Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě M5 E39
Kalis píše:Sháním blížší info ohledně této M5. Kámoš o ni má zájem a nerad by koupil nějakou vylítanou mrdku.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list
díiky
Tak ta z odkazu je ukázková definice "vylítané mrdky". Ba dokonce několika vylítaných mrdek složených dohromady, jak vidno.
Jestli vůbec uvažuje o něčem podobném "z Libeňáku" za podobné peníze, není mu pomoci...
Za podobné peníze si koupí hodně pěknou 540i, na M5 ať radši zapomene.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list
spíše něco takového bych si jel prohlédnout zda je ve slušném stavu jak lak motor a převodovka a kolik čeká investic.
Ale za 2kila jsou to mrchy vylítané 2x bořené většinou ...
At počítá aspon 300tis nákup a pak 100-tis bokem na nějaké výdaje.
Známej taky koupil krásnou M5 a hned do ní nasypal 50tis a to chtělo ještě dalších 50...minimálně. A byla kupovaná v DE za 350tis.
Nebo at si raději koupí pěknou 540i a vymazlí si ji ...ta je taky skvělá a bude to polovina peněz.
spíše něco takového bych si jel prohlédnout zda je ve slušném stavu jak lak motor a převodovka a kolik čeká investic.
Ale za 2kila jsou to mrchy vylítané 2x bořené většinou ...

At počítá aspon 300tis nákup a pak 100-tis bokem na nějaké výdaje.
Známej taky koupil krásnou M5 a hned do ní nasypal 50tis a to chtělo ještě dalších 50...minimálně. A byla kupovaná v DE za 350tis.
Nebo at si raději koupí pěknou 540i a vymazlí si ji ...ta je taky skvělá a bude to polovina peněz.
To Filozof: No nevím jestli by s touhle udělal lépe
asi před rokem se prodávala kolem 180 000,-Kč. To auto už taky pár majitelů vystřídalo...

BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
ADA: Jasně dával jsem příklad a dle fotek se stejně nedá vybírat auto...
musí se vidět a ideálně přímo od majitele kupovat co byl fanda.....ale ten ho nedá za 2kila ale spíše za 3-4.
Taková pěkná 540i udělaná ...jede o fous huře než M5 a spotřeba bude taky jinde ...počítám hlavně město M5 20-25litru ale 540 jezdí 15-18...
Nebo aspon tak to psal borec co s M5 jezdil že rozdíl tam je.
Nevim ale kupovat M5 když mám na auto cca 2kila je dost nebezpečné... bych šel do 540i a zbyde na pěknej servis a bude auto v perfektním stavu.
M5ka má vše 2-4x dražší jak obyč 540i.
musí se vidět a ideálně přímo od majitele kupovat co byl fanda.....ale ten ho nedá za 2kila ale spíše za 3-4.
Taková pěkná 540i udělaná ...jede o fous huře než M5 a spotřeba bude taky jinde ...počítám hlavně město M5 20-25litru ale 540 jezdí 15-18...
Nebo aspon tak to psal borec co s M5 jezdil že rozdíl tam je.
Nevim ale kupovat M5 když mám na auto cca 2kila je dost nebezpečné... bych šel do 540i a zbyde na pěknej servis a bude auto v perfektním stavu.
M5ka má vše 2-4x dražší jak obyč 540i.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ
Moje by byla mozna na prodej..
V Cesku se prodavaji furt ty samy M5 uz nekolik let a pokazde maji pri prodeji min km...
Definice 540i jede o fous hur je docela mimo, pokud je M5 fit lezi mezi 540i a M5 svety...! Muzu presne poraovnat, moje byvala 540 jela super, ale k M5 se nemuze vubec postavit! A spotreba mesto 16l
V Cesku se prodavaji furt ty samy M5 uz nekolik let a pokazde maji pri prodeji min km...
Definice 540i jede o fous hur je docela mimo, pokud je M5 fit lezi mezi 540i a M5 svety...! Muzu presne poraovnat, moje byvala 540 jela super, ale k M5 se nemuze vubec postavit! A spotreba mesto 16l
tak potom beru data z nějakého střelce nebo měl vysoukou spotřebu ... co jezdil kolem 20litru s M5 po praze...
pokud M5 jezdí město za 16litru tak se omlouvam za mystifikaci po jednom kusu....ale asi taky záleží na městě a kolonách atd.
Ale pokud M5 bere to co 540i tak pak je to fajn a spotřeba nehraje žádnou roli +- jsou na tom stejně....
Ale zase záleží v jakém je stavu a zda kupujete jen spotřebák nebo děláte i nějaké rozsáhlejší opravy, některé věci jsou na M5 drahé ...nebo aspon 4-5let zpátky byly ...pokud ty ceny padají a jsou dnes nižší ...
pokud M5 jezdí město za 16litru tak se omlouvam za mystifikaci po jednom kusu....ale asi taky záleží na městě a kolonách atd.
Ale pokud M5 bere to co 540i tak pak je to fajn a spotřeba nehraje žádnou roli +- jsou na tom stejně....
Ale zase záleží v jakém je stavu a zda kupujete jen spotřebák nebo děláte i nějaké rozsáhlejší opravy, některé věci jsou na M5 drahé ...nebo aspon 4-5let zpátky byly ...pokud ty ceny padají a jsou dnes nižší ...
Filozof píše:tak potom beru data z nějakého střelce nebo měl vysoukou spotřebu ... co jezdil kolem 20litru s M5 po praze...
pokud M5 jezdí město za 16litru tak se omlouvam za mystifikaci po jednom kusu....ale asi taky záleží na městě a kolonách atd.
Ale pokud M5 bere to co 540i tak pak je to fajn a spotřeba nehraje žádnou roli +- jsou na tom stejně....
Ale zase záleží v jakém je stavu a zda kupujete jen spotřebák nebo děláte i nějaké rozsáhlejší opravy, některé věci jsou na M5 drahé ...nebo aspon 4-5let zpátky byly ...pokud ty ceny padají a jsou dnes nižší ...
S62 má už dvojitej VANOS oproti "jednoduchýmu" na sací straně u M62TU (nebo žádnýmu před 1998), což kromě lepšího průběhu krouťáku a odezvy má paradoxně znamenat i lepší spotřebu při malé zátěži, tj. právě ty kolony, volnoběhy a lechtání.
Můžu potvrdit, že zdravá M5 žere stejně jako zdravá 540i, ale jede setsakramentsky líp a to i bez SPORT buttonu.
Taky jsou to 10 a více let stará auta, když tam člověk nechá starý váhy vzduchu, CPSky, svíčky, lambdy, odvětrání klikovky nemůže se divit, že to tak nejede a víc žere, i když diagnostika zásadní problém nehlásí...
Jako jde o to jak s tim clovek jezdi, ja mel rekord predpisove dalku za 11,5L, prumer po Praze mam 16-17L, ale treba Burner s tim jezdi 25L a vys
) Holt to ma misto motorky a tak s tim i jezdi, me se smeje, ze s tim jezdim blbe-pomalu
Dally-jak je to se SPORTem, bavily jsme se o tom, ze by to melo nejen zmenit, tj. ztizit rizeni a zrychlit reakci plynu, ale i pry zmenit chod motoru-pridat kone, neco ve stylu E60? Me se to moc nezda, moc infa jsem kolem toho nenasel..


Dally-jak je to se SPORTem, bavily jsme se o tom, ze by to melo nejen zmenit, tj. ztizit rizeni a zrychlit reakci plynu, ale i pry zmenit chod motoru-pridat kone, neco ve stylu E60? Me se to moc nezda, moc infa jsem kolem toho nenasel..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ
Ja kdyz jedu dalku po Rakousku tak jedu 12,5l rychlost 150-160 tempomat, okresky 120+... S autem jezdim denne a takovy mix je okolo 15l...
U M5 nejde jen o motor ale o auto jako celek. Podvozek u M5 je uplne o necem jinem nez v 540, tam chytnes morskou nemoc...
Odezva na plyn s tlacitkem Sport je proste jen BANG!!!
U M5 nejde jen o motor ale o auto jako celek. Podvozek u M5 je uplne o necem jinem nez v 540, tam chytnes morskou nemoc...

Odezva na plyn s tlacitkem Sport je proste jen BANG!!!
Meda píše:Jako jde o to jak s tim clovek jezdi, ja mel rekord predpisove dalku za 11,5L, prumer po Praze mam 16-17L, ale treba Burner s tim jezdi 25L a vys) Holt to ma misto motorky a tak s tim i jezdi, me se smeje, ze s tim jezdim blbe-pomalu
Dally-jak je to se SPORTem, bavily jsme se o tom, ze by to melo nejen zmenit, tj. ztizit rizeni a zrychlit reakci plynu, ale i pry zmenit chod motoru-pridat kone, neco ve stylu E60? Me se to moc nezda, moc infa jsem kolem toho nenasel..
Kromě agresivnějšího namapování plynu (kterej už je "by wire" oproti E34) se přejde na agresivnější program VANOSu, tzn. upraví se předstih/časování vaček, aby mělo auto rychlejší reakci a přísun výkonu. Takže pocitově se zdá, že má větší výkon, ale fakticky jen jiné reakce při ekvivaletních polohách plynu. Teoreticky by s plynem na podlaze (WOT) měla jet bez/se SPORTem úplně stejně. Když funguje VANOS jak má, fakt to škube a člověk musí házet meziplyny s citem.
Mimochodem, dá se velmi snadno auto nakódovat, aby se startovalo se zapnutým SPORTem. Pro vyznavače brutálu...
