Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupe 850

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#1 Příspěvek od Radek »

Nemate nekdo zkusenosti s timhle autem? Na co si dat pri koupi pozor-mysleno jestli tam nejsou nejake specificke problemy pro E31? A nekdo tady tusim psal, ze se motor z E31 M70 a M70 v E32 lisi, nevite v cem? ja jsem zatim nikde nenasel v cem.
Fido
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: úte 14.05.2002 00:00

#2 Příspěvek od Fido »

Důkladně pročti http://www.e31.net, já se o to taky zajímal a rozdíl mezi motorama jsem nenašel. Tedy mezi M70 v E31 a E32.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#3 Příspěvek od Radek »

No tak tu stranku uz jsem louskal parkrat, ovsem s moji znalosti AJ a NJ ic moc.
Fido
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: úte 14.05.2002 00:00

#4 Příspěvek od Fido »

To je škoda, jsou tam fakt velmi detailní informace včetně rad ke koupi, proovzu a tak. Holt slovník to jistí :-)
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#5 Příspěvek od Radek »

Ohledne motoru to mam jaks taks zmakli ze 750, me jde prave jenom o nejaky problemy vylozene na 850. No uvidime jak to dopadne, udelam si okruzni jizdu po CR po 4 850 a snad se neco vybere.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od patras Čestný člen »

ja premejslel koupit 850 se spatnym motorem a hodit tam motor ze sedmy, podle me by to vyslo cenove prijatelne a vetsi problem by to asi bejt nemel ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#7 Příspěvek od Radek »

patras píše:ja premejslel koupit 850 se spatnym motorem a hodit tam motor ze sedmy, podle me by to vyslo cenove prijatelne a vetsi problem by to asi bejt nemel ..


No jenze 850 se spatnym motorem moc neni, ja mam i nahradni motor.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe :)

motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32
jina je prevodovka
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#9 Příspěvek od Radek »

skautik píše:u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe :)

motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32
jina je prevodovka


I automat. prevodovka 4HP24 je tusimu u M70 stejna jak v E31 i E32
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#10 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Radek píše:
skautik píše:u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe :)

motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32
jina je prevodovka


I automat. prevodovka 4HP24 je tusimu u M70 stejna jak v E31 i E32


mno u e32 je ZF 4HP24EH
u e31 ZF 4HP24

v automatech se nevyznam takze nevim v cem je rozdil, ale rad bych se to dozvedel :)
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od patras Čestný člen »

skautik píše:u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe :)

motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32
jina je prevodovka


jednu jsem vydel za necelejch 90k
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#12 Příspěvek od Radek »

patras píše:
skautik píše:u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe :)

motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32
jina je prevodovka


jednu jsem vydel za necelejch 90k


A kde? Muzes mi sem hodit treba telefona tak? Predem DIk
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Baxon »

skautik píše:
Radek píše:
skautik píše:u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe :)

motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32
jina je prevodovka


I automat. prevodovka 4HP24 je tusimu u M70 stejna jak v E31 i E32


mno u e32 je ZF 4HP24EH
u e31 ZF 4HP24

v automatech se nevyznam takze nevim v cem je rozdil, ale rad bych se to dozvedel :)


měl jsem obě, jak 750iA, tak 850iA. Stejnej motor, stejná váha, ale ta 850iA jela znatelně líp. Pokud to nebylo jen o pocitu, tak to muselo být jedině v tý převodovce.
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Ivo »

sem koukal na něnecký inz a tam je 850i ase 15oc cca 130000kč až 700000kč
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#15 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Baxon píše:
skautik píše:
Radek píše:[quote="skautik"]u nas se 850 se spatnym motorem shani blbe :)

motor je u klasicke 850i M70 B50 stejny jako u 750i e32
jina je prevodovka


I automat. prevodovka 4HP24 je tusimu u M70 stejna jak v E31 i E32


mno u e32 je ZF 4HP24EH
u e31 ZF 4HP24

v automatech se nevyznam takze nevim v cem je rozdil, ale rad bych se to dozvedel :)


měl jsem obě, jak 750iA, tak 850iA. Stejnej motor, stejná váha, ale ta 850iA jela znatelně líp. Pokud to nebylo jen o pocitu, tak to muselo být jedině v tý převodovce.[/quote]

taky jsem mel ten pocit :))

on muze byt rozdil v diferaku a programu ridici jednotky te prevodovky (rychlejsi prerazeni)
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Baxon »

skautik píše:taky jsem mel ten pocit :))

on muze byt rozdil v diferaku a programu ridici jednotky te prevodovky (rychlejsi prerazeni)


každopádně osmpade jede líp :wink: :)
Odpovědět