Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 3.0D 2003 135kW dlouhý teplý start

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Propet
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 05.08.2013 00:00

#1 Příspěvek od Propet »

Ahoj, poprosím o radu na co se zaměřit, mám auto teprve chvilku ale už jsem na diagnostice byl a chybu žádnou neukazuje, když startuji za studena auto chytne na pár převalení ale pokud je zahřáté točí se třeba půl minuty a ne a ne chytit a pak z ničeho nic chytne a jede jako by nic. Je mi jasné že je třeba dát auto do servisu ale na co se mám zaměřit při hledání závady? Podávací čerpadlo? Comonrail? Vstřiky? Může to být žhavičkama?Trochu mě překvapilo že v řídící jednotce nebyla žádná závada načtená. Jinak jse všechno ok, spotřeba cca 10l a výkon řekl bych v normě, a auto ani nijak nekouří.
Díky moc za rady
Petr
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#2 Příspěvek od jararak »

ahoj

v rj niesu chyby zapisane ziadne lebo je to chyba priebehu, nie chyba snimaca. mozno by trebalo ist ku niekomu co tusi ako funguje diagnostika.

mimochodom skus popozerat tieto symptomy v sekcii 5er, tam by si toho mohol najst podstatne viac.


teoreticky to moze byt cidlo kluky, ale zaroven zly tlak na raily, ale velmi curajuci vstrek do prepadu. zhavice to byt nemozu, lebo tie nemaju dovod zhavit.
parizek
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 16.07.2013 00:00

#3 Příspěvek od parizek »

U Sharana vim, ze toto delalo teplotni cidlo a definitivne to resil chip :)
p
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#4 Příspěvek od hansm5 »

Propet píše:Ahoj, poprosím o radu na co se zaměřit, mám auto teprve chvilku ale už jsem na diagnostice byl a chybu žádnou neukazuje, když startuji za studena auto chytne na pár převalení ale pokud je zahřáté točí se třeba půl minuty a ne a ne chytit a pak z ničeho nic chytne a jede jako by nic. Je mi jasné že je třeba dát auto do servisu ale na co se mám zaměřit při hledání závady? Podávací čerpadlo? Comonrail? Vstřiky? Může to být žhavičkama?Trochu mě překvapilo že v řídící jednotce nebyla žádná závada načtená. Jinak jse všechno ok, spotřeba cca 10l a výkon řekl bych v normě, a auto ani nijak nekouří.
Díky moc za rady
Petr

cidlo na railu :wink:
Propet
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 05.08.2013 00:00

#5 Příspěvek od Propet »

Ahoj, byl to špatný vstik, v podstatě úplně volně protékal. Byl jsem v servisu v Blažovicích u Brna a je to opravené.
Díky
Odpovědět