Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jakou nejlepsi motorizaci pro E53?

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
FenixCZE-INT04
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: ned 24.05.2009 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od FenixCZE-INT04 »

Zdravim,
muj dotaz sem nenasel, tak zalozim novy vlakno.
Po roce a pul premyslim, ze se zase vratim k BMW. Od ruznych mechaniku a konkurence mi ze vseho vysla nejlip E53, co se kvality tyce.

Ale muj dotaz, jakou motorizaci byste doporucili? Urcite bych chtel benzin, nafta by nemela vyznam na muj najezd km a ve vysledku kdyby ten benzin zaplynoval, tak by to nemelo uz tuplem vyznam kvuli poruchovosti dieselu.

Diky za nazory.
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Killingman »

4.8iS :lol:
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#3 Příspěvek od jararak »

3i nema vyznam
4,4 je take optimum, tych motorov je kopec v pripade poruchy
Iska su pekne avsak ma to par prvkou ktore su trosma predrazene
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Killingman »

Ano, například vzduchový podvozek v základu a obecně vyšší výbavu za stejnou cenu jako 4.4 :-)
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#5 Příspěvek od jararak »

No ked sa ti poruca predny tlmic nebudes 2x stastny a poznam par ludi co to vyhadzovali z iska

Netreba kupit prvy holobyt ktory sa na ulici najde. Ako druha vyhoda ciastocne vybavenej 4,4 je to ze ma kompletnu elektrinu cize si mozem vybavu bez problemov retrofitnut :)

A s tou cenou si robis prdel nie? U nas idu iska 2x drahsie ako 4,4
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Killingman »

Předek jsem už měnil, 30.000 Kč za oba dva měchy s tlumičema mi nepřijde zase takový rozdíl oproti tomu, když bych měl kupovat přední uložení, tlumič, pružinu...

Pokud u Vás stojí 4.8iS 2x tolik než 4.4, to svoje ti hned za 20.000e necham a ještě vyděláš... :-D
FenixCZE-INT04
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: ned 24.05.2009 00:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od FenixCZE-INT04 »

No zajimavy, taky se ale priklanim k nazoru ze 4,4 je vhodnejsi skrz vetsi pocet motoru.
Ty tu 4,8is mas v plynu?
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Killingman »

V pondělí jede k JaraXovi na montáž LPG tak uvidíme, ale podle referencí si myslím, že budu maximálně spokojen...

A hlavní rozdíl mezi 4.8iS a 4.4 vidím právě ve vyjímečnosti. A 265KW je taky poznat... Obecně ty 4.8 byly ve vyšší výbavě, už jen ten vzduchový podvozek je rozdíl třídy...
Na benzín jezdím teď za 12.5 kombinovaně (je fakt že města je tam minimum, párkrát do Prahy po D11 a hodněkrát 6km ráno tam a 6km večer zpátky po okresce) takže se snad do 15/100 v LPG vlezu.

BTW: Na http://www.bmwbazarpraha.cz mají nádhernou 4.8iS za 340 s DPH - výbava je oproti "té mojí" sice dost social, ale je fakt ve výborným stavu...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

E53 X5iS za 12,5 kombinované je tak z 30% na laně nebo na podvalu...
Běžně 18 a víc plynu :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#10 Příspěvek od jararak »

neajk som nevedel najst tuto temu minule

chcel som doplnit, ze 4,4 ma relativne male kotuce, cize sa nato daju obut 17" zimaky co je myslim celkom slusny rozdiel. je uzasne ze 4,6/8 je vynimocny motor, bohuzial aspon 4,6 nieje nejak extra preslavena spolahlivostou a poznam par odstavenych 4,6 ktore cakaju na nove srdce.

nevravim ze su to velke cenove rozdiely ale ked si clovek prirata korunu (skor tisicovku) ku korune ono sa to zrata

k tej spotrebe - asi ta poriadne ojebava palubak, odporucam natankovat plnu a po par sto km dotankuj a zrataj vysledok, mozno budes troska prekvapeny.

4,4 m62 jazdi od 13-5 medzimesto a n62 to ma o taky liter a pol menej +- a to jazdim rozhodne dlhsie trasy ako 6km kde sa vie ten motor aj troska zohriat.
FenixCZE-INT04
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: ned 24.05.2009 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od FenixCZE-INT04 »

Oni na tom bmwbazaru maji i e70 za neskutecnou cenu ale uz trochu vylitanou :D
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Killingman »

Pouze ke spotrebe...
Přílohy
Statistika X5
Statistika X5
image.jpg (182.27 KiB) Zobrazeno 1294 x
loyd-krismas
Registrovaný
Příspěvky: 697
Registrován: ned 24.10.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#13 Příspěvek od loyd-krismas »

já mám 4,4i v plynu a jsem spokojený. :wink: Není sice tak vybavená jako Killingmana, ale stačí to. :D :D
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od kubikula420 »

cau jak se jmenuje ta aplikace do toho telefonu? :-)
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Killingman »

kubikula420 píše:cau jak se jmenuje ta aplikace do toho telefonu? :-)


Road Trip :-)
FenixCZE-INT04
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: ned 24.05.2009 00:00
Bydliště: Brno

#16 Příspěvek od FenixCZE-INT04 »

Me by jeste zajimalo, jestli je X5 opravdu tak strasne trakar bez vduch. podvozku, jak sem nekde cetl. Resp. s cim je to srovnatelny? Zatim sem nemel moznost se svezt.
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Killingman »

Ona je trakař i se vzduchovým podvozkem.
Pokud dáš 20'' gumy tak jsi vzadu jak na žebřiňáku ať máš podvozek jakýkoliv :-) Pozoruju dost změnu mezi 18tkama na zimu a 20tkama na léto...

Bez vzduchovýho podvozku jsem jel s X5 3.0D a bylo to výrazně měkčí. Zase na druhou stranu se to houpalo ze strany na stranu a bylo to "takový divný" - gumový.
Vzduchový podvozek koupíš i s 4.4 motorem, stejně tak i s 3.0D - ale proč to kupovat, když se prodávají 4.8 za stejný prachy jako 4.4 a na LPG jezdí levněji než 3.0D se kterou neuděláš v rámci nákladů na PHM vůbec nic?

Údajně ty 4.8 jezdí úsporněji než 4.4 což nemohu potvrdit a ani vyvrátit, 4.4 jsem neměl. 4.6 jsou alpine motory před faceliftem, 4.8 poface přímo BMW.

Jo k tomu trakaři - porovnávám to se svojí ex E39 s Mpacket 2 podvozkem - X5 je komfortnější i na 20'' kolech, ale ne o takový skok jako jsem čekal :-D
Odpovědět