Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

automat X5 E53 3.0D

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bambim
Registrovaný
Příspěvky: 676
Registrován: stř 19.01.2005 01:00
Bydliště: Závodí
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bambim »

Ahoj,

koupil jsem nedávno X5 3.0D, ale až po delší době jsem si všiml, že při sekvenčním řazení mi nejde zařadit 5 stupeň. Zkoušel jsem to počítat i na dálnici na zařazený D stupeň a pětka mi tam prostě neskočila. Automat jinak funguje velico dobře, ale tohle mne trochu vadí. Nevíte někdo co s tím?
Taky se mi někdy stane, že když nastartuju auto, tak mám ztišený radio a musím si znovu nastavit hlasitost.

Předem díky za Vaše návrhy.

Bambi.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

Ahoj, předpokládám tedy, že máš předface 135kw kde je automat GM, nechcu malovat čerta na zeď, ale čeká Tě s největší pravděpodobností repas. Je celkem divný že nejde pětka, většinou to dělají první dva stupně a auto řadí od trojky, chce to diagnostiku, bez toho se nehneš.
Bambim
Registrovaný
Příspěvky: 676
Registrován: stř 19.01.2005 01:00
Bydliště: Závodí
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Bambim »

Je to po face, ale prijde mi jak by tam bylo něco jen odpojenýho, jelikož to jinak řadí v pořádku.
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#4 Příspěvek od hansm5 »

muze bejt civka na jednotce prevodovky v haji :wink:
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#5 Příspěvek od vlastnemec »

Takže šestka Ti tam padne, nebo jezdíš max. na čtvrtý stupeň?
Bambim
Registrovaný
Příspěvky: 676
Registrován: stř 19.01.2005 01:00
Bydliště: Závodí
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bambim »

Nejvyšší je tam 5tý stupeň, ale zařadí to nejvýše 4tý.

Co to pro mne znamená, špatná cívka na řídící jednotce? V diagnostice je nějaká chyba motoru, ale nevím přesně co to je. Protože všechno běží jak má, krom toho stupně.
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Killingman »

No hlavně to pro tebe znamená, že máš GM převodovku a ne ZF a tudíž máš předface 135KW verzi a ne 160KW verzi poface od roku 2004 :-)

Pokud můžu poradit, dej to někam kde tomu rozumí - opět budu trapně doporučovat brňáky - prevodovky-brno.cz. V pátek jsem si od nich vzal svoji opravenou X5, předtím mi opravovali E39 - obě dvě naprosto excelentně!
Bez diagnostiky stejně na nic nepřijdeš a oni tě neojebou.
Bambim
Registrovaný
Příspěvky: 676
Registrován: stř 19.01.2005 01:00
Bydliště: Závodí
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bambim »

Brno je pro mne dálka, asi 350km. Spíše bych to potřeboval trochu rozvinout s tou cívkou.
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#9 Příspěvek od loyd-krismas »

Sám se do ničeho nepouštěj. Rada pro začátek a zbytečné pozdější komplikace. Podle toho odkud jsi se obrať na servis buď převodovek, nebo znalce BMW.

Pro začátek si zjisti co vlastně máš za automat. Pokud máš jen 5rychlostí, nebude to pofacelift.
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Killingman »

Bambim píše:Brno je pro mne dálka, asi 350km. Spíše bych to potřeboval trochu rozvinout s tou cívkou.


Ono je to dost jednoduchý na počty. Buďto ujedeš 700km * 10 l = 2.450 Kč a repas převodovky tě bude stát třeba 30.000 Kč
a nebo ujedeš 100km za 350 Kč a repas tě bude stát 50.000 Kč

Vyber si sám :-D

Já to mám do Brna 200km a stejně bych to jinam nedal. Nenašel jsem na ně ANI JEDNU negativní recenzi a za ty ceny a množství práce co udělají - sorry, to si radši zajedu do Brna než to dávat nějakýmu pokustónovi. Na cívky se vyser, pokud nejsi automechanik, stejně zjistíš hovno a uděláš víc škody než užitku...

Už jsem to psal někam jinam, ale znovu to zopakuji - koupil sis auto v ceně 1.5 mega. Nemůžeš čekat, že na tom doma na koleni uděláš všechno jako na škodě favorit. To prostě nejde. Neříkám, že je vzhledem ke kvalitě českých autorizovaných BMW servisů nutný to do nich cpát (stejně imho umějí hovno a jsou to výměnáři dílů), ale srát se s tím doma v garáži?

BTW: Napíš posledních 7 znaků z VIN a hned budeš vědět co máš za verzi (nebo použij tenhle odkaz a napiš to rovnou tam...)
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Killingman »

Tak tohle sem nejde nedat :-)

Jinak ten majitel E39 co mu to dělali za den jsem byl já :-D

http://ecupower.cz/index.php/technika/31-mate-v-aute-automat-bude-vas-to-zajimat
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#12 Příspěvek od Lennox »

Já jsem rád, že si sám vyměním aspoň žárovku, natož něco dělat s automatem. :lol:
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#13 Příspěvek od vlastnemec »

No když jsem vyděl u JaraXe rozhozený automat, tak vono zas tak složitý nebude, pokud je člověk trochu vzdělaný, šikovný a už měl možnost to vidět tak proč ne. Jinak doporučuji co bylo napsáno, vem to do servisu na převodovky, můžu doporučit dvě firmy v Ostravě jestli to máš blíže a Jarda se jich z jara taky hodně nadělal.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#14 Příspěvek od vlastnemec »

Jo ještě k těm drobným opravám, xenon na e53 se mění hůře jak když jsme sundávali mechotronik a měnili těsnění na e65, holt žárovky jsou někdy zapeklité.
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#15 Příspěvek od Lennox »

vlastnemec píše:Jo ještě k těm drobným opravám, xenon na e53 se mění hůře jak když jsme sundávali mechotronik a měnili těsnění na e65, holt žárovky jsou někdy zapeklité.


Tak je pravda, že u nových aut si už ani tu žárovku nevyměníš, tam musíš do servisu úplně se vším.
Odpovědět