Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Přírůstek do rodiny, M5 E39

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#21 Příspěvek od Meda »

CPS na vackach menis preventivne, nebo ti v servisu rekli, ze jsou vsechny spatne? Co si za ne uctuji?
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#22 Příspěvek od danm5 »

Dvě jsou špatný a dvě mi řekl abych udělal také, když se to dělá. Klíňáky jsou naprosto popraskaný a řemenice dělám s nima.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od MattyX Moderátor »

řemenice ? chtěl jsi řict vodící a napinací kladky ?! :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#24 Příspěvek od danm5 »

Cena je za jednu 2800kč, jsou z renocaru
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#25 Příspěvek od danm5 »

tak jak řikáš, popraskaný jsou samozřejmě řemeny, omlouvám se za nepřesnosti, ale teď jsem dal ze sousedem trochu vínka :P
Diffusion
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: sob 26.08.2006 00:00
Bydliště: Jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Diffusion »

Gratuluji ke krásnému autu.
Snad ti přinese tolik pozitivních zážitků jako mě :).

Ohledně servisu doporučuji kontaktovat Horyse který pracuje v servisu v Brně a dělá neskutečné kousky za výborný peníz.
Osobně jsem tam dával svoji M5 a byl jsem nadmíru spokojen.
Tel: 603 276 327
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#27 Příspěvek od danm5 »

Dík za info ohledně servisu, ale už mám M5 u p. Odehnala v Odetunu, tak doufám že ze strany servisu bude vše ok, to je v tento moment jediné co zatím mohu. Hledal jsem na foru zkušenosti s tímto servisem a nic negativního jsem nenašel tak až budu v pondělí moudřejší tak přihodím info. Zatím jen co se týče jednání pana Odehnala se mnou, bylo příjemné, žádná arogance, spíše lidský přístup i přes to, že měl na place vedle mé stařenky o několik roků mladší krasavce, ale chtěl bych říci, že tohle bych považoval za samozřejmost, jestliže jsem rozhodnutý někde nechat nemálo peněz za službu.
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#28 Příspěvek od danm5 »

Tak jsem včera konečně přivezl M5 ze servisu Odetun ve Šlapanicích, mohu říci že vše proběhlo naprosto v pořádku a předem dohodnutém termínu, od diagnostiky závad až po opravu. Vyměněny byli všechny snímače CPS na vačkách, řemeny, napínací kladky. Materiál 17800, s prací a diagnostikou jsem platil 23000. Veškeré vyměněné díly mi byli vloženy v krabičkách do kufru. Tento servis zatím mohu vřele doporučit, myslím že jednání majitele p. Odehnala bylo příkladné. Co se týče auta, tak jednoznačně ve studeném startu byl velký rozdíl, 8hrnek běžel ihned krásně hladce a pravidelně, takže problém vyřešen. Zátah jsem moc vyzkoušet nemohl, jelikož bylo nasněženo.
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od matal Moderátor »

Gratuluji k M5.. to jsou krasavice.. :wink: Tak si ji užij ve zdraví..

K servisu Odetun, přístup je dobrý, byl jsem tam ještě když tam byl pan Hanák, který se vrátil zase do Renocaru, na starý showroom, kde servisují naše starý plečky.. S panem Odehnalem jsem ale do styku nepřišel, nicméně kamarád s ním řešil nějaký problém s 330í SMG, vím,že ho to stálo dost peněz, ale problém nevyřešili, týkalo se to právě převodovky SMG..
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#30 Příspěvek od Dally »

danm5 píše:Dvě jsou špatný a dvě mi řekl abych udělal také, když se to dělá. Klíňáky jsou naprosto popraskaný a řemenice dělám s nima.


No, když už jste byli u toho měnění, tak nové (nikoli takzvaně vyčištěné) MAF senzory ("váhy vzduchu") ti u E39 M5 udělají divy... diagnostika ti je navíc nenahlásí dokud nejsou už úplně nepoužitelné. Pokud vyměníš všechny CPSky, dáš nové MAFy od BOSHe (dají se koupit samotné senzory, mnohem levněji než BMW díl viz. http://www.bimmerzone.co/BMW_Performanc ... -MAFS.html) a ideálně i nové předkatové lambda sondy, pak vyresetuješ adaptační hodnoty a pokud máš v pořádku spojku a tlak paliva, zažiješ skutečnou sílu M5 8) ....

E39 M5 byla moje velká láska...
A gumy doufám kupuješ pořádný, PS2ky nebo ideálně SuperSporty...
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#31 Příspěvek od danm5 »

Dík za další poučný informace, kolik zhruba můžou ty senzory ve váhách vzduchu vydržet kilometrů, moje M5 má najeto skutečných 90tis. Je možný že už by mohli být špatné včetně těch lambda sond? Diagnostika hodila už vše bez závad. Ty adaptační hodnoty se resetují přes diagnostiku?
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#32 Příspěvek od Dally »

danm5 píše:Dík za další poučný informace, kolik zhruba můžou ty senzory ve váhách vzduchu vydržet kilometrů, moje M5 má najeto skutečných 90tis. Je možný že už by mohli být špatné včetně těch lambda sond? Diagnostika hodila už vše bez závad. Ty adaptační hodnoty se resetují přes diagnostiku?


Životnost MAFů je většinou kolem 100tis. km (při továrních airboxech a filtrech), postupně se zanášejí, pokud se na autě ještě neměnily, rozhodně bych to doporučil. Reakce na plyn se pak většinou o hodně zlepší. Adaptace se mažou přes diagnostiku, ale není to nutné, DME si postupně upraví management podle nových dat, jen to chvíli trvá (cca.1000km).
Lambdy bez chyb bych asi neměnil, to už je pro puntičkáře. Spíš bych pozoroval spotřebu oleje a nechal si změřit komprese, zkontroloval/vyměnil svíčky...
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#33 Příspěvek od danm5 »

Ještě bych poprosil o radu, jaké jsou dobré svíčky, teď jsem se díval mám Bosch fgr7dqp, podle všeho to jsou možná ještě origo, tak je určitě vyměním---
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#34 Příspěvek od Meda »

Origo jsou NGK BKR6EQUP pokud si pamatuji oznaceni dobre, jsou to ctyrbody..
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#35 Příspěvek od danm5 »

tak to je divný, je možný že tam jsou podle ročníku i ty co jsem psal já? O víkendu jsem se v noci nudil, tak jsem se v tom trošku hrabal a mám tam Bosch fgr7dqp
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#36 Příspěvek od danm5 »

tak jsem to teď progoogloval a jsou tam vedený pro M5 obě. Co se tak dívám tak je jich na výběr spousta. Moje otázka zní spíše jestli má někdo už nějaké konkrétní vyzkoušené a může je doporučit na základě dobré zkušenosti.
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#37 Příspěvek od Meda »

Ja vzdycky daval NGK, problem s nima nebyl, myslim si, ze ani s tema Boschkama nebude problem, ale ani zadny zasadni rozdil.. Pokud chces nejake "lepsi", zkus prostudovat M5board, treba to tam nekdo resil..
burner
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: sob 07.03.2009 01:00

#38 Příspěvek od burner »

Lepsi varianta neni, ja davam NGK, zkousel jsem i jiny.Ale z tech ngkcek mam nejlepsi pocit.Tema nic nezkazis...
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#39 Příspěvek od danm5 »

Tak mi včera přišly svíčky, vzal jsem Denso iridium power IK20. O víkendu se půjdu zavřít do garáže :P
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#40 Příspěvek od danm5 »

Zdravím Vás. Tak jsem M5 už slušně provětral, zdálo se že vše je ok, po výměně čidel na vačkách krásně jede, okamžitá reakce na plyn ale opět se mi rozsvítila kontrolka závad-žl. motor...Diagnistika napsala předkatovou lambdu ale při proměřování lambdy diagnostikou fungovala bez problému, po vymazání závady se kontrolka po hodině při jízdě opět rozsvítila. Co by jste v tomto případě dělali? Vyměnit lambdu, nebo to může být něco jiného? Po případě výměny lambdy měnit v páru obě, nebo jen jednu jež vykázala poruchu ? Díky
Odpovědět