po nastartovani, ked auto dosiahne urcitu rychlost (2-5km/h) sa ozve z priestoru niekde za palubovkou divne vrcanie (ako nejaky elektromotorcek) asi tak na 5 sek. zase sa ozve, ked dam spinacku do polohy 0. alebo ked dam test pristrojovky cez Check-Control. Robilo to vzdy ked si pamatam, ale teraz je to nejake hlasnejsie. inak funguje pristrojovka bez problemov.
preco to ale zavrci pri teste pristrojovky (presne v ten moment ked vyletia tachometer a otackomer do polovice)? Tie klapky, co uzatvaraju interier kratko po vypnuti motora tiez pocujem, je to ale iny zvuk - take poposuvanie. Toto je ale ine, suvisle. dalsia zaujimavost, zvnutra to znie akoby to aj islo zvnutra. presne tak aj vonku - akoby to islo niekde z priestoru laveho stieraca. Stve ma to, ze teraz je to uz dost pocut, este tak pred 2 mesiacmi to bolo tichsie - akoby nieco odchadzalo. Ked to odide, aspon zistim co to bolo
u e 32 a a některých e 34 dochazi k přitažení levého ramenka stěrače el.motorkem vždy s časovou prodlevou po zapnutí kličku u e 38 jsem to pozoroval pouze po zapnutí stěračú
to se jmenuje ADV,teoreticky by to mohlo být ono,když si na to zejtra vzpomenu zvednu auto na hever aby se točily kola a nechám ho pomalu jet a budu koukat a poslouchat odkud to jde.
sorrz zapoměl jsem, je to skutečně ADV první regulace probíhá při rychlosti cca 5km/h pak je něco pak 180km/h zapoměl jsem to,
ADV poznáš tak že řidičovo ramínko se nešroubuje klasicky matkou ale je z boku imbus a zvrchu kde bývá ta matka u normálního raménka je taky imbus pro štelování ADV, jinak když vyndáš mechanizmus stěrače tak tam uvidíš ten motrek který to ovládá, když nezapomenu tak dám zítra foto.
Fugo píše:sorrz zapoměl jsem, je to skutečně ADV první regulace probíhá při rychlosti cca 5km/h pak je něco pak 180km/h zapoměl jsem to, ADV poznáš tak že řidičovo ramínko se nešroubuje klasicky matkou ale je z boku imbus a zvrchu kde bývá ta matka u normálního raménka je taky imbus pro štelování ADV, jinak když vyndáš mechanizmus stěrače tak tam uvidíš ten motrek který to ovládá, když nezapomenu tak dám zítra foto.
Jo to urcite dej, protoze me to celkem zajima... ADV neznam...
tohle je naky divny, rikaj ze "early models" elektriku k tomu maj pokrytou do 89, a ja bych moc nedal za to ze muj sterac vypada jako s adv pritom to je 91 a 735 k tomu ( a mam pocit ze adv bylo 750 only)
Je to tak jak píše Darmon, dnes jsem to využil2x.
ADV je regulace přítlaku raménka stěrače, aby při vyšší rychlosti nenadzvedával vzduch raménko stěrače.