Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 E53 - Dotazy
Ahoj, příští týden z kraje jsem domluven na X5 4.4i r.v.7/2003.
Od BMW servisu mám seznam výbavy a proto mám pár dotazů...
1, Auto má sportpaket - co všechno kromě prahů a vyšší max.rychlosti tenhle paket obsahuje??
2, Auto má tzv. self leveling suspension = to je to nastavování vlevo pod volantem?? Je to na světlou výšku nebo tuhost?? Někde jsem slyšel, že lze naprogramovat výšku auta přes diagnostiku - jak to je??
3, Integrované dálkové ovládání garážových vrat - to má každá X5 nebo to bylo za příplatek? V seznamu výbavy to nevidím a v americké příručce je psáno, že to dávali v základu...
4, 16:9 Navi - Je už DVD nebo ještě CD? Nemá TV tuner, stojí za to ho shánět?? Prý tam jde i digitální??!!
5, Double glazing = Dvojitá skla?? K čemu - kvuli teplotě nebo hluku??
6, Příprava na mobilní telefon - bluetooth interface. Půjde propojit normální telefon s bluetooth nebo k tomu budu potřebovat nějakou kolíbku na telefon??
Díky předem za jakoukoliv odpověď. Už mi z toho včeho jde hlava kolem...
Od BMW servisu mám seznam výbavy a proto mám pár dotazů...
1, Auto má sportpaket - co všechno kromě prahů a vyšší max.rychlosti tenhle paket obsahuje??
2, Auto má tzv. self leveling suspension = to je to nastavování vlevo pod volantem?? Je to na světlou výšku nebo tuhost?? Někde jsem slyšel, že lze naprogramovat výšku auta přes diagnostiku - jak to je??
3, Integrované dálkové ovládání garážových vrat - to má každá X5 nebo to bylo za příplatek? V seznamu výbavy to nevidím a v americké příručce je psáno, že to dávali v základu...
4, 16:9 Navi - Je už DVD nebo ještě CD? Nemá TV tuner, stojí za to ho shánět?? Prý tam jde i digitální??!!
5, Double glazing = Dvojitá skla?? K čemu - kvuli teplotě nebo hluku??
6, Příprava na mobilní telefon - bluetooth interface. Půjde propojit normální telefon s bluetooth nebo k tomu budu potřebovat nějakou kolíbku na telefon??
Díky předem za jakoukoliv odpověď. Už mi z toho včeho jde hlava kolem...
Kadlik píše:Ahoj, příští týden z kraje jsem domluven na X5 4.4i r.v.7/2003.
Od BMW servisu mám seznam výbavy a proto mám pár dotazů...
1, Auto má sportpaket - co všechno kromě prahů a vyšší max.rychlosti tenhle paket obsahuje??
2, Auto má tzv. self leveling suspension = to je to nastavování vlevo pod volantem?? Je to na světlou výšku nebo tuhost?? Někde jsem slyšel, že lze naprogramovat výšku auta přes diagnostiku - jak to je??
3, Integrované dálkové ovládání garážových vrat - to má každá X5 nebo to bylo za příplatek? V seznamu výbavy to nevidím a v americké příručce je psáno, že to dávali v základu...
4, 16:9 Navi - Je už DVD nebo ještě CD? Nemá TV tuner, stojí za to ho shánět?? Prý tam jde i digitální??!!
5, Double glazing = Dvojitá skla?? K čemu - kvuli teplotě nebo hluku??
6, Příprava na mobilní telefon - bluetooth interface. Půjde propojit normální telefon s bluetooth nebo k tomu budu potřebovat nějakou kolíbku na telefon??
Díky předem za jakoukoliv odpověď. Už mi z toho včeho jde hlava kolem...
1. Sportpacket neobsahuje ani jiné prahy ani vyšší rychlost

jde o sportovní sedačky a podvozek popř. v kombinaci titan mříže... ty hliníkový prahy jsou norm. za příplatek.
