Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

divne vrcanie za palubovkou

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od martinn »

mam taky divny problem.

po nastartovani, ked auto dosiahne urcitu rychlost (2-5km/h) sa ozve z priestoru niekde za palubovkou divne vrcanie (ako nejaky elektromotorcek) asi tak na 5 sek. zase sa ozve, ked dam spinacku do polohy 0. alebo ked dam test pristrojovky cez Check-Control. Robilo to vzdy ked si pamatam, ale teraz je to nejake hlasnejsie. inak funguje pristrojovka bez problemov.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od psena »

Presne to ma i kamos na 535 r.v 1990.Takze je to asi normalni.
Ja jsem to ani na jedne 525 nemel, takze blizsi podrobnosti nemam.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#3 Příspěvek od Fugo »

dělá mě to taky, zatím jsem nezkoumal co a proč to dělá.
ignor
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od ignor »

pry je to zavirani vzduchu do kabiny kdyz vypnes klicek aby ti z venku nesmrdelo do auta. :D . dela mi to taky e 38/96
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Dělá to i e36 s klimou.
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od martinn »

preco to ale zavrci pri teste pristrojovky (presne v ten moment ked vyletia tachometer a otackomer do polovice)? Tie klapky, co uzatvaraju interier kratko po vypnuti motora tiez pocujem, je to ale iny zvuk - take poposuvanie. Toto je ale ine, suvisle. dalsia zaujimavost, zvnutra to znie akoby to aj islo zvnutra. presne tak aj vonku - akoby to islo niekde z priestoru laveho stieraca. Stve ma to, ze teraz je to uz dost pocut, este tak pred 2 mesiacmi to bolo tichsie - akoby nieco odchadzalo. Ked to odide, aspon zistim co to bolo :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

jo sou to serva
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Ivo »

Tak mě tam naštěstí nic nevrže zatím ale u E34 mi to taky dělávalo ale oté co jsem postříkal přístrojovku leštěnkou tak to přestalo
Anonymous

#9 Příspěvek od Anonymous »

u e 32 a a některých e 34 dochazi k přitažení levého ramenka stěrače el.motorkem vždy s časovou prodlevou po zapnutí kličku u e 38 jsem to pozoroval pouze po zapnutí stěračú
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#10 Příspěvek od Fugo »

to se jmenuje ADV,teoreticky by to mohlo být ono,když si na to zejtra vzpomenu zvednu auto na hever aby se točily kola a nechám ho pomalu jet a budu koukat a poslouchat odkud to jde.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Zave »

Jo to budou mozna el.klapky od ventilace pokud tam nemas tahla s lankama... Ja to ovladani mam v elektrice a vzdycky to dela...
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Mad Max »

Jak poznám, že mám v autě ADV?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#13 Příspěvek od Fugo »

sorrz zapoměl jsem, je to skutečně ADV první regulace probíhá při rychlosti cca 5km/h pak je něco pak 180km/h zapoměl jsem to,
ADV poznáš tak že řidičovo ramínko se nešroubuje klasicky matkou ale je z boku imbus a zvrchu kde bývá ta matka u normálního raménka je taky imbus pro štelování ADV, jinak když vyndáš mechanizmus stěrače tak tam uvidíš ten motrek který to ovládá, když nezapomenu tak dám zítra foto.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Zave »

Fugo píše:sorrz zapoměl jsem, je to skutečně ADV první regulace probíhá při rychlosti cca 5km/h pak je něco pak 180km/h zapoměl jsem to,
ADV poznáš tak že řidičovo ramínko se nešroubuje klasicky matkou ale je z boku imbus a zvrchu kde bývá ta matka u normálního raménka je taky imbus pro štelování ADV, jinak když vyndáš mechanizmus stěrače tak tam uvidíš ten motrek který to ovládá, když nezapomenu tak dám zítra foto.


Jo to urcite dej, protoze me to celkem zajima... ADV neznam... :(
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od darmon »

tohle je naky divny, rikaj ze "early models" elektriku k tomu maj pokrytou do 89, a ja bych moc nedal za to ze muj sterac vypada jako s adv pritom to je 91 a 735 k tomu ( a mam pocit ze adv bylo 750 only)
Obrázek

Obrázek
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od martinn »

prave som na to bol mrknut a mam tam tie dva imbusy - takze mam ADV.

zrejme sa ADV prestalo davat do U.S. modelov skor ako do Europskych (mam 730 1992).
alexmol
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pon 31.05.2004 00:00

#17 Příspěvek od alexmol »

Asi som pozadu, ale naco to je? co to ako robi? vdaka
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od darmon »

alexmol píše:Asi som pozadu, ale naco to je? co to ako robi? vdaka
kouri to za jizdy curaky !
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#19 Příspěvek od Fugo »

Je to tak jak píše Darmon, dnes jsem to využil2x.
ADV je regulace přítlaku raménka stěrače, aby při vyšší rychlosti nenadzvedával vzduch raménko stěrače.
Odpovědět