Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 728i rady
Ahoj,
BMW E38 je najlepsi model ktory kedy BMW urobil.
Teno model je jediny, ktory vyzdvihuje BMW 7 triedu v optimalnom balance klasickeho/moderneho designu.
Model E65 tkz. "Bubilna" ti ukazuje smer ktorym sa vybrala firma a pochybujem, ze sa uz vobec niekedy vrati k tvrarom nadhernej E38.
Z rady modelov E38 je najlepsi 728 tkz. "Secret Jewel".
Ma v sebe zahrnute oboje - ekonomiku (poistka, palivo, servisne naklady) a sviznost/rychlost.
Vlastnim 782iA 09/2000 a som maximalne spokojni.
Spotreba - dialnica (Frankfurt-Bratislava, avg. speed 170km/h) 8.5l
mesto okolo 12l
Zrychlenie- 0-100km/h .... cca 8sec
Servis - zatial ziadne skusenosti, auto slape ako hodinky, dufam ze aj
dlho bude
Ak by si chcel vediet nejake ine info, odpisem.

BMW E38 je najlepsi model ktory kedy BMW urobil.
Teno model je jediny, ktory vyzdvihuje BMW 7 triedu v optimalnom balance klasickeho/moderneho designu.
Model E65 tkz. "Bubilna" ti ukazuje smer ktorym sa vybrala firma a pochybujem, ze sa uz vobec niekedy vrati k tvrarom nadhernej E38.
Z rady modelov E38 je najlepsi 728 tkz. "Secret Jewel".
Ma v sebe zahrnute oboje - ekonomiku (poistka, palivo, servisne naklady) a sviznost/rychlost.
Vlastnim 782iA 09/2000 a som maximalne spokojni.
Spotreba - dialnica (Frankfurt-Bratislava, avg. speed 170km/h) 8.5l
mesto okolo 12l
Zrychlenie- 0-100km/h .... cca 8sec
Servis - zatial ziadne skusenosti, auto slape ako hodinky, dufam ze aj
dlho bude

Ak by si chcel vediet nejake ine info, odpisem.

to moonprobe jo a 316i je ta best motorizace do trojky že?
728i je takovej solidní základ, auto jede dynamicky, lenoch to rozhodně není, ale taky žádnej zavodak, šestivál ma celkem rozmnou udržbu, ale vzhledem k motorizaci bych ho bral spíš ve trojce, sedmě se líbí V8, má ráda tah od spoda a kroutáček, proto doporučuju M62 4,4 připadně do plynu, to je ta the best motorizace. kdo by nechtěl jezdit s takovou lodí, silnym motorem za 13 litru plynu? no není to krásny.

728i je takovej solidní základ, auto jede dynamicky, lenoch to rozhodně není, ale taky žádnej zavodak, šestivál ma celkem rozmnou udržbu, ale vzhledem k motorizaci bych ho bral spíš ve trojce, sedmě se líbí V8, má ráda tah od spoda a kroutáček, proto doporučuju M62 4,4 připadně do plynu, to je ta the best motorizace. kdo by nechtěl jezdit s takovou lodí, silnym motorem za 13 litru plynu? no není to krásny.
mam dva kandidáty
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6314945
http://bmw-auto.sbazar.cz/bmw-728-ia-praha-o1459624.html
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6314945
http://bmw-auto.sbazar.cz/bmw-728-ia-praha-o1459624.html
Jo to jsem presně myslel, ten čtyřlitr už je osmiválec?no nevim proc kupovat tak slaby motor kdyz muzes jezdit se 740 ktera uz nezere o tolik vic protoze se veze na kroutaku oproti 728 kterou musis tahat ... takze tvrdit ze 728 je to nej je zcestne chce si to jen ty motory projet a vyzkouset
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
fakt doporucuju se svezt 728/730 a pak 740 ... uvidis sam ze pojedes o litr-dva vic pri normalni jizde ale pocit bude uplne jinde a kdyz bdues chtit tak se i svezes/zabijes vja kv nicem jinym coz se 728 fakt nejde
zajdi si do bazaru dej jim nejake kilo na benzin a projed si par aut a pka nakupuj nez zarucene vytipovane auta

zajdi si do bazaru dej jim nejake kilo na benzin a projed si par aut a pka nakupuj nez zarucene vytipovane auta

