mám takový problém, nejde mi nastartovat X5 3.0d 135kW.
Startér točí, nafta u filtru je taky, ale nejde nastartovat, povede se to třeba až po dvou minutách... Ale to musí být auto napíchnuté na kabely... baterka to neutáhne Jak kdyby nešla nafta...
Vyměnil jsem čidlo na rampě, ale nic Může mi někdo z vás poradit????
Díky....
Ahoj, já bych šel po vstříkách, řekl bych že jeden nebo více je v hajzlu, zkus mrknout v inpě na korekce, ale ty to nemusí ukázat. Dá se to poznat ještě podle přepadů jak tečou, pak už jedině diesel service.
Myslím že to bylo tady, někdo něco podobného řešil se stejnýma chybama, jelikož mi auto taky špatně startovalo, tak jsem toho pročetl hodně, ale já jsem měl jiné příznaky a nakonec to byl startér. Zkus projít vlákno 5er, 3er nakonec na to přišel tak že si udělal bandasky na přepady a jeden pekelně tekl, ber to jako radu, podle toho co Ti vypsala inpa, zkusím pohledat v druhém compu jestli nemám odkaz uloženej. Jinak nikdy nevíš v jakém stavu vstřiky jsou, to se pozná jen na stolici, vyrovnávají se navzájem tak to na chodu motoru ani nepoznáš.
jo, baterka točí normálně... asi tak minutu a půl, ale nestačí to, když je to na kabelu na jiným autě, tak to asi za dvě minuty nahodí a je to v poho... auto jede a nemá problém, dokud se nechcípne...
Pak to točí asi 20s než ho nahodí a když se nechá déle, tak už musí motat dlouho napadlo mne, že by mohla nějakým důvodem padat nafta... ale proč?...
pozeram ze tam mas tlak na raily 2,5 baru, normalne ma ukazovat nieco pod 4, cize
-ak este mas, daj tam naspet stary filter - je mozne ze ten novy je nepriechodny
-mas v prdely cerpadlo pod vodicom (ale ak len vrci a nehuci extremne, popripade nieje zase uplne ticho, nemal by byt problem) - edit : to cerpadlo tam je u e39, neviem kde ho ma e53
-cura vstrek, treba ich zmerat
-stale to moze byt cidlo vacky/kluky, ale v spojeni s tym tlakom to vidim skor na prisun paliva
čidla by to snad napsalo, doufam musím udělat flaškovej test... jinak nafta je vidět, že jde bez bublin... a ten tlak, muže být asi opravdu nízký díky vstřiku...