Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 - jaké jsou Náklady na provoz ?
Ahoj!
jsem tu úplně nový, takže můj dotaz bude možná znít až moc obecně či hloupě, ale přesto:
Vážně uvažuju o koupi E38ky jako svého prvního auta od BMW. Mám myslím docela dobrou nabídku, je to e38 z r. 1996 ve slušné výbavě za dobrou cenu. Motor má kolem 150.000 (byl měněný), celé auto pak najeto kolem 300.000.
Trochu se ale bojím nákladů spojených s možnými defekty, hlavně co se týče motoru a spojky (četl jsem že jsou zrovna u E38 slabou stránou a oprava pak vyjde klidně na 50.000).
Zajímalo by mě tedy podle zkušeností ostatních, na kolik se běžně mohou vyšplhat náklady na různé opravy a především s jakou pravděpodobností můžu očekávat nějaký významnější defekt vyžadující velkou investici (např. spojka, motor, atd.)
Díky moc!!
Vojta
jsem tu úplně nový, takže můj dotaz bude možná znít až moc obecně či hloupě, ale přesto:
Vážně uvažuju o koupi E38ky jako svého prvního auta od BMW. Mám myslím docela dobrou nabídku, je to e38 z r. 1996 ve slušné výbavě za dobrou cenu. Motor má kolem 150.000 (byl měněný), celé auto pak najeto kolem 300.000.
Trochu se ale bojím nákladů spojených s možnými defekty, hlavně co se týče motoru a spojky (četl jsem že jsou zrovna u E38 slabou stránou a oprava pak vyjde klidně na 50.000).
Zajímalo by mě tedy podle zkušeností ostatních, na kolik se běžně mohou vyšplhat náklady na různé opravy a především s jakou pravděpodobností můžu očekávat nějaký významnější defekt vyžadující velkou investici (např. spojka, motor, atd.)
Díky moc!!
Vojta
může to bejt auto v pohodě a taky nemusí...Doporučuju kontrolu podvozku je hoooodně choulostivej....ty V8 jsou super motory...vydržeji hooodně..... ale zas to nesmí mít nějaký velký prase....
Jak to koupíš nech si takovejch 50 tis.. na opravy ......pujde určitě něco na podvozku, možná brzdy, chladiče, a všechny kapaliny, svíčky,
ale to auto za to stojí
Hodně záleží do jakýho to chceš dát stavu..
Jak to koupíš nech si takovejch 50 tis.. na opravy ......pujde určitě něco na podvozku, možná brzdy, chladiče, a všechny kapaliny, svíčky,
ale to auto za to stojí
Hodně záleží do jakýho to chceš dát stavu..
Naprosty souhlas s Gogoho. E38 mam trictvrte roku a tech 50tis. si sezrala. Na druhou stranu, vzdycky kdyz nekam jedu tak si rikam ze to svezeni za to stoji. Predchozi auta byly firemni Passaty poslednich dvou generaci v ruzne nesocial vybave a srovnavat se to neda. Ta moje 12 let stara sedma je na tom lip nez uplne novy pasik:)
Ahoj!
díky moc za první rychlé odpovědi!
Je to 740iL high-line, bývalý ambasádní vůz, tj. výbava maximální, 4 zónová klima, stolečky, zadní sedačky v elektrice atd. Motor je 4.4, měněný z 4.0 údajně pro lepší výkon.
"Bourané" to bylo údajně trochu na předek (kočka spící pod vrtulí způsobila její uvolnění a vrtule bouchla od kapotu),
Majitel ochotně poukázal i na nedostatky, je potřeba dodělat přední podběhy a není naplněná klima. Jinak je to včetně dvou párů téměr nových pneumatiky zimní + letní, za cenu kolem 110 000, což se mi zdá jako dobrá cena.
mám do toho jít?:)
Co mě právě jen znepokojuje je právě to co jsem psal, např. porucha převodovky či něco závažného... zajímalo by mě, jak je statisticky taková porucha reálná...
Taky jsem si ve specifikacích našel že long verze má jiný odstup kol... - Je to nedostatek při dosutpnosti dílů?
díky moc za první rychlé odpovědi!
Je to 740iL high-line, bývalý ambasádní vůz, tj. výbava maximální, 4 zónová klima, stolečky, zadní sedačky v elektrice atd. Motor je 4.4, měněný z 4.0 údajně pro lepší výkon.
"Bourané" to bylo údajně trochu na předek (kočka spící pod vrtulí způsobila její uvolnění a vrtule bouchla od kapotu),
Majitel ochotně poukázal i na nedostatky, je potřeba dodělat přední podběhy a není naplněná klima. Jinak je to včetně dvou párů téměr nových pneumatiky zimní + letní, za cenu kolem 110 000, což se mi zdá jako dobrá cena.
mám do toho jít?:)
Co mě právě jen znepokojuje je právě to co jsem psal, např. porucha převodovky či něco závažného... zajímalo by mě, jak je statisticky taková porucha reálná...
Taky jsem si ve specifikacích našel že long verze má jiný odstup kol... - Je to nedostatek při dosutpnosti dílů?
JJ vim o který auto jde.... koukal jsem na něj na Seznamu v Sauto...
Chtěl bych vidět někoho kdo mění ze 4.0 na 4.4 jen kvůlí výkonu............Vyměna toho motoru plus převodovