Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 E70 3,0d Sportpacket r.2003 nač si dát při koupi pozor

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od pavel530d »

Čaute lidi,
tak jsem se rozhodl, že babička E39 Touring půjde z domu a pořídím X5.
Našel jsem si v Deutschladu 3,0d v matu s 200tis km. Auto vypadá pěkně, není poničené, interiér není dodrbaný a hlavně je to koupené v Německu se serviskou a v max fullu.
Jen nevím až tam pojedu, tak nač si dát bacha.

Díky za zkušenosti
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#2 Příspěvek od ajfel »

motor podle nicku znas, a auto taky mas ...
poznas, jestli nekde neco triska, jestli jsou brzdy ok, jestli motor startuje, necmoudi, jede, jak ma .... jak to vypada ...

ja se taky dycky bojim, na co koukat, co zkouset ...
nakonec je to jenom auto ..podobne tomu, co mas ... :wink:

a dovoz jsem teda nechal na odbornikovi (a stalo to za to) :)
hlavne bych nevedel, kde a jak v DE hledat :)

petr
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#3 Příspěvek od pavel530d »

předem díky za odpověď
no co se týče dovozu,tak v tom není žádný problém, vozil jsem tři roky z Itálie a občas i z DE, ale X5 se mi ještě nepoštěstila a právě nevím jaké vady (zásadní) tento model před faceliftem má. Motor celkem znám, já mám teda 160KW což je trochu jinej, ale kamoš má právě tento v 330d.
Spíše by mě zajímalo, zda netrpí X5 na 4-kolu, nebo na NIVO regulaci.
Nějakej čep, silentblok, nebo brzdy to ani nějak extra neřeším.
Spíše věci co nemá BMW osobák.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#4 Příspěvek od ajfel »

podle mych informaci jsou to spolehlive auta .. doufam :)
.. to, ze nejede vyskova regulace ukazuje check ..
(jako ted u me .. doufam, ze je to jenom tim,z e jsou vybite silentbloky na zadni naprave a auto tim padem nesedi uplne rovne - cekam na servis - az budou mit cas) ...
petr
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#5 Příspěvek od pavel530d »

mají výškovou regulaci všechny se sportpaketem, nebo jen ty modely co mají vedle volantu tlačítko pro manuální regulaci?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#6 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

pavel530d píše:mají výškovou regulaci všechny se sportpaketem, nebo jen ty modely co mají vedle volantu tlačítko pro manuální regulaci?


buď má jen nivo regulaci na zadní nápravě nebo je na vzduchu i předek, měl jsem ho na bývalé X5 ,ale to má tak jedna X5ka z 50ti :wink: pokud máš už Xdrive 160kW tak dej bacha na 4kolu,kámoš koupil za super cenu a hned měnil difer,takže by nemělo nic hučet při jízdě.
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#7 Příspěvek od pavel530d »

No tak fakt nevím, už jsem byl rozhodnutý, že pojedu pro 135KW 2003,
ale ještě jsem našel 160KW 2005 za podobnej peníz, jen má asi 350tis km od prvního majitele a se serviskou, ikdyž na to vůbec nevypadá. Tak teď gómu :roll: :roll: :roll: :roll:
king
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: sob 22.02.2003 01:00

#8 Příspěvek od king »

no 350tis km to uz je opravdu velka porce, to bych radsi sel do min vyjetyho predfaceliftu, nebo treba i do X3ky
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#9 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

před face bude za ty peníze pěkná po face bude socka vyjetá :wink: vím o pěkné 3,0d 5/2003 jedna z posledních před face full výbava najeto jen 145tkm ,serviska po servisu za 30tis.ale vyjde na cca 380 :wink:
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#10 Příspěvek od pavel530d »

No právě, že to je full :roll: sportpaket, hifi, výhřev předek, zadek, TV, skleněná střecha, kůže, sedačka právě není prosezená ani doškubaná. Auto má odřenej nárazník......
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#11 Příspěvek od BMWX5power »

Převodovka prej de do prdele skoro každá,takže pokud nebyla dělaná tak s ní počítej.
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
pavel530d
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 20.05.2008 00:00

#12 Příspěvek od pavel530d »

odcházej i převodovky na předfaceliftech? 135KW???
king
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: sob 22.02.2003 01:00

#13 Příspěvek od king »

pavel530d píše:odcházej i převodovky na předfaceliftech? 135KW???

vsechny prevodovky odchazej pokud se nemeni napln a clovek jezdi jako prase
ls
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: čtv 06.03.2008 01:00

#14 Příspěvek od ls »

Také scháním X5 160kw.Je možné najet na automatu 270000km aniž by se na ní dělal repas nebo výměna?Na jednu takovou jsem narazil.Jít do toho ?Kolik ještě zvládne najet?
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#15 Příspěvek od ajfel »

ls píše:Také scháním X5 160kw.Je možné najet na automatu 270000km aniž by se na ní dělal repas nebo výměna?Na jednu takovou jsem narazil.Jít do toho ?Kolik ještě zvládne najet?


to Ti nikdo nerekne ...
proste pokud koupis automat a pokud ma najeto 270tkm, muze vydrzet dalsich 100tkm nebo po 3tkm odejit .. km na to ma :)
az ji zrepasujes, zas vydrzi ... :)
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#16 Příspěvek od mario42 »

king píše:vsechny prevodovky odchazej pokud se nemeni napln a clovek jezdi jako prase

Jenže převodovka GM pro 3,0d je shitová už jaksi z podstaty, mluvil jsem s chlapama z Kaps v Kojetíně (kdo nezná, nechť použije Google) a ti na ni neměli moc dobrého pojmenování. Jsou tam konstrukční chyby a momentová kapacita převodovky je na samé hranici točáku staré 3,0d takže po letech to jde do kopru vždy, bez ohledu na výměny oleje. Proto taky BMW přešlo kompletně u všech pozdějších modelů na ZF, které sice taky nejsou úplně věčné, přesto mají tak o 200% lepší spolehlivost
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#17 Příspěvek od BMWX5power »

mario42 píše:
king píše:vsechny prevodovky odchazej pokud se nemeni napln a clovek jezdi jako prase

Jenže převodovka GM pro 3,0d je shitová už jaksi z podstaty, mluvil jsem s chlapama z Kaps v Kojetíně (kdo nezná, nechť použije Google) a ti na ni neměli moc dobrého pojmenování. Jsou tam konstrukční chyby a momentová kapacita převodovky je na samé hranici točáku staré 3,0d takže po letech to jde do kopru vždy, bez ohledu na výměny oleje. Proto taky BMW přešlo kompletně u všech pozdějších modelů na ZF, které sice taky nejsou úplně věčné, přesto mají tak o 200% lepší spolehlivost

přesně tak :wink:
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
mates323
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 16.06.2008 00:00

#18 Příspěvek od mates323 »

Od jakého modelu, nebo roku dávali v Mnichově do X5 ty ZF převodovky?
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#19 Příspěvek od BMWX5power »

mates323 píše:Od jakého modelu, nebo roku dávali v Mnichově do X5 ty ZF převodovky?


od faceliftu tznm od počátku 160kw motoru
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od mike-ee »

ls píše:Také scháním X5 160kw.Je možné najet na automatu 270000km aniž by se na ní dělal repas nebo výměna?Na jednu takovou jsem narazil.Jít do toho ?Kolik ještě zvládne najet?


Lze. Jednu takovou máme na firmě, je to rok 2005 má cca přes 250t, už s ní nemám kontakt, takže nevím přesně, ale není problém. Má ale sestřičku, se kterou se tak šetrně nezacházelo a tam se měnila převodovka po nějakých cca 150t? Automat je hlavně o přístupu. Při těchto KM ale už bych tomu při jízdě kladl velký důraz jak se automat chová, co rozjezdy, jak řadí, hlavně vypnout rádio a trošku poslouchat auto... Dá se ale očekávat, že jednou to příjde.

P.S: V titulku by mělo být spíše E53, ne?
Odpovědět