Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M3 E46, vymena vsech silnetbloku?
Ahoj,
S jarem bych rad udelal vetsi servis a jednou z veci je vymena SB. Myslite si, ze ma smysl je vymenit vsechny najednou a mit pokoj?
predek, zadek, napravnice, stabilizatory, motor ... v podstate vse mimo prevodovku. Diky.
Napada Vas neco co ma smysl preventivne vymenit at to vsechno udelam naraz.
S jarem bych rad udelal vetsi servis a jednou z veci je vymena SB. Myslite si, ze ma smysl je vymenit vsechny najednou a mit pokoj?
predek, zadek, napravnice, stabilizatory, motor ... v podstate vse mimo prevodovku. Diky.
Napada Vas neco co ma smysl preventivne vymenit at to vsechno udelam naraz.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
netso píše:je powerflex hodny 300 liber? nebude auto tvrdsi? na mne je M3 tvrda dost ...
Bude to tvrdší. Já měl na E36 M3 od koupě PowerFlexy a právě proto, že to bylo až moc tvrdé na normální ježdění, tak jsem vyměnil zpět všechno za Lemförder (kromě stabíků a uchycení klece difu do karoserie, tam jsem nechal PFX) a je to lepší, takže ač možná padnu v nelibost, tak já osobně nedoporučuju PFX, SFX na M3 ...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Milane , na tebe jsou tvrdy i bilsteiny B8
Do prednich ramen , ulozeni stabiku , a do zadniho podelnyho ramene je PU takrka nutost , tam ta serie to nezvlada .. je to o tom co proste od toho cekas , jestli chces auto mekky jako perinka a nebo proste stabilitu ve vyssi rychlosti popr. v nejake trochu akcnejsi situaci...


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
MattyX píše:Milane , na tebe jsou tvrdy i bilsteiny B8![]()
Do prednich ramen , ulozeni stabiku , a do zadniho podelnyho ramene je PU takrka nutost , tam ta serie to nezvlada .. je to o tom co proste od toho cekas , jestli chces auto mekky jako perinka a nebo proste stabilitu ve vyssi rychlosti popr. v nejake trochu akcnejsi situaci...
Mám B6

Celé je to o tom, jestli to je auto na normál ježdění, potom je to moc tvrdé, nebo jen na víkendový race, či dálnice a potom v pořádku do PFX bych šel ...
Na dálnici se to chovalo a chová super, ale u nájezdu na Slavkov jsem to málem zametal po cestě

Teď mám to co jsem psal a věř Vojto, že zase tak velký rozdíl jak si možná myslíš to na té M3 není ....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no ono prave v tý viceprvkový nápravě se to chová trochu jinak než na Z3M/E30 kde to vytvoří znatelnej motokarovitej efekt
každopádně jak píšeš , je to využití a majiteli co vlastně od auta očekává nic víc 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance