Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Z3 1,8 zvýšené otáčky při vyřazení

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Odpovědět
Zpráva
Autor
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od PavelJandak »

Lidi co by mohlo způsobovat,když jedu a vyřadim,tak mi zůstanou otáčky občas na 1000 ot. a na cca 700ot spadnou až když zastavim auto.Dokud ale nezastavim,tak to má pořád těch 1000.Díky
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#2 Příspěvek od Holly Moderátor »

Mod Holly přesunuto z pokecu...

Btw chybí o jaké vozidlo se jedná, předpokládám, že o Z3...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

to je normalni, neboj se

jinak muj nazor-pri jizde je zvyseny volnobeh, protoze jednotka posila motoru vic stavy kvuli tomu, ze je auto stale v pohybu, tak aby v pripade zarazeni za jizdy nebyl uplne na otackach volnobehu, tzn, aby nebyl podtoceny
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#4 Příspěvek od Holly Moderátor »

Teda Killco, na mým prehistorickým motoru padaj otáčky při jízdě na volnoběžný, nic není zvýšený, jediná změna která je oproti volnoběhu že ručka ekonoměru nezmizí vpravo za 30l/100km ale usadí se na nule... po zastavení se tam klasicky přesune, takže ten volnoběh mi nepřijde úplně v pořádku... ale možná se mýlím, ty seš tady odborní :wink:
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od PavelJandak »

jj jedná se o Z3.Ten zvýšený volnoběh při vyřazení to nedělá pořád,takže to asi nebude v pořádku.Jen nevim,kde hledat příčinu
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#6 Příspěvek od Holly Moderátor »

Hmm, kdyby byly zvýšený otáčky i při zařazené rychlosti, nepadaly nebo tak, tak bych možná zkusil potenciometr plynu, ale takhle, je dost možný že tomu pomůže ten volnoběžnej ventil, jestli se nemýlím taky s tím máš problém, ne, v tématu nahoře...??
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od PavelJandak »

jj mám problém s volnoběhem.volnoběžný ventil jsem pročistil.Na chvíli se to zlepšilo,ale už je to zase zpátky.Když jsem to pročistil,tak to 2x houplo a byl klid.Teď už zase houpe pořád i studenej a nevim,jestli mám vyměnit ten ventil,ptž mužu dát 6000,- a nemusí se to zlepšit.Dá se nějak vyzkoušet funkčnost toho ventilu?
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#8 Příspěvek od Holly Moderátor »

No tak to bohužel nevím... si počkej co ti na řekne Mr. mechanik Killca :twisted:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#9 Příspěvek od Killca »

ja jsem prave mluvil o to 4valu, protoze me osobne na m44b19 se otacky za jizdy taky drzely priblizne na 1000 a kdyz sem zastavil, tak padly

dnes zrovna jsem koukal na svuj m52b25tu 6val a tam jsou otacky za jizdy presne stejny jako pri stani a to +-650

takze bud se to tyka 4valu obecne, ze jsou asi jinak namahany, nebo je tam chyba a ma ji skoro kazdy 4val, kazdopadne bych se toho nebal, urcite je lepsi mit ve 150ti pri jizde na neutral vetsi otacky pro pripadne razeni kvaltu, protoze min dostava zahulit setrvak a spojka (mozna i kvuli tomu to tam je?!)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

treba u M3 to dela v mensi mire taky, na neutral nejaka hodnota volnobehu a jakmile v kolone auto nabere rychlost "krokem", zvedne se volnobeh o cca 100ot/min... dela to ale vzdy (nejspis kvuli omezeni rizika chcipnuti motoru a jizdy)
“Ability is what you're capable of doing.”
ernee
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: stř 05.01.2011 01:00

#11 Příspěvek od ernee »

zdravim. Mam ten samej problem... Priji jakem koliv pohybu od 5km/h mi otacky skocej na 1500 at mam zarazeno nebo na neutral nebo na vyslaplou spojku... Proste furt! Neda se brzdit poradne motorem a zbytecne to zere :( Vyresili jste tento problem? Pokud ano, poradte prosim! Moje auto je e34 525i 12v (m20b25) Prosim napiste jen jak jste problem vyresili nebo alespon ze jste ho nevyresili. Dekuju moc!!! Diky!!!
Odpovědět