Nemate nekdo zkusenosti s timhle autem? Na co si dat pri koupi pozor-mysleno jestli tam nejsou nejake specificke problemy pro E31? A nekdo tady tusim psal, ze se motor z E31 M70 a M70 v E32 lisi, nevite v cem? ja jsem zatim nikde nenasel v cem.
Ohledne motoru to mam jaks taks zmakli ze 750, me jde prave jenom o nejaky problemy vylozene na 850. No uvidime jak to dopadne, udelam si okruzni jizdu po CR po 4 850 a snad se neco vybere.
patras píše:ja premejslel koupit 850 se spatnym motorem a hodit tam motor ze sedmy, podle me by to vyslo cenove prijatelne a vetsi problem by to asi bejt nemel ..
No jenze 850 se spatnym motorem moc neni, ja mam i nahradni motor.
skautik píše:u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe
motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32 jina je prevodovka
I automat. prevodovka 4HP24 je tusimu u M70 stejna jak v E31 i E32
mno u e32 je ZF 4HP24EH u e31 ZF 4HP24
v automatech se nevyznam takze nevim v cem je rozdil, ale rad bych se to dozvedel
měl jsem obě, jak 750iA, tak 850iA. Stejnej motor, stejná váha, ale ta 850iA jela znatelně líp. Pokud to nebylo jen o pocitu, tak to muselo být jedině v tý převodovce.
Radek píše:[quote="skautik"]u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe
motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32 jina je prevodovka
I automat. prevodovka 4HP24 je tusimu u M70 stejna jak v E31 i E32
mno u e32 je ZF 4HP24EH u e31 ZF 4HP24
v automatech se nevyznam takze nevim v cem je rozdil, ale rad bych se to dozvedel
měl jsem obě, jak 750iA, tak 850iA. Stejnej motor, stejná váha, ale ta 850iA jela znatelně líp. Pokud to nebylo jen o pocitu, tak to muselo být jedině v tý převodovce.[/quote]
taky jsem mel ten pocit )
on muze byt rozdil v diferaku a programu ridici jednotky te prevodovky (rychlejsi prerazeni)