Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M3 E46, vymena vsech silnetbloku?

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
netso
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: úte 17.06.2008 00:00
Bydliště: Praha 5 - Smíchov

#1 Příspěvek od netso »

Ahoj,

S jarem bych rad udelal vetsi servis a jednou z veci je vymena SB. Myslite si, ze ma smysl je vymenit vsechny najednou a mit pokoj?

predek, zadek, napravnice, stabilizatory, motor ... v podstate vse mimo prevodovku. Diky.

Napada Vas neco co ma smysl preventivne vymenit at to vsechno udelam naraz.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

kdyz uz vsechno naraz , tak bud powerflex , strongflex ... at to ma nejakej smysl :) :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
netso
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: úte 17.06.2008 00:00
Bydliště: Praha 5 - Smíchov

#3 Příspěvek od netso »

je powerflex hodny 300 liber? nebude auto tvrdsi? na mne je M3 tvrda dost ...
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fatal Design »

netso píše:je powerflex hodny 300 liber? nebude auto tvrdsi? na mne je M3 tvrda dost ...


Bude to tvrdší. Já měl na E36 M3 od koupě PowerFlexy a právě proto, že to bylo až moc tvrdé na normální ježdění, tak jsem vyměnil zpět všechno za Lemförder (kromě stabíků a uchycení klece difu do karoserie, tam jsem nechal PFX) a je to lepší, takže ač možná padnu v nelibost, tak já osobně nedoporučuju PFX, SFX na M3 ...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Milane , na tebe jsou tvrdy i bilsteiny B8 :lol: :lol: Do prednich ramen , ulozeni stabiku , a do zadniho podelnyho ramene je PU takrka nutost , tam ta serie to nezvlada .. je to o tom co proste od toho cekas , jestli chces auto mekky jako perinka a nebo proste stabilitu ve vyssi rychlosti popr. v nejake trochu akcnejsi situaci...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fatal Design »

MattyX píše:Milane , na tebe jsou tvrdy i bilsteiny B8 :lol: :lol: Do prednich ramen , ulozeni stabiku , a do zadniho podelnyho ramene je PU takrka nutost , tam ta serie to nezvlada .. je to o tom co proste od toho cekas , jestli chces auto mekky jako perinka a nebo proste stabilitu ve vyssi rychlosti popr. v nejake trochu akcnejsi situaci...


Mám B6 ;)
Celé je to o tom, jestli to je auto na normál ježdění, potom je to moc tvrdé, nebo jen na víkendový race, či dálnice a potom v pořádku do PFX bych šel ...

Na dálnici se to chovalo a chová super, ale u nájezdu na Slavkov jsem to málem zametal po cestě ;)

Teď mám to co jsem psal a věř Vojto, že zase tak velký rozdíl jak si možná myslíš to na té M3 není ....
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no ono prave v tý viceprvkový nápravě se to chová trochu jinak než na Z3M/E30 kde to vytvoří znatelnej motokarovitej efekt :) každopádně jak píšeš , je to využití a majiteli co vlastně od auta očekává nic víc :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
netso
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: úte 17.06.2008 00:00
Bydliště: Praha 5 - Smíchov

#8 Příspěvek od netso »

M3 mam jako lestenku v garazi a svezu se o vikendu. Mozna pujdu do cervenych powerflex.
Odpovědět