Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36 M3 - predelat anglana ?

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
rychlik
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: pon 20.08.2007 00:00
Bydliště: Kutna Hora

#1 Příspěvek od rychlik »

Ahoj,

mate nekdo zkusenosti s prestavbou M3 z Anglana na levostrannou klasiku?

Tusim, ze bude treba vymenit svetla, prevarit pricku mezu kokpitem a motorem, prekopat rizeni.. co dal? elektrika?

Jak je to s prihlasenim? Da se to vyresit na urade?

Predem dik za odpoved(i).

Michal
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nepřihlásíš.
Leda použít jako dárce orgánů a vše dát do LHD karoserie s platnou registrací.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Radimator
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: ned 29.07.2007 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od Radimator »

Nepřihlásíš..? Ses si jistej ? By mě zajímalo jak to udělala teda ta holka co jezdi po Brně s pravostranou e39 na cz značkach :?:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

a seš si jistej, že čísla a všechno sedí ? nejjednoduší je to postavit na vyřešený doklady, kterých jsou tři prdele :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
javor
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: ned 06.05.2007 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#5 Příspěvek od javor »

Na značky to normálně nepřihlásíš. Jsou ale vyjímky, kdy ti to přihlásí. Musíš to auto nějakou dobu mít registrované v anglii (tzn. že v anglii musíš mít taky nějakou určitou dobu bydliště). U nás takhle jezdí jeden mercedes, kterej si holka přivezla z anglie po rozvodu. Problém je ten, že pokud se třeba ta holka rozhodne auto prodat, tak kupec už to na sebe nepřihlásí. Zajímavý ale je to, že v německu to lze přihlásit normálně...
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od LiborM »

Pokud někdo jezdí s českýma značkama a má to volant vpravo,tak je vlastník auta angličan(čanka) a dlouhodobě žije v ČR a tady to má přihlášené,tohle je jediná výjimka,kdy je to legálně možné.

Co se týče přestavby z RHD na LHD ,tak pokud to chceš udělat legálně ,tedy na krásu,tak to jde, musíš ale projít zkušebnou a ta kontroluje naprosto všechno, tedy každej držáček brzdový trubky po vedení paliva a upevnění všeho možného, tedy musíš vynaložit velké usilí,aby jsi to předělal,tak jak to má být. Pokud je vše ok zkušebna stojí myslím cca 20tis a pak to normálně přihlásíš, tedy jako dovoz.
Pokud to chceš na nějaké hobby jezdění,tak to nech vykuchaný,udělej základní věci,aby to auto fungovalo a potřebuješ to na papíry,tak kup papíry a převař číslo.
Nebo to klidně udělej na krásu a číslo převař taky.
Ideální volba je koupit nějaké třeba coupe na českých dokladech a celý to překopat, tedy nápravy motor atd,prostě všechno,ale dávat to na kompletní auto,kde jsou veškeré plasty,držáky,výplně,protože když bys všechno postupně dokupoval,tak se z toho posereš.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#7 Příspěvek od pragdejf »

zjisti si, jestli ti stehlik dovoli vymenu karoserie.

prolez etk, treba je kastle vicemene stejna a jenom prehodis palubku, rizeni, pedalovou skupinu a par kravin.

sezen si papiry, nech nahradni technologii vymlatit vinko a hura prihlasit a jezdit.
Hanz_zlin
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 27.01.2013 01:00

#8 Příspěvek od Hanz_zlin »

Prihlasit to jde jednoduse. Prihlasis to nejdriv v nemecku(musis tam nekoho mit) pak to privezes sem, prestavis a prihlasis jako dovoz z de. Oni se ve vinkach nevyznaj takze netusi ze to bylo rhd. Prihlaseni v nemecku vyjde na cca 5tis.
Prestavba je slozita a narocna dle toho jakej budes chtit mit bastl, hlavne kuli elektrice, nekdo ji napojuje a paji ja bych to nechtel, sehnat lhd ele. K jasnym vecem jako svetla, sterace, palubka, pedaly, zrcatka, rizeni budes potrebovat jeste spousty drobnosti, hadic, drzaku, plastu atd. Pricka problem neni ale ideal je mit vrak a tim ti odpada aj problem s registraci.
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od DAVe_1 »

tak to by ta M3 musela stat 10k aby se tohle nekomu vyplatilo absolvovat :)
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem

