem taky budes delat.. Ja s tim jezdim denne, za posledni rok a pul mam na M5tkach pres 100 000km, ale je fakt, ze s tim jezdim jako s rychlym sedanem, ne dvakrat za mesic na okruh.

Nepredpokladam, ze dotycny co zde chce kupovat M5 s tim bude jezdit jen po okruzich, na to jste tu vy s M3jkama.

Zbytecne to tu zasiram zkusenostma z denniho provozu, takze necham se vyjadrit nekoho, kdo s tim lita okruhy :)
Kx250
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 31.10.2011 01:00

#27 Příspěvek od Kx250 »

Taky bych měl zájem o M5,co si myslíte o téhle? http://www.sportovnivozy.cz/21288-bmw-m ... budejovice
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#28 Příspěvek od Danny Moderátor »

najeto 120000 a cena 219000 to je skrytá kamera nebo nákup roku
Kx250
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 31.10.2011 01:00

#29 Příspěvek od Kx250 »

Tak už je bohužel prodaná za 188
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#30 Příspěvek od Dally »

Kx250 píše:Tak už je bohužel prodaná za 188


To je šílená neúcta ta cena. :cry:
To auto jsem znal. Jen Supersprint svody (u nás nemá skoro žádná E39)+ zadní díl stály 1.majitele v ČR 120tis. Kč, kola a doplňky Schnitzer dalších více než 100tis...

Měl jsi se zeptat, jestli s ní fakt něco bylo...
Jinak je to nemilej precedenc. Před zimou se tu vyrojilo pár polomrtvejch vraků kolem 200k a hned to někteří jedinci považují za "normální" cenu pro E39 M5 :roll: ...
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#31 Příspěvek od pesa »

pristi rok bude E60 za 500, takze doba kdy prumerna e39 stoji 350 bude hodne rychle pryc a kazdej, kdo e39 prodava si to uvedomuje. E60 za 500 bude sice loterie, ale je to pro me osobne o 2 generace jina a v mnohych ohledech lepsi kara a toto riziko bude hodne lidi zvazovat a urcite budou inklinovat ke konfortnejsi popr. brutalnejsi jizde a predstave, ze mi v e60 2006 neodejde altik nebo servopumpa starim, tak jako v e39 2002. 6let stari vs. 10let je pro hodne lidi silnej argument...

Dle meho nyni cena pred faceliftem max 250, po faceliftu max 400, e60 pred 600, e60 po 800

Dle meho pristi rok cena pred faceliftem max 200, po faceliftu max 300, e60 nejlevnejsi predface za 500, e60 pofaceliftu nejlevnejsi za 700
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#32 Příspěvek od Dally »

pesa píše:pristi rok bude E60 za 500, takze doba kdy prumerna e39 stoji 350 bude hodne rychle pryc a kazdej, kdo e39 prodava si to uvedomuje. E60 za 500 bude sice loterie, ale je to o 2 generace jina kara a toto riziko bude hodne lidi zvazovat a urcite budou inklinovat ke konfortnejsi popr. brutalnejsi jizde a predstave, ze mi v e60 2006 neodejde altik nebo servopumpa starim, tak jako v e39 2002. 6let stari vs. 10let je pro hodne lidi silnej argument...

Dle meho nyni cena pred faceliftem max 250, po faceliftu max 400, e60 pred 600, e60 po 800

Dle meho pristi rok cena pred faceliftem max 200, po faceliftu max 300, e60 nejlevnejsi predface za 500, e60 pofaceliftu nejlevnejsi za 700


Kdyžtak jen o JEDNU generaci novější. :) A jízdu v ní bych rozhodně nenazval brutálnější, jen jinou než v E39. Ceny E39 M5 se v Evropě víceméně ustálily, ceny E60 samozřejmě teď padají nejvíc a padat budou. Otázka stáří - z hlediska čistě konstrukční spolehlivosti aut je na tom E39 M5 mnohem líp než E60 M5 - ta má ještě náchylnější motor, permanentně v otáčkách + odchází běžně SMG a elektronické moduly. S85 má navíc i v bězném provozu šílenou spotřebu a malý dojezd, a to se teď bohužel řeší i u aut tohoto ražení...
Problém ČR je, že mnohem výrazněji než je tomu u M3, jsou u nás E39 M5 už od začátku dovezené tzv. "výhodné" koupě (stočené, bourané), které pár 3., 4. majitelů dorasuje a pak se jich zbavuje hluboko pod cenou... což posunulo M5 do obecně dost rizikové cenové hladiny. Výkonné velkoobjemové sedany za 200k si prostě kupuje jiná sorta lidí, než za 500k, 800k atd...
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#33 Příspěvek od pesa »

a je to tady - 20tis € hranice prolomena....

