Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jakou nejlepsi motorizaci pro E53?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
Zdravim,
muj dotaz sem nenasel, tak zalozim novy vlakno.
Po roce a pul premyslim, ze se zase vratim k BMW. Od ruznych mechaniku a konkurence mi ze vseho vysla nejlip E53, co se kvality tyce.
Ale muj dotaz, jakou motorizaci byste doporucili? Urcite bych chtel benzin, nafta by nemela vyznam na muj najezd km a ve vysledku kdyby ten benzin zaplynoval, tak by to nemelo uz tuplem vyznam kvuli poruchovosti dieselu.
Diky za nazory.
muj dotaz sem nenasel, tak zalozim novy vlakno.
Po roce a pul premyslim, ze se zase vratim k BMW. Od ruznych mechaniku a konkurence mi ze vseho vysla nejlip E53, co se kvality tyce.
Ale muj dotaz, jakou motorizaci byste doporucili? Urcite bych chtel benzin, nafta by nemela vyznam na muj najezd km a ve vysledku kdyby ten benzin zaplynoval, tak by to nemelo uz tuplem vyznam kvuli poruchovosti dieselu.
Diky za nazory.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
No ked sa ti poruca predny tlmic nebudes 2x stastny a poznam par ludi co to vyhadzovali z iska
Netreba kupit prvy holobyt ktory sa na ulici najde. Ako druha vyhoda ciastocne vybavenej 4,4 je to ze ma kompletnu elektrinu cize si mozem vybavu bez problemov retrofitnut
A s tou cenou si robis prdel nie? U nas idu iska 2x drahsie ako 4,4
Netreba kupit prvy holobyt ktory sa na ulici najde. Ako druha vyhoda ciastocne vybavenej 4,4 je to ze ma kompletnu elektrinu cize si mozem vybavu bez problemov retrofitnut

A s tou cenou si robis prdel nie? U nas idu iska 2x drahsie ako 4,4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
V pondělí jede k JaraXovi na montáž LPG tak uvidíme, ale podle referencí si myslím, že budu maximálně spokojen...
A hlavní rozdíl mezi 4.8iS a 4.4 vidím právě ve vyjímečnosti. A 265KW je taky poznat... Obecně ty 4.8 byly ve vyšší výbavě, už jen ten vzduchový podvozek je rozdíl třídy...
Na benzín jezdím teď za 12.5 kombinovaně (je fakt že města je tam minimum, párkrát do Prahy po D11 a hodněkrát 6km ráno tam a 6km večer zpátky po okresce) takže se snad do 15/100 v LPG vlezu.
BTW: Na http://www.bmwbazarpraha.cz mají nádhernou 4.8iS za 340 s DPH - výbava je oproti "té mojí" sice dost social, ale je fakt ve výborným stavu...
A hlavní rozdíl mezi 4.8iS a 4.4 vidím právě ve vyjímečnosti. A 265KW je taky poznat... Obecně ty 4.8 byly ve vyšší výbavě, už jen ten vzduchový podvozek je rozdíl třídy...
Na benzín jezdím teď za 12.5 kombinovaně (je fakt že města je tam minimum, párkrát do Prahy po D11 a hodněkrát 6km ráno tam a 6km večer zpátky po okresce) takže se snad do 15/100 v LPG vlezu.
BTW: Na http://www.bmwbazarpraha.cz mají nádhernou 4.8iS za 340 s DPH - výbava je oproti "té mojí" sice dost social, ale je fakt ve výborným stavu...
neajk som nevedel najst tuto temu minule
chcel som doplnit, ze 4,4 ma relativne male kotuce, cize sa nato daju obut 17" zimaky co je myslim celkom slusny rozdiel. je uzasne ze 4,6/8 je vynimocny motor, bohuzial aspon 4,6 nieje nejak extra preslavena spolahlivostou a poznam par odstavenych 4,6 ktore cakaju na nove srdce.
nevravim ze su to velke cenove rozdiely ale ked si clovek prirata korunu (skor tisicovku) ku korune ono sa to zrata
k tej spotrebe - asi ta poriadne ojebava palubak, odporucam natankovat plnu a po par sto km dotankuj a zrataj vysledok, mozno budes troska prekvapeny.
4,4 m62 jazdi od 13-5 medzimesto a n62 to ma o taky liter a pol menej +- a to jazdim rozhodne dlhsie trasy ako 6km kde sa vie ten motor aj troska zohriat.
chcel som doplnit, ze 4,4 ma relativne male kotuce, cize sa nato daju obut 17" zimaky co je myslim celkom slusny rozdiel. je uzasne ze 4,6/8 je vynimocny motor, bohuzial aspon 4,6 nieje nejak extra preslavena spolahlivostou a poznam par odstavenych 4,6 ktore cakaju na nove srdce.
nevravim ze su to velke cenove rozdiely ale ked si clovek prirata korunu (skor tisicovku) ku korune ono sa to zrata
k tej spotrebe - asi ta poriadne ojebava palubak, odporucam natankovat plnu a po par sto km dotankuj a zrataj vysledok, mozno budes troska prekvapeny.
4,4 m62 jazdi od 13-5 medzimesto a n62 to ma o taky liter a pol menej +- a to jazdim rozhodne dlhsie trasy ako 6km kde sa vie ten motor aj troska zohriat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Ona je trakař i se vzduchovým podvozkem.
Pokud dáš 20'' gumy tak jsi vzadu jak na žebřiňáku ať máš podvozek jakýkoliv
Pozoruju dost změnu mezi 18tkama na zimu a 20tkama na léto...
Bez vzduchovýho podvozku jsem jel s X5 3.0D a bylo to výrazně měkčí. Zase na druhou stranu se to houpalo ze strany na stranu a bylo to "takový divný" - gumový.
Vzduchový podvozek koupíš i s 4.4 motorem, stejně tak i s 3.0D - ale proč to kupovat, když se prodávají 4.8 za stejný prachy jako 4.4 a na LPG jezdí levněji než 3.0D se kterou neuděláš v rámci nákladů na PHM vůbec nic?
Údajně ty 4.8 jezdí úsporněji než 4.4 což nemohu potvrdit a ani vyvrátit, 4.4 jsem neměl. 4.6 jsou alpine motory před faceliftem, 4.8 poface přímo BMW.
Jo k tomu trakaři - porovnávám to se svojí ex E39 s Mpacket 2 podvozkem - X5 je komfortnější i na 20'' kolech, ale ne o takový skok jako jsem čekal
Pokud dáš 20'' gumy tak jsi vzadu jak na žebřiňáku ať máš podvozek jakýkoliv

Bez vzduchovýho podvozku jsem jel s X5 3.0D a bylo to výrazně měkčí. Zase na druhou stranu se to houpalo ze strany na stranu a bylo to "takový divný" - gumový.
Vzduchový podvozek koupíš i s 4.4 motorem, stejně tak i s 3.0D - ale proč to kupovat, když se prodávají 4.8 za stejný prachy jako 4.4 a na LPG jezdí levněji než 3.0D se kterou neuděláš v rámci nákladů na PHM vůbec nic?
Údajně ty 4.8 jezdí úsporněji než 4.4 což nemohu potvrdit a ani vyvrátit, 4.4 jsem neměl. 4.6 jsou alpine motory před faceliftem, 4.8 poface přímo BMW.
Jo k tomu trakaři - porovnávám to se svojí ex E39 s Mpacket 2 podvozkem - X5 je komfortnější i na 20'' kolech, ale ne o takový skok jako jsem čekal
