Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 E70 3,0d Sportpacket r.2003 nač si dát při koupi pozor
Čaute lidi,
tak jsem se rozhodl, že babička E39 Touring půjde z domu a pořídím X5.
Našel jsem si v Deutschladu 3,0d v matu s 200tis km. Auto vypadá pěkně, není poničené, interiér není dodrbaný a hlavně je to koupené v Německu se serviskou a v max fullu.
Jen nevím až tam pojedu, tak nač si dát bacha.
Díky za zkušenosti
tak jsem se rozhodl, že babička E39 Touring půjde z domu a pořídím X5.
Našel jsem si v Deutschladu 3,0d v matu s 200tis km. Auto vypadá pěkně, není poničené, interiér není dodrbaný a hlavně je to koupené v Německu se serviskou a v max fullu.
Jen nevím až tam pojedu, tak nač si dát bacha.
Díky za zkušenosti
motor podle nicku znas, a auto taky mas ...
poznas, jestli nekde neco triska, jestli jsou brzdy ok, jestli motor startuje, necmoudi, jede, jak ma .... jak to vypada ...
ja se taky dycky bojim, na co koukat, co zkouset ...
nakonec je to jenom auto ..podobne tomu, co mas ...
a dovoz jsem teda nechal na odbornikovi (a stalo to za to)
hlavne bych nevedel, kde a jak v DE hledat
petr
poznas, jestli nekde neco triska, jestli jsou brzdy ok, jestli motor startuje, necmoudi, jede, jak ma .... jak to vypada ...
ja se taky dycky bojim, na co koukat, co zkouset ...
nakonec je to jenom auto ..podobne tomu, co mas ...

a dovoz jsem teda nechal na odbornikovi (a stalo to za to)

hlavne bych nevedel, kde a jak v DE hledat

petr
předem díky za odpověď
no co se týče dovozu,tak v tom není žádný problém, vozil jsem tři roky z Itálie a občas i z DE, ale X5 se mi ještě nepoštěstila a právě nevím jaké vady (zásadní) tento model před faceliftem má. Motor celkem znám, já mám teda 160KW což je trochu jinej, ale kamoš má právě tento v 330d.
Spíše by mě zajímalo, zda netrpí X5 na 4-kolu, nebo na NIVO regulaci.
Nějakej čep, silentblok, nebo brzdy to ani nějak extra neřeším.
Spíše věci co nemá BMW osobák.
no co se týče dovozu,tak v tom není žádný problém, vozil jsem tři roky z Itálie a občas i z DE, ale X5 se mi ještě nepoštěstila a právě nevím jaké vady (zásadní) tento model před faceliftem má. Motor celkem znám, já mám teda 160KW což je trochu jinej, ale kamoš má právě tento v 330d.
Spíše by mě zajímalo, zda netrpí X5 na 4-kolu, nebo na NIVO regulaci.
Nějakej čep, silentblok, nebo brzdy to ani nějak extra neřeším.
Spíše věci co nemá BMW osobák.
pavel530d píše:mají výškovou regulaci všechny se sportpaketem, nebo jen ty modely co mají vedle volantu tlačítko pro manuální regulaci?
buď má jen nivo regulaci na zadní nápravě nebo je na vzduchu i předek, měl jsem ho na bývalé X5 ,ale to má tak jedna X5ka z 50ti

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
ls píše:Také scháním X5 160kw.Je možné najet na automatu 270000km aniž by se na ní dělal repas nebo výměna?Na jednu takovou jsem narazil.Jít do toho ?Kolik ještě zvládne najet?
to Ti nikdo nerekne ...
proste pokud koupis automat a pokud ma najeto 270tkm, muze vydrzet dalsich 100tkm nebo po 3tkm odejit .. km na to ma

az ji zrepasujes, zas vydrzi ...

king píše:vsechny prevodovky odchazej pokud se nemeni napln a clovek jezdi jako prase
Jenže převodovka GM pro 3,0d je shitová už jaksi z podstaty, mluvil jsem s chlapama z Kaps v Kojetíně (kdo nezná, nechť použije Google) a ti na ni neměli moc dobrého pojmenování. Jsou tam konstrukční chyby a momentová kapacita převodovky je na samé hranici točáku staré 3,0d takže po letech to jde do kopru vždy, bez ohledu na výměny oleje. Proto taky BMW přešlo kompletně u všech pozdějších modelů na ZF, které sice taky nejsou úplně věčné, přesto mají tak o 200% lepší spolehlivost
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
mario42 píše:king píše:vsechny prevodovky odchazej pokud se nemeni napln a clovek jezdi jako prase
Jenže převodovka GM pro 3,0d je shitová už jaksi z podstaty, mluvil jsem s chlapama z Kaps v Kojetíně (kdo nezná, nechť použije Google) a ti na ni neměli moc dobrého pojmenování. Jsou tam konstrukční chyby a momentová kapacita převodovky je na samé hranici točáku staré 3,0d takže po letech to jde do kopru vždy, bez ohledu na výměny oleje. Proto taky BMW přešlo kompletně u všech pozdějších modelů na ZF, které sice taky nejsou úplně věčné, přesto mají tak o 200% lepší spolehlivost
přesně tak

BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
ls píše:Také scháním X5 160kw.Je možné najet na automatu 270000km aniž by se na ní dělal repas nebo výměna?Na jednu takovou jsem narazil.Jít do toho ?Kolik ještě zvládne najet?
Lze. Jednu takovou máme na firmě, je to rok 2005 má cca přes 250t, už s ní nemám kontakt, takže nevím přesně, ale není problém. Má ale sestřičku, se kterou se tak šetrně nezacházelo a tam se měnila převodovka po nějakých cca 150t? Automat je hlavně o přístupu. Při těchto KM ale už bych tomu při jízdě kladl velký důraz jak se automat chová, co rozjezdy, jak řadí, hlavně vypnout rádio a trošku poslouchat auto... Dá se ale očekávat, že jednou to příjde.
P.S: V titulku by mělo být spíše E53, ne?