728 neber.....ono to rozumově vypadá nejlépe, ale pak budeš akorát nešťastný, když tě na dálnici budou trestat ochcávky načipované do nebeských výšin. Opravdu nejlepší je 4.4 v plynu. Taky bývá pravda, že čím větší motor, tím většinou lepší výbava a navíc tu 4.4 v konečné fázi koupíš i levněji, protože mraky lidí jak slyší 4litr, tak se chytají za hlavu. 

jen pro zajímavost.....momentálně mám 3.0 Diesel a předtím jsem používal ten 4-litr. Když jsme se s kamrádem postavili vedle sebe na semaforu, tak mi pochopitolně okamžitě zmizel, ale jak došlo na klasickou honičku ve městě, nebo na okresce, kde rozhodovalo více pružné zrychlení, tak jsem ani jeden nemohli tomu druhému ujet. Zkus popřemýšlet i nad tímhle motorem.... není špatný a dá se s ním jezdit do deseti litrů, na dálnici při 130 mi to píše 6,8....ale podle mě BC kecá.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: ned 20.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
presne jak pise t613. 728 budes muset hodne pobizet aby neco predvedla, coz v praxi bude znamenat snizeni komfortu jizdy a s otackama i tomu umernou spotrebu. mam 740iL (e32) motor M60 V8, takze rovnej ctyrlitr. cesta s tim je uplne o necem jinem, vsechno taha odspoda kroutakem a auto jde strasne zlehka za plynem. pri normalni jizde se motor pohybuje od 700 do 1700ot/min a jede naprosto plynule a bez boje. ja mam ted nejakej ustalenejsi prumer 11L/100km coz je si myslim krasny
. neveril sem dokud sem v tom nesedel, takze zadna 728 nepripada v uvahu, jedine M60 potazmo M62 a jestli honis spotrebu dej ji do plynu. tot nejlepsi mozna kombinace...2.8 je dobrej zaklad pro petku 


ak ti nevadi ze 728 byva vacsinou social austattung, dawal by som si pozor na kilometre, hlavne do roku 98, kedy sa pouzival nikasil. 6 valcek musis dost nahanat, aby to nieco s tou tazkou kasnou robilo, preto ho skor vyhulis. po 250tkm radi papaju olejcek, awsak toho je na pumpe dost. viem ze som zaujaty, ale sedma si zasluzi aspon 8 valcek, aj ked stym za 8 tazko zajazdis:-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Vidim ze s tou svoji 728 tu budu za tezkeho sociala
ale ja ji mam rad a staci mi...
je to vylozene auto pro lidi co jezdi na pohodu, do tech 170-180 to zvlada fajn a i pro me je to takova prijemna cestovni rychlost, prumernou spotrebu cca 40/60 mesto/mimo mam kolem 10.5l vcetne kratkych pojizdek a to tu spotrebu uz nejak prilis nehlidam.. Nad 200 to taky jede ale uz je jak hluk od motoru, tak i aerodynamicky uvnitr, takze tak jezdim malokdy.. takze popremyslej esi si klidny ridic a nechces dyzl, tak ji ber, pokud od toho cekas nejake divoke vykony tak hledej mezi 8valy
a pokud najes dobrou 740 v plynu, tak ji vem, nedovedu si predstavit nic lepsiho pokud vse funguje jak ma 




Záleží na tom z čeho sedáš do sedmy.............
v 728 jsem jezdil....... pěkný povození......... Na povahu toho auta to stačí ( dálniční křižník) 735 V8 jede ale líp..........o dost.........hlavně ve vyšších rychlostech........ 740 je ještě větší skok.............Ale spotřeba roste s motorem.....
mě by 728 stačila.............Ted jsou stejně všude samý policajti......
jdi do ty 728 spotřeba 8-10 a pohoda....


