Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě M5 E39

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kalis
Registrovaný
Příspěvky: 398
Registrován: pon 19.02.2007 01:00
Bydliště: Bk
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Kalis »

Sháním blížší info ohledně této M5. Kámoš o ni má zájem a nerad by koupil nějakou vylítanou mrdku.

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list

díiky
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Dally »

Kalis píše:Sháním blížší info ohledně této M5. Kámoš o ni má zájem a nerad by koupil nějakou vylítanou mrdku.

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list

díiky


Tak ta z odkazu je ukázková definice "vylítané mrdky". Ba dokonce několika vylítaných mrdek složených dohromady, jak vidno.
Jestli vůbec uvažuje o něčem podobném "z Libeňáku" za podobné peníze, není mu pomoci...
Za podobné peníze si koupí hodně pěknou 540i, na M5 ať radši zapomene.
KOMA
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00
Bydliště: BRNO

#3 Příspěvek od KOMA »

Potvrzuji, několikrát se prodávalo, mělo různé pohádky atd. kamarád to byl asi před rokem prohlídnout, jednání i auto vrak. Jezdí s tím ten majitel toho bazaru a co jsem slyšel, jsou pěkně vykutálení :)
Marosh
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: sob 10.07.2004 00:00

#4 Příspěvek od Marosh »

Tak malounko by mě zarazilo už třeba to, že podle VINka má být barva CARBONSCHWARZ METALLIC (416). :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#5 Příspěvek od Filozof »

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/m ... oFrom=list


spíše něco takového bych si jel prohlédnout zda je ve slušném stavu jak lak motor a převodovka a kolik čeká investic.
Ale za 2kila jsou to mrchy vylítané 2x bořené většinou ... :(

At počítá aspon 300tis nákup a pak 100-tis bokem na nějaké výdaje.

Známej taky koupil krásnou M5 a hned do ní nasypal 50tis a to chtělo ještě dalších 50...minimálně. A byla kupovaná v DE za 350tis.

Nebo at si raději koupí pěknou 540i a vymazlí si ji ...ta je taky skvělá a bude to polovina peněz.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#6 Příspěvek od ada540i »

To Filozof: No nevím jestli by s touhle udělal lépe :) asi před rokem se prodávala kolem 180 000,-Kč. To auto už taky pár majitelů vystřídalo...
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#7 Příspěvek od Filozof »

ADA: Jasně dával jsem příklad a dle fotek se stejně nedá vybírat auto...

musí se vidět a ideálně přímo od majitele kupovat co byl fanda.....ale ten ho nedá za 2kila ale spíše za 3-4.

Taková pěkná 540i udělaná ...jede o fous huře než M5 a spotřeba bude taky jinde ...počítám hlavně město M5 20-25litru ale 540 jezdí 15-18...
Nebo aspon tak to psal borec co s M5 jezdil že rozdíl tam je.

Nevim ale kupovat M5 když mám na auto cca 2kila je dost nebezpečné... bych šel do 540i a zbyde na pěknej servis a bude auto v perfektním stavu.

M5ka má vše 2-4x dražší jak obyč 540i.
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#8 Příspěvek od annri »

Moje by byla mozna na prodej..
V Cesku se prodavaji furt ty samy M5 uz nekolik let a pokazde maji pri prodeji min km...
Definice 540i jede o fous hur je docela mimo, pokud je M5 fit lezi mezi 540i a M5 svety...! Muzu presne poraovnat, moje byvala 540 jela super, ale k M5 se nemuze vubec postavit! A spotreba mesto 16l
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#9 Příspěvek od Meda »

Presne tak, navic urcite nestoji dily na M5 2x - 4x vice, nez na 540i, jedine, co je urcite drazsi jsou kotouce, ty ale nedelas kazdy mesic, ze :)
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#10 Příspěvek od danm5 »

potvrzuji spotřebu město-Brno max do 16l
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#11 Příspěvek od Filozof »

tak potom beru data z nějakého střelce nebo měl vysoukou spotřebu ... co jezdil kolem 20litru s M5 po praze...

pokud M5 jezdí město za 16litru tak se omlouvam za mystifikaci po jednom kusu....ale asi taky záleží na městě a kolonách atd.
Ale pokud M5 bere to co 540i tak pak je to fajn a spotřeba nehraje žádnou roli +- jsou na tom stejně....

Ale zase záleží v jakém je stavu a zda kupujete jen spotřebák nebo děláte i nějaké rozsáhlejší opravy, některé věci jsou na M5 drahé ...nebo aspon 4-5let zpátky byly ...pokud ty ceny padají a jsou dnes nižší ...
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#12 Příspěvek od Dally »

Filozof píše:tak potom beru data z nějakého střelce nebo měl vysoukou spotřebu ... co jezdil kolem 20litru s M5 po praze...

pokud M5 jezdí město za 16litru tak se omlouvam za mystifikaci po jednom kusu....ale asi taky záleží na městě a kolonách atd.
Ale pokud M5 bere to co 540i tak pak je to fajn a spotřeba nehraje žádnou roli +- jsou na tom stejně....