2. Nastavování podvozku v levo pod volantem... jde o tři pozice výškového nastavení.
4. 16:9 navi, v zadu je modul na DVD ale jen navigační mapy

WinCent píše:Kadlik píše:Ahoj, příští týden z kraje jsem domluven na X5 4.4i r.v.7/2003.
Od BMW servisu mám seznam výbavy a proto mám pár dotazů...
1, Auto má sportpaket - co všechno kromě prahů a vyšší max.rychlosti tenhle paket obsahuje??
2, Auto má tzv. self leveling suspension = to je to nastavování vlevo pod volantem?? Je to na světlou výšku nebo tuhost?? Někde jsem slyšel, že lze naprogramovat výšku auta přes diagnostiku - jak to je??
3, Integrované dálkové ovládání garážových vrat - to má každá X5 nebo to bylo za příplatek? V seznamu výbavy to nevidím a v americké příručce je psáno, že to dávali v základu...
4, 16:9 Navi - Je už DVD nebo ještě CD? Nemá TV tuner, stojí za to ho shánět?? Prý tam jde i digitální??!!
5, Double glazing = Dvojitá skla?? K čemu - kvuli teplotě nebo hluku??
6, Příprava na mobilní telefon - bluetooth interface. Půjde propojit normální telefon s bluetooth nebo k tomu budu potřebovat nějakou kolíbku na telefon??
Díky předem za jakoukoliv odpověď. Už mi z toho včeho jde hlava kolem...
1. Sportpacket neobsahuje ani jiné prahy ani vyšší rychlost![]()
jde o sportovní sedačky a podvozek popř. v kombinaci titan mříže... ty hliníkový prahy jsou norm. za příplatek.
2. Nastavování podvozku v levo pod volantem... jde o tři pozice výškového nastavení.
4. 16:9 navi, v zadu je modul na DVD ale jen navigační mapy
1. sportpaket obsahuje v sérii sport sedačky,sport podvozek,sport volant,"19kola (ovšem dalo se různě kombinovat) někdo měl jen interiér,já mám třeba sportpaket ale komfortní sedačky


2. zwei aschluftfederung mám,jde o 3 polohy výšky...nelze přepínat za jízdy ,ta nejvyšší poloha je do složitějšího terénu a myslím max.do 20-30km/h pak se myslím automatický spustí do středu,ale nepokoušel bych se s tím kravit.
3. univerzální DO na garážové vrata jen za příplatek
4.bohužel jen DVD mapy
5.to co píšeš ,lepší tepelná a hluková izolace,navíc ve spojení z fóliema to bude asi o dost pevnější na rozbití.
6.můžeš připojit jakýkoli telefon,ale dokovací kolíbka je prostě na každej druh a značku tel.jiná...
Tak díky za odpovědi!!
Shrnul bych to asi takto:
1, Auto má Sportpaket, což v případě 4.4i znamená zvýšená rychlost z 206 na 230 km/h. Auto má sport.volant, sport.podvozek, 19" kola a komfortní sedačky, což znamená, že sportovní sedačky se němu automaticky nedávaly... Asi něco jako u E46, kdy se dával M-Paket exterier nebo interier nebo oboji. A u 4.4i musely být zároveň se Sportpaketem i prahy, ptž v příplatkové výbavě prostě nejsou...
2, Tak to je věc kterou asi používat ani nebudu... Kdyby šlo o tuhost tak ano, ale jinak asi ne. Ale hodit se to třeba někdy může! A řešený je to tam jak - na všech 4 tlumičích jsou měchy a někde je kompresor nebo jak?
3, škoda škoda škoda
4, Proč bohužel DVD? Já v tom vidím docela výhodu - jedno DVD = celá Evropa!
5, Je fakt, že v tom autě je krásný ticho!
6, Jde mi o to zda-li lze BT handsfree používat, když mám třeba telefon v kapse...
Dík
Shrnul bych to asi takto:
1, Auto má Sportpaket, což v případě 4.4i znamená zvýšená rychlost z 206 na 230 km/h. Auto má sport.volant, sport.podvozek, 19" kola a komfortní sedačky, což znamená, že sportovní sedačky se němu automaticky nedávaly... Asi něco jako u E46, kdy se dával M-Paket exterier nebo interier nebo oboji. A u 4.4i musely být zároveň se Sportpaketem i prahy, ptž v příplatkové výbavě prostě nejsou...
2, Tak to je věc kterou asi používat ani nebudu... Kdyby šlo o tuhost tak ano, ale jinak asi ne. Ale hodit se to třeba někdy může! A řešený je to tam jak - na všech 4 tlumičích jsou měchy a někde je kompresor nebo jak?
3, škoda škoda škoda
4, Proč bohužel DVD? Já v tom vidím docela výhodu - jedno DVD = celá Evropa!
5, Je fakt, že v tom autě je krásný ticho!
6, Jde mi o to zda-li lze BT handsfree používat, když mám třeba telefon v kapse...
Dík
M3maniac píše:když si někdo objednal sportpaket měl automaticky sport sedačky v látce a elektrice s pamětí...za příplatek v kůži a ještě za větší příplatek komfortní v kůži a zalámováním
Fakt jo? No tady jsou ty s tím zalamováním, ale musím říct, že sporotvní sedačky pro mě jsou prostě nejvíc!! Nejde to nějak vrátit ve fabrice???!!! haha

Tak přicházím s dalším dotazem - nejsem schopen rozchodit Bluetooth HF... Alespoň ne podle tohoto návodu:
http://www.bmwmotorsports.org/pdf/ULFOwnerManual.pdf
Nejde mi vyvolat párování telefonu s HF a už nevím co s tím...
Funguje to tak, že stačí spárovat telefon s BMW a huráá telefonovat nebo je k tomu třeba ještě nějaký ten držák na telefon do loketní opěrky??
http://www.bmwmotorsports.org/pdf/ULFOwnerManual.pdf
Nejde mi vyvolat párování telefonu s HF a už nevím co s tím...
Funguje to tak, že stačí spárovat telefon s BMW a huráá telefonovat nebo je k tomu třeba ještě nějaký ten držák na telefon do loketní opěrky??
Kadlik píše:Tak přicházím s dalším dotazem - nejsem schopen rozchodit Bluetooth HF...
Jakou značku a typ telefonu páruješ?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Vlasta píše:Kadlik píše:Tak přicházím s dalším dotazem - nejsem schopen rozchodit Bluetooth HF...
Jakou značku a typ telefonu páruješ?
Páruju všechno co jde - iPhone, Nokii N95, Motorolu Véčko?!, a z nostalgie i Nokii 6310i a nic...
Kamarád mi tvrdí, že musím mít ten snap-in adaptér a pak to jde, ale nechce se mi tomu věřit!
Máš nějaký nápad??
Flex: Pošlu, hned jak se trošku vylepší počasí a umyje se to!! Zatím mám akorát interier trochu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 04.02.2009 01:00
- Bydliště: Praha
Flex píše:jinak vim ze to asi nepatri do teto debaty ale kdybyjste nekdo vedel o levnem a kvalitnim ztmavení skel tak budu rad za tip![]()
diky
Byl jsem tady http://www.autofolie-llumar.cz/ a muzu jen doporucit. Dela i bezpoecnosti folie,coz je skvely, takze byt tebou,necham udelat i to.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 04.02.2009 01:00
- Bydliště: Praha
Bohuzel nejsem uživatel se zvláštním oprávněním,takze nemuzu zalozit nove tema, ale chci se zeptat takhle. Mam na leto novy kola, 19" s límcem, vyvazeny, ale na silnici me auto obcas tahne do leva, obcas do prava, ale spise do leva. Kdyz brdim ve vetsich rychlostem kolem 100 km/h tak mi klepe volant na pravou a levou stranu. Nevite co stim? Rekl bych, ze kotouce jsou rovny (na zimnich to nedelalo) a kdyz i kola jsou vyvazeny,tak nevim. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 04.02.2009 01:00
- Bydliště: Praha
MichaDvorakCZ píše:Bohuzel nejsem uživatel se zvláštním oprávněním,takze nemuzu zalozit nove tema, ale chci se zeptat takhle. Mam na leto novy kola, 19" s límcem, vyvazeny, ale na silnici me auto obcas tahne do leva, obcas do prava, ale spise do leva. Kdyz brdim ve vetsich rychlostem kolem 100 km/h tak mi klepe volant na pravou a levou stranu. Nevite co stim? Rekl bych, ze kotouce jsou rovny (na zimnich to nedelalo) a kdyz i kola jsou vyvazeny,tak nevim.
