Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Z3 1,8 zvýšené otáčky při vyřazení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
Teda Killco, na mým prehistorickým motoru padaj otáčky při jízdě na volnoběžný, nic není zvýšený, jediná změna která je oproti volnoběhu že ručka ekonoměru nezmizí vpravo za 30l/100km ale usadí se na nule... po zastavení se tam klasicky přesune, takže ten volnoběh mi nepřijde úplně v pořádku... ale možná se mýlím, ty seš tady odborní 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Kontaktovat uživatele:
jj mám problém s volnoběhem.volnoběžný ventil jsem pročistil.Na chvíli se to zlepšilo,ale už je to zase zpátky.Když jsem to pročistil,tak to 2x houplo a byl klid.Teď už zase houpe pořád i studenej a nevim,jestli mám vyměnit ten ventil,ptž mužu dát 6000,- a nemusí se to zlepšit.Dá se nějak vyzkoušet funkčnost toho ventilu?
ja jsem prave mluvil o to 4valu, protoze me osobne na m44b19 se otacky za jizdy taky drzely priblizne na 1000 a kdyz sem zastavil, tak padly
dnes zrovna jsem koukal na svuj m52b25tu 6val a tam jsou otacky za jizdy presne stejny jako pri stani a to +-650
takze bud se to tyka 4valu obecne, ze jsou asi jinak namahany, nebo je tam chyba a ma ji skoro kazdy 4val, kazdopadne bych se toho nebal, urcite je lepsi mit ve 150ti pri jizde na neutral vetsi otacky pro pripadne razeni kvaltu, protoze min dostava zahulit setrvak a spojka (mozna i kvuli tomu to tam je?!)
dnes zrovna jsem koukal na svuj m52b25tu 6val a tam jsou otacky za jizdy presne stejny jako pri stani a to +-650
takze bud se to tyka 4valu obecne, ze jsou asi jinak namahany, nebo je tam chyba a ma ji skoro kazdy 4val, kazdopadne bych se toho nebal, urcite je lepsi mit ve 150ti pri jizde na neutral vetsi otacky pro pripadne razeni kvaltu, protoze min dostava zahulit setrvak a spojka (mozna i kvuli tomu to tam je?!)
vlevo je matal
a vpravo Killca 


zdravim. Mam ten samej problem... Priji jakem koliv pohybu od 5km/h mi otacky skocej na 1500 at mam zarazeno nebo na neutral nebo na vyslaplou spojku... Proste furt! Neda se brzdit poradne motorem a zbytecne to zere
Vyresili jste tento problem? Pokud ano, poradte prosim! Moje auto je e34 525i 12v (m20b25) Prosim napiste jen jak jste problem vyresili nebo alespon ze jste ho nevyresili. Dekuju moc!!! Diky!!!
