No já vidím u vrcholné verze Z4 sDrive 3.5 nějakých 1580..
Dost hustý na výkon 251kW-335k ?, to pomalu chce spíš uvažovat Nissan GT-R
/při týhle váze.už Z4 není road ale tank./...sorry
A jestli nárůstek váhy při motorizaci 2.5 dělá na tomhle motoru 135kg, tak
při samým hliníku je to tristní.. osobně nad hliníkem nejásám..
zkušenosti s hliníkovejma lichoběžníkama na Alfě na našich silnicích
žádná sláva a pokud nejde udělat s hliníkem kasli rozumných 1200, pak
se nedivím, že na Severní smyčce má lepší časy očesaná R26R předohrabka/8:16/ s pouze kompenzovaným McP na předním zavěšení--co je za ní v závěsu je dost výmluvný..AUTO dělá váha a nastavení podvozku/výkon--míň už reklamní kecy prodejců..
Severní smyčka -přehled
126. Renault Megane R26.R 8:16.90 149 '08 230 / 1252 Vincent Bayle
127. Porsche 996 Carrera 8:17.00 149 '97 300 / 1320 Sport Auto
128. Porsche 996 Carrera 320hp 8:17.00 149 '01 320 / 1345 Sport Auto
129. Aston Martin V12 Vanquish 8:17.00 149 '01 460 / 1882 Sport Auto
130. BMW Z8 8:18.00 149 '00 400 / 1585 "Sport Auto"
131. Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa 8:18.00 149 '04 344 / 1452 Sportauto
132. Maserati Coupe GranSport 8:18.00 149 '04 400 / 1680 Sport Auto
133. Porsche 987 Boxster S (276bhp) 8:18.00 149 '05 280 / 1345 Walter Rohl
a tady je Z4
174. BMW Z4 3.0i 8:32.00 145 '03 231 / 1384 Sportauto
175. BMW Z4 3.0si Coupe 8:32.00 145 '06 265 / 1408 Sportauto
176. BMW Z3 M Roadster 8:32.00 145 '97 321 / 1350 Sport Auto
177. Lotus Exige 8:32.00 145 '04 192 / 907 Sport Auto
178. Porsche 986 Boxster S (248bhp) 8:32.00 145 '99 252 / 1295 Sport Auto
179. Porsche Cayenne Turbo (Mk II) 8:33.99 144 '08 500 / 2355 Patrick Simon
180. Vauxhall VX220 Turbo 8:34.00 144 '03 200 / 930 "Sport Auto"
181. Opel Speedster Turbo 8:34.00 144 200 / 928 Sportauto
182. BMW Z3 3.0i 8:34.00 144 '00 231 / 1330 Sport Auto
183. BMW M3 (E36) 8:35.00 144 '96 321 / 1474 Sport Auto
celej rozdíl Z3-Z4 2s..
A jestli je zadní náprava Z3 ještě obyč E30, tak to o lecčems svědčí a rozhodně bych se jako vývojář moc nechlubil
1250KG/172kW na předohrabu a funguje to.--myslím že smutný očka měly i Porschata.....opravdu....váha je klíč..k nárůstu reálnýho výkonu, na okruhu ..ne číslo vývojové řady a reklamní masírka.. sorry
ty omílaný vychytávky jsou v reálu při ostrý jízdě na pořádným okruhu platný míň než by se čekalo..pardon, s výjimkou třeba kloudný elektroniky na podvozku Nissan GT-R 7:26 /4x4/--což ovšem obrečelo i Enzo