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Když myslíš... ta cena je bez dovozu z USA, cla, DPH, přihlášení, přestavby na EU verzi. Dál je otázka, jestli uvedené kilometry nejsou náhodou míle.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#35 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Co naděláš když pesa má názory jako pesar :D hlavně že je to za super cenu :D
bmw--jury
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: stř 01.12.2010 01:00
Bydliště: Brno

#36 Příspěvek od bmw--jury »

Nechci nic říkat , ale nejlevnější M5 ...na trhu ....asi nebude zrovna dobrý auto .

Nějak jsem ten izerát ani neprohlížel , ale aby to auto vůbec odjelo z toho parkoviště . ..... :D :D . Já osobně mám totiž nejradši lidi , kteří se podívají na to nejlevnjší auto na trhu , většinou nepojizdnou mrdku a pak vykládají v hospodě , že dneska se dá koupi M5 za půl mega . ..... :D

To bude asi jako mi nedávno kamoš říkal , dneska jsem se díval na Sauto a ty M3 e46 se dají koupit za 300 tisíc . Tak co mu na to mám říct , asi jenom ad si ji jde koupit ..... :D :D
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#37 Příspěvek od pesa »

panove, nepochopili jste podstatu.
jde o to, ze M5 se pred rokem pohybovali nad hranici 30tisic € a prumerna cena byla 40k €

nyni, pokud si chces vybrat zajimavou karku tak se pohybujes uz o 10k € niz diky tomu, ze nejlevnejsi sracky jsou od 18k €

jasna vec, ze nejlevnejsi karky jsou mrdky nebo fake, ale prave ty udavaji trend!

M3maniaku - urazky si nech, taky te nenapadam...to si myslim, ze je pod tvoji uroven a uroven alespon teto sekce, kdyz ne fora :(
sic
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: úte 06.03.2007 01:00

#38 Příspěvek od sic »

pesa píše:a je to tady - 20tis € hranice prolomena....

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2


nechcem ta sklamat, ale konecna cena za toto konkretne auto po dovoze a na cesky znackach je cca. 29tis.€+
a to este vobec netusis v akom stave to auto je.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#39 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

pesa píše:panove, nepochopili jste podstatu.
jde o to, ze M5 se pred rokem pohybovali nad hranici 30tisic € a prumerna cena byla 40k €

nyni, pokud si chces vybrat zajimavou karku tak se pohybujes uz o 10k € niz diky tomu, ze nejlevnejsi sracky jsou od 18k €

jasna vec, ze nejlevnejsi karky jsou mrdky nebo fake, ale prave ty udavaji trend!

M3maniaku - urazky si nech, taky te nenapadam...to si myslim, ze je pod tvoji uroven a uroven alespon teto sekce, kdyz ne fora :(


Hele nic ve zlém, sice mě nenapadáš (já Tebe taky ne ) chce to trošičku smysl pro humor :wink: , ale motáš tady lidem hlavy s milnýma informacema o tom jak není problém si koupit M5 e60 za 20 nebo dokonce za 18tis.eur a jelikož je to totální kokotina tak jsem zareagoval jak jsem zareagoval.Pokud někdo napíšeš totální nesmysl nejde reagovat jinak než s humorem...tedy aspoň já to tak mám. A jediné co je pod úroveň kohokoliv je psát takový nesmysly jako píšeš Ty. Je to smutné, ale je to tak...
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#40 Příspěvek od pesa »

ok, chapu, ze se musi pripocitat clo a nepaltci dph i dan, ale i tak je fajn, ze ceny leti dolu k dosazitelnym hranicim ///M nadsenců a pristi rok by mohlo byt diky rozmnozeni F10 jeste lepe.
pak by mela prijit dle meho stagnace - takze idealni nakup E60 po faceliftu je rok 2012 -
co vy na to?
Odpovědět