Ale zase záleží v jakém je stavu a zda kupujete jen spotřebák nebo děláte i nějaké rozsáhlejší opravy, některé věci jsou na M5 drahé ...nebo aspon 4-5let zpátky byly ...pokud ty ceny padají a jsou dnes nižší ...


S62 má už dvojitej VANOS oproti "jednoduchýmu" na sací straně u M62TU (nebo žádnýmu před 1998), což kromě lepšího průběhu krouťáku a odezvy má paradoxně znamenat i lepší spotřebu při malé zátěži, tj. právě ty kolony, volnoběhy a lechtání.
Můžu potvrdit, že zdravá M5 žere stejně jako zdravá 540i, ale jede setsakramentsky líp a to i bez SPORT buttonu.
Taky jsou to 10 a více let stará auta, když tam člověk nechá starý váhy vzduchu, CPSky, svíčky, lambdy, odvětrání klikovky nemůže se divit, že to tak nejede a víc žere, i když diagnostika zásadní problém nehlásí...
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#13 Příspěvek od Meda »

Jako jde o to jak s tim clovek jezdi, ja mel rekord predpisove dalku za 11,5L, prumer po Praze mam 16-17L, ale treba Burner s tim jezdi 25L a vys :)) Holt to ma misto motorky a tak s tim i jezdi, me se smeje, ze s tim jezdim blbe-pomalu :)

Dally-jak je to se SPORTem, bavily jsme se o tom, ze by to melo nejen zmenit, tj. ztizit rizeni a zrychlit reakci plynu, ale i pry zmenit chod motoru-pridat kone, neco ve stylu E60? Me se to moc nezda, moc infa jsem kolem toho nenasel..
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#14 Příspěvek od annri »

Ja kdyz jedu dalku po Rakousku tak jedu 12,5l rychlost 150-160 tempomat, okresky 120+... S autem jezdim denne a takovy mix je okolo 15l...
U M5 nejde jen o motor ale o auto jako celek. Podvozek u M5 je uplne o necem jinem nez v 540, tam chytnes morskou nemoc... :)
Odezva na plyn s tlacitkem Sport je proste jen BANG!!!
danm5
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Bydliště: Ujezd u Brna

#15 Příspěvek od danm5 »

Já osobně když sednu do auta, tak autamaticky přepínám na režim sport ať jedu svižně nebo ne, mám z jízdy prostě lepší pocit.
annri
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Winhöring D - Svitavy CZ

#16 Příspěvek od annri »

Ja ne, protoze je to auto pak takovy fakt ostry a pri razeni ne tak plynuly ( holt kdyz chces jet normalne...), ale super na meziplyny...
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#17 Příspěvek od Dally »

Meda píše:Jako jde o to jak s tim clovek jezdi, ja mel rekord predpisove dalku za 11,5L, prumer po Praze mam 16-17L, ale treba Burner s tim jezdi 25L a vys :)) Holt to ma misto motorky a tak s tim i jezdi, me se smeje, ze s tim jezdim blbe-pomalu :)

Dally-jak je to se SPORTem, bavily jsme se o tom, ze by to melo nejen zmenit, tj. ztizit rizeni a zrychlit reakci plynu, ale i pry zmenit chod motoru-pridat kone, neco ve stylu E60? Me se to moc nezda, moc infa jsem kolem toho nenasel..


Kromě agresivnějšího namapování plynu (kterej už je "by wire" oproti E34) se přejde na agresivnější program VANOSu, tzn. upraví se předstih/časování vaček, aby mělo auto rychlejší reakci a přísun výkonu. Takže pocitově se zdá, že má větší výkon, ale fakticky jen jiné reakce při ekvivaletních polohách plynu. Teoreticky by s plynem na podlaze (WOT) měla jet bez/se SPORTem úplně stejně. Když funguje VANOS jak má, fakt to škube a člověk musí házet meziplyny s citem.
Mimochodem, dá se velmi snadno auto nakódovat, aby se startovalo se zapnutým SPORTem. Pro vyznavače brutálu... 8)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#18 Příspěvek od Meda »

To je presne to, co jsem si myslel, protoze se mi zda, ze na plno jede stejne Sport i non-Sport..

Zkousel jsem kolikrat taky jezdit rovnou na Sport, meziplyny paradni, ale kultivovanost razeni a rozjizdeni s nohou zvyklou na tupejsi plyn tedy nic moc :))
Odpovědět