Nikdo nevite?

Zkusil bych vyřazovací metodu - na zimních to nedělalo ? tak bych zkusil vrátit zimní a znova projel, pokud to dělat nebude, bude to zřejmě v kolech nebo pneumatikách, zkouknul bych ty letní, jsou fungl nový nebo už trochu jetý ? nedávno se mi stalo na jetejch zimákách, že mi po zahřátí podobně zlobily a nakonec jsem zjistil, že se na jedný udělala vždycky po zahřátí boule (špatnej plášť) a to to rozhodilo.
Jakou šířku máš zimních a letních ? Já mám zimní 235 a letní 255/285 a je to znát, že na normálních okreskách to táhne na letních citelně víc do stran než u zimních (bohužel to široký gumy na silnicích v horším stavu dělají).
Pokud se ten volant klepe jen při přibržďování a při výraznějším brždění ne, tak by to ukazovalo na horší kotouče nebo desky (tady bych měl jednu zkušenost s E39 - měnil jsem z tohoto důvodu přední kotouče asi 3x po sobě - vydrželi vždycky jen pár týdnů a zkroutili se, už jsem nevěděl co s tím a nakonec jsem vyměnil s předními i zadní, který vypadali na pohled ještě dobře a od té doby to drželo problému)
Jakou šířku máš zimních a letních ? Já mám zimní 235 a letní 255/285 a je to znát, že na normálních okreskách to táhne na letních citelně víc do stran než u zimních (bohužel to široký gumy na silnicích v horším stavu dělají).
Pokud se ten volant klepe jen při přibržďování a při výraznějším brždění ne, tak by to ukazovalo na horší kotouče nebo desky (tady bych měl jednu zkušenost s E39 - měnil jsem z tohoto důvodu přední kotouče asi 3x po sobě - vydrželi vždycky jen pár týdnů a zkroutili se, už jsem nevěděl co s tím a nakonec jsem vyměnil s předními i zadní, který vypadali na pohled ještě dobře a od té doby to drželo problému)
Tyhle vibrace ve volantu jsou vždycky celkem věda, je toho totiž spousta co to může způsobovat...
1, kotouče
2, vůle v ramenech
3, vůle v řízení
4, nevyvážená kola
Když jsou špatné kotouče, nejen že ti vibruje volant, ale trošku pulzuje brzdový pedál. Navíc s rychlostí se intenzita vibrací mění.
Když je vůle v ramenech, vibruje řízení, ale ne pedál. Teď jsem to řešil na E46, kde to způsobuje podélný silenblok, u X5 je to trochu jinak, tuším, že rameno se skládá ze dvou kusů... Ale každá vůle na přední ose není dobrá.
Vůle v řízení se taky může objevit.
A nevyvážená kola není tvůj případ. Leda by bylo jedno ohnutý...
1, kotouče
2, vůle v ramenech
3, vůle v řízení
4, nevyvážená kola
Když jsou špatné kotouče, nejen že ti vibruje volant, ale trošku pulzuje brzdový pedál. Navíc s rychlostí se intenzita vibrací mění.
Když je vůle v ramenech, vibruje řízení, ale ne pedál. Teď jsem to řešil na E46, kde to způsobuje podélný silenblok, u X5 je to trochu jinak, tuším, že rameno se skládá ze dvou kusů... Ale každá vůle na přední ose není dobrá.
Vůle v řízení se taky může objevit.
A nevyvážená kola není tvůj případ. Leda by bylo jedno ohnutý...