#10 Příspěvek od Risa525 »

tak podle mě je to naprostá ztráta peněz a času!!! to by se nevyplatilo ani kdyby ta anglická M3 stála 20tis!!!
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

A proč by se to nevyplatilo? Přehodíš řízení, interier, pedály, elektriku vezmeš z jiného 6ti válce. Pár drátů se teda musí upravit, ale to je pohoda. Podle mě je nejtežší vyřešit ty papíry, s tím by musel poradit někdo zběhlejší...
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jendix »

nevim jak v čechách, ale v německu by tohle mělo jít, většinou stačí si nechat napsat posudek od znalce.. vím o jedný E46 s V8 z M3 e90.. a tam to tak probíhalo.. možná by pak bylo řešení auto nejdřív přihlásit v Německu a pak po úpravách až v čechách..
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od LiborM »

Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Jendix »

LiborM píše:Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...


stačí mít bydliště v německu.. zase až takovej problem to neni.. :-D
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od LiborM »

Jendix píše:
LiborM píše:Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...


stačí mít bydliště v německu.. zase až takovej problem to neni.. :-D

Nevím jak se vyznáš v uřadech v DE, ale to asi taky nebude jen tak. Německý TÜV je dost přísné,určitě přísnější než české STK a taky ti ty doklady neudělají na počkání. Minimálně 2x na uřad, to je tak si na to vzít dovolenou, jen polemizuju,ale nic není tak jednoduché ,jak vypadá. To už je lepší udělat zkušebnu v ČR a hotovo.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Jendix »

LiborM píše:
Jendix píše:
LiborM píše:Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...


stačí mít bydliště v německu.. zase až takovej problem to neni.. :-D

Nevím jak se vyznáš v uřadech v DE, ale to asi taky nebude jen tak. Německý TÜV je dost přísné,určitě přísnější než české STK a taky ti ty doklady neudělají na počkání. Minimálně 2x na uřad, to je tak si na to vzít dovolenou, jen polemizuju,ale nic není tak jednoduché ,jak vypadá. To už je lepší udělat zkušebnu v ČR a hotovo.


osobně s tim zkušenosti nemám.. ale zase až takovej problém to v německu právě neni, bavili jsme v práci jak to fungovalo u tý e46 s v8.. musel k tomu být ale každopádně posudek co se pevnosni karoserie k danýmu motoru týče.. neni to ale první případ který jsem v podobným směru viděl.. řek bych že němci jsou v tomhle směru trochu flexibilnější.. je to to samý jako ty debilní český spz.. v německu máš za 15€ krom prvních okrskových písmen na značce prakticky co chceš.. sice jsme víc jak dvacet let po komunistech.. určitá zbytečná úředničina tu bohužel zůstává..
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ptal jsem se p.Stehlíka a v CZ přestavbu na anglický papíry neschválí. Lze však provést přestavbu karoserie s CZ papíry a použít EN kastli upravenou na levostrané řízení. POchopil jsme to tak, že stačí předělat řízení z prava doleva a pořídit originál CZ papíry a provést přestavbu kastle, kde vyrazí do kastle nový VIN a do CZ TP ho napíšou a je to vyřešený.
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od LiborM »

Tak to je divné, ale pod rukama mě už pár aut předělaných z RHD na LHD prošlo a všechno někdo překopal a pak to přes zkušebnu přihlásil, stálo to cca 20tis. VW Passat, Suzuki Grand Vitara, Škoda Fabia a Land Rover Freelander a všechno šlo. Tak si myslím, že i BMW by mělo jít.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova

#19 Příspěvek od roman320 »

Trochu ot, chtel bych videt toho blazna co prekopaval rhd fabiu:D
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od LiborM »

roman320 píše:Trochu ot, chtel bych videt toho blazna co prekopaval rhd fabiu:D


Tomu věř , že blázen je slabé slovo.....
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Odpovědět