Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dlhší štart pri zimných teplotách.
Mám BMW X5 E53 Facelift 2004 3,0 D a pri nizkych teplotách mi motor nenaskočí okamžite ale 2 - 5 krát pretočí a naskočí. Celý štartt je taký tuhý hlavne to prvé zatočenie. Baterka úplne nová 100Ah nabitá, žhaviče všetky nové, riadiaca jednotka žhavenia nová. Vymenené sú tiež všetky filtre vrátane palivového.
Neviem kde môže byť problém.
Neviem kde môže byť problém.
jano píše:Mám BMW X5 E53 Facelift 2004 3,0 D a pri nizkych teplotách mi motor nenaskočí okamžite ale 2 - 5 krát pretočí a naskočí. Celý štartt je taký tuhý hlavne to prvé zatočenie. Baterka úplne nová 100Ah nabitá, žhaviče všetky nové, riadiaca jednotka žhavenia nová. Vymenené sú tiež všetky filtre vrátane palivového.
Neviem kde môže byť problém.
Zhavítka jsou nová a jsou také funkční? Od jaké firmy je máš? Zkoušel si je při výměně? Nezřídka se stává, že byť nové ale jsou nefunkční. Kvalitní jsou většinou OK. Žhavení mi funguje až kolem -5°C a napíše se na dispeji na vteřinu, jinak žhavení není třeba. Motor chytá na škrtnutí. Pokud ti to v mraze nepíše že zhaví tak nefunguje (možná pojistka) V teplotách do -5 nemá žhavení na špatný start vliv a viděl bych to problém s palivem. Pokud bereš Vervu tak asi vstříky.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Mám obdobný problém. Baterka je stará rok. A když je chladno a baterka není 100% nabitá, startér jen točí motorem, cca středně rychle..., až se baterka vybije aniž by motor naskočil. Přes kabely to chytne okamžitě. V podstatě stačí, aby auto stálo 7 dnů a už nenastartuju. V létě to takový problém není.
Vyřešil jsem to koupí boosteru od Banneru. Vozím to v kufru a vím, že vždy nastartuju.
Každopádně tipy v tomhle vlákně přetlumočím servismanovi, ať to zkontroluje
Vyřešil jsem to koupí boosteru od Banneru. Vozím to v kufru a vím, že vždy nastartuju.
Každopádně tipy v tomhle vlákně přetlumočím servismanovi, ať to zkontroluje

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Neverim moc tomu ze by byl vadny, tech 200A je dano tim, ze olej je ztuhly, motor je ztuhly, je potreba vyvinout vetsi silu a vetsi sila znamena taky vetsi pridel energie. Ja bych starter nemenil. Zmerili ti startovaci proud ktery je schopny tvoje baterie dodat? To ze je nova nemusi nic znamenat, muze byt vadna a neni schopna dodat startovaci proud. Dalsi ves, start se povoluje na zaklade nekolika veci jako tlak v reilu, otacky motoru. Pokud treba nejsi schopen vyvinout dostatecne otacky okamzite, start se proste nepovoli a muzes tocit starterem do nekonecna.
Ja bych udelal nejdriv to, ze bych dokonale ocistil privod ke starteru, vykonove kostreni. Nechal bych si zmerit jaky startovaci proud je baterie schopna dodat. Podival bych se na otacky kolik toci pri startu, hodnoty tlaku paliva zda odpovidaji. Jinymi slovy, nejdriv bychse snazil eliminovat to co jde jednoduse zmerit nebo zjistit a az potom utracel za starter.
Ja bych udelal nejdriv to, ze bych dokonale ocistil privod ke starteru, vykonove kostreni. Nechal bych si zmerit jaky startovaci proud je baterie schopna dodat. Podival bych se na otacky kolik toci pri startu, hodnoty tlaku paliva zda odpovidaji. Jinymi slovy, nejdriv bychse snazil eliminovat to co jde jednoduse zmerit nebo zjistit a az potom utracel za starter.
No třeba u mě by to odpovídalo. Motor se roztočí, ale tak nějak pomalu a nic se neděje. Nechytne. Takhle vybiju klidně baterku. Jakmile ale chytne, nechám ho 30s běžet a vypnu, druhý start je výrazně snazší..
Jak jsem psal, koupil jsem booster za 5600, má to mnohostranné využití.. A jsem spokojený. Dávat auto do servisu na x dnů.. Jen kvůli pár zimním startům se mi nechce.
Jak jsem psal, koupil jsem booster za 5600, má to mnohostranné využití.. A jsem spokojený. Dávat auto do servisu na x dnů.. Jen kvůli pár zimním startům se mi nechce.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Ahoj, tak jak jsem Ti říkal, jsem rád že to někomu pomohlo, když si vemu že jsem se stím trápil někdy od dubna (a první počem můj servisák šel byl startér, ale zrovna kdykoliv měřil tak byly hodnoty v poho, tak ho vyloučil) dokonce jsem reklamoval baterku a první týden v září se měnil startér v pátek jsem odjíždel na dovču a startér přišel až ve čtvrtek a to s jiným pastorkem, tak servisák sedl do auta a jel pro něj osobně až kamsi do prdele daleko. Tak hodně kilometrů bez závad Ti přeji (já teď řeším ramena a odešel termostat).