Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M5 E39 bez koncovek výfuků?

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
kawazx6r01
Registrovaný
Příspěvky: 435
Registrován: ned 23.03.2008 01:00

#1 Příspěvek od kawazx6r01 »

Zdravim lidi, kamarád koupil M5 E39 a pta se, jestli ji ublizi montaz pruchozich trubek misto tlumicu vyfuku....ma to pry nebezpecnej zvuk:) Dik za postrehy:)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#2 Příspěvek od Meda »

Zvuk to ma opravdu nebezpecnej, hojne to delaji v USA, odstrani se koncove tlumice a protahne se jen trubka dozadu plus nejake koncovky.

Vzhledem k tomu, ze mam jeden vyfuk navic, zkousel jsem tlumice uriznout a nasadil na auto. Na zkousku se mi nechtelo navarovat trubku az za auto a kupovat koncovky, nicmene jsem to tam nechal jedno odpoledne a zvuk to ma jako kdyz ti u jineho auta upadne vyfuk hned za svodama 8O

Asi to bylo dany i tim, ze nekoncily trubky az za autem, ale v nizkych otackach je zvuk tak hluboky, ze se chveje cely auto. Od nejakych 3k rpm pri zatezi to ma zvuk uz pekny, ale ten spodek je tak rusivy, ze bych s tim dele jak jedno odpoledne jezdit nevydrzel :(

Mozna se jeste dostanu k vyzkouseni i s trubkama az na konec a pak poreferuju, driv jak po zime se mi do toho ale urcite chtit nebude :)
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Player1 »

Taky jsem si hrál různě s výfukem - sice na 540i, ale efekt byl takovej, že když se trubka nenatáhla až úplně na konec auta, tak jak má být, tak byl zvuk fakt nesnesitelnej. V nízkých otáčkách při jízdě zalehly uši a bolela hlava. Ujel jsem asi jen 1km a měl jsem dost. Delší trubka to víc ztlumí. Ale pro mě není nad originální výfuk.
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#4 Příspěvek od annri »

Ja na sve 540i vyrizl original stredovej tlumic a nastavil supersprint trubkou.Koncovej tlumic je origo.Zvuk hodne slusnej a nerusivy.Seriova 540 je hodne utlumena...Timto zpusobem to budu resit i na M5...
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#5 Příspěvek od Meda »

Na ktere M5 to budes delat, E39? Tak co nejdrive poreferuj at vime co muzeme udelat :)
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#6 Příspěvek od annri »

Jo na E39.V Nemecku se prodava primo supersprint trubky X Pipe, stoji to okolo 300euro. Zvuk je brutalni
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#7 Příspěvek od Meda »

Toho se prave bojim, na M5board.com vsichni upozornuji, ze odstraneni zadnich tlumicu je v pohode, ale pokud jde o stredovy tlumic, uz je to moc..

Me zatim prijde moc i odstraneni tech zadnich tlumicu, jeste zkusim protahnout tu trubku, ale moc tomu nedavam.. :(
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#8 Příspěvek od annri »

Ja si prave myslim kdyz zanecham zadni origo tlumice a oddelam ty stredovy melo by to byt brutalni ale ne zas moc.
Na 540i je to takhle optimalni...
eM5thusiast
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#9 Příspěvek od eM5thusiast »

ja jsem nechal koncovy tlumice (jen ty hrnce - nechal jsem i origo koncovky) vejfuku odstranit na svoji M5 e39 a nemohl jsem si to vynachvalit (loni jsem ji - bohuzel - prodal znamymu). Vyslo to na par korun a pocitove to byla asi ta nejlepsi vec co se s tim da udelat. Pri jizde ustalenou rychlosti na dalnici skoro nebyl poznat rozdil oproti serii, a naopak pri plnym plynu to byl neskutecnej narez. Upozornuju ale na jednu vec - ty oba tlumice vazej dohromady tak 50 kilo a ponevadz jsou az za zadni napravou, tak ten ubytek hmotnosti je docela znat a kontrolka DSC blikala o dost castejc nez predtim.
Takze ja to muzu doporucit!
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#10 Příspěvek od Meda »

Rekni mi spis jak se to chovalo pri jizde po meste kde zrychlujes normalne do 2k rpm a nestojis na plnym plynu-nehuci to v aute moc?

Muzou si v klidu na zadnich sedackach lidi povidat?

Diky
eM5thusiast
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#11 Příspěvek od eM5thusiast »

s hlukem neni pri normalni jizde problem - jak rikam, skoro nepoznas rozdil oproti seriovymu vejfuku. Akorat kdyz se ten vejfuk hodne zahreje - napr. pri ostrejsi jizde - tak potom hlasite bubla i na volnobeh a pri prudkym ubrani plynu to obcas trochu strili. Ale to taky neni na skodu :)

Proste to zkus - ty tlumice tam prece muzes pak kdyztak navarit zpatky...

Ono to vypada jako bastleni, ale na americkejch forech (m5board.com) jsou o tom popsany stovky stran zkusenosti a v podstate kazdej si to pochvaluje.
eM5thusiast
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#12 Příspěvek od eM5thusiast »

no ale ted mi teprv doslo proc se ptas na ty zadni sedadla - ty s tim vlastne jezdis drocku...

nejsem si jistej jestli si vzadu muzou lidi normalne povidat - ja nikdy nikoho vzadu nevozil. Ale z mista ridice ten zvuk urcite neni nijak neprijemnej.
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#13 Příspěvek od Meda »

Se zname :)?

Jde hlavne i o to, ze v tom sedim porad, nechci, aby mi praskla hlava :)

Po zime zkusim a uvidime..
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#14 Příspěvek od mari »

A co zkusit cherry bomb glasspack tlumiče (stojí pár stovek, jen se prohodí za stávající tlumiče a zvuk famózní. Tenhle amík to rval do svejch aut a nemohl si to vynachválit.

http://www.youtube.com/watch?v=CrgBd-nP ... re=related
Odpovědět