Buď rád, že neřešíš utžený servomotorky - logiku zavírání a otevírání klapek, zvláště "sebevražedné" otáčení hřídelek o 180 stupňů, když je třeba ulomený ten umělohmotný "límec", o který se má hřídelka servomotoru fyzicky zarážet (nebo o co jiného?)...
Bez zarážky má totiž hřídelka tendenci se nesmyslně přetočit dozadu (což klidně udělá, když dostane jakýsi impuls otočit se (nejčastěji minutu po vypnutí klíčku...), jenže právě jak se přetočí dozadu, utrhne celý motorek z topení a vytrhne se z táhla, co tahá za klapku (= klapka zůstane viset v určité poloze = netopí to/nebo to topí furt).
Ta hřídelka má takovou sílu, že nadzvihla pozinkovaný plech o tlouš?ce 2 mm (který jsem přilepil dost poctivě na obal servomotorku, aby suploval ten ulomený umělohmotný límec/zarážku).
Původně jsem si myslel, že v originále je to tak, že se ta hřídelka servomotorku prostě sama zastaví, když je táhlo klapky nahoře, nebo dole - jenže ona ne! Ona se přetáčí do nesmyslný polohy, kdy bez zarážky urve, co může. A dráty blbě zapojený nejsou, nejde to zapojit obráceně.
Prostě úžasný víkendy s baterkou v puse a totálně zmrzlýma prstama zaprasenýma od vteřinovýho lepidla.
Tak až vám někomu přestáne foukat z nějakého průduchu, tak příčina může být zde.
Omlouvám se za laický popis.
