Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 M3 - predelat anglana ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Nepřihlásíš.
Leda použít jako dárce orgánů a vše dát do LHD karoserie s platnou registrací.
Leda použít jako dárce orgánů a vše dát do LHD karoserie s platnou registrací.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Na značky to normálně nepřihlásíš. Jsou ale vyjímky, kdy ti to přihlásí. Musíš to auto nějakou dobu mít registrované v anglii (tzn. že v anglii musíš mít taky nějakou určitou dobu bydliště). U nás takhle jezdí jeden mercedes, kterej si holka přivezla z anglie po rozvodu. Problém je ten, že pokud se třeba ta holka rozhodne auto prodat, tak kupec už to na sebe nepřihlásí. Zajímavý ale je to, že v německu to lze přihlásit normálně...
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud někdo jezdí s českýma značkama a má to volant vpravo,tak je vlastník auta angličan(čanka) a dlouhodobě žije v ČR a tady to má přihlášené,tohle je jediná výjimka,kdy je to legálně možné.
Co se týče přestavby z RHD na LHD ,tak pokud to chceš udělat legálně ,tedy na krásu,tak to jde, musíš ale projít zkušebnou a ta kontroluje naprosto všechno, tedy každej držáček brzdový trubky po vedení paliva a upevnění všeho možného, tedy musíš vynaložit velké usilí,aby jsi to předělal,tak jak to má být. Pokud je vše ok zkušebna stojí myslím cca 20tis a pak to normálně přihlásíš, tedy jako dovoz.
Pokud to chceš na nějaké hobby jezdění,tak to nech vykuchaný,udělej základní věci,aby to auto fungovalo a potřebuješ to na papíry,tak kup papíry a převař číslo.
Nebo to klidně udělej na krásu a číslo převař taky.
Ideální volba je koupit nějaké třeba coupe na českých dokladech a celý to překopat, tedy nápravy motor atd,prostě všechno,ale dávat to na kompletní auto,kde jsou veškeré plasty,držáky,výplně,protože když bys všechno postupně dokupoval,tak se z toho posereš.
Co se týče přestavby z RHD na LHD ,tak pokud to chceš udělat legálně ,tedy na krásu,tak to jde, musíš ale projít zkušebnou a ta kontroluje naprosto všechno, tedy každej držáček brzdový trubky po vedení paliva a upevnění všeho možného, tedy musíš vynaložit velké usilí,aby jsi to předělal,tak jak to má být. Pokud je vše ok zkušebna stojí myslím cca 20tis a pak to normálně přihlásíš, tedy jako dovoz.
Pokud to chceš na nějaké hobby jezdění,tak to nech vykuchaný,udělej základní věci,aby to auto fungovalo a potřebuješ to na papíry,tak kup papíry a převař číslo.
Nebo to klidně udělej na krásu a číslo převař taky.
Ideální volba je koupit nějaké třeba coupe na českých dokladech a celý to překopat, tedy nápravy motor atd,prostě všechno,ale dávat to na kompletní auto,kde jsou veškeré plasty,držáky,výplně,protože když bys všechno postupně dokupoval,tak se z toho posereš.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Prihlasit to jde jednoduse. Prihlasis to nejdriv v nemecku(musis tam nekoho mit) pak to privezes sem, prestavis a prihlasis jako dovoz z de. Oni se ve vinkach nevyznaj takze netusi ze to bylo rhd. Prihlaseni v nemecku vyjde na cca 5tis.
Prestavba je slozita a narocna dle toho jakej budes chtit mit bastl, hlavne kuli elektrice, nekdo ji napojuje a paji ja bych to nechtel, sehnat lhd ele. K jasnym vecem jako svetla, sterace, palubka, pedaly, zrcatka, rizeni budes potrebovat jeste spousty drobnosti, hadic, drzaku, plastu atd. Pricka problem neni ale ideal je mit vrak a tim ti odpada aj problem s registraci.
Prestavba je slozita a narocna dle toho jakej budes chtit mit bastl, hlavne kuli elektrice, nekdo ji napojuje a paji ja bych to nechtel, sehnat lhd ele. K jasnym vecem jako svetla, sterace, palubka, pedaly, zrcatka, rizeni budes potrebovat jeste spousty drobnosti, hadic, drzaku, plastu atd. Pricka problem neni ale ideal je mit vrak a tim ti odpada aj problem s registraci.
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Jendix píše:LiborM píše:Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...
stačí mít bydliště v německu.. zase až takovej problem to neni..
Nevím jak se vyznáš v uřadech v DE, ale to asi taky nebude jen tak. Německý TÜV je dost přísné,určitě přísnější než české STK a taky ti ty doklady neudělají na počkání. Minimálně 2x na uřad, to je tak si na to vzít dovolenou, jen polemizuju,ale nic není tak jednoduché ,jak vypadá. To už je lepší udělat zkušebnu v ČR a hotovo.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
LiborM píše:Jendix píše:LiborM píše:Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...
stačí mít bydliště v německu.. zase až takovej problem to neni..
Nevím jak se vyznáš v uřadech v DE, ale to asi taky nebude jen tak. Německý TÜV je dost přísné,určitě přísnější než české STK a taky ti ty doklady neudělají na počkání. Minimálně 2x na uřad, to je tak si na to vzít dovolenou, jen polemizuju,ale nic není tak jednoduché ,jak vypadá. To už je lepší udělat zkušebnu v ČR a hotovo.
osobně s tim zkušenosti nemám.. ale zase až takovej problém to v německu právě neni, bavili jsme v práci jak to fungovalo u tý e46 s v8.. musel k tomu být ale každopádně posudek co se pevnosni karoserie k danýmu motoru týče.. neni to ale první případ který jsem v podobným směru viděl.. řek bych že němci jsou v tomhle směru trochu flexibilnější.. je to to samý jako ty debilní český spz.. v německu máš za 15€ krom prvních okrskových písmen na značce prakticky co chceš.. sice jsme víc jak dvacet let po komunistech.. určitá zbytečná úředničina tu bohužel zůstává..
Ptal jsem se p.Stehlíka a v CZ přestavbu na anglický papíry neschválí. Lze však provést přestavbu karoserie s CZ papíry a použít EN kastli upravenou na levostrané řízení. POchopil jsme to tak, že stačí předělat řízení z prava doleva a pořídit originál CZ papíry a provést přestavbu kastle, kde vyrazí do kastle nový VIN a do CZ TP ho napíšou a je to vyřešený.
- LiborM
- Registrovaný
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř 27.01.2010 01:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je divné, ale pod rukama mě už pár aut předělaných z RHD na LHD prošlo a všechno někdo překopal a pak to přes zkušebnu přihlásil, stálo to cca 20tis. VW Passat, Suzuki Grand Vitara, Škoda Fabia a Land Rover Freelander a všechno šlo. Tak si myslím, že i BMW by mělo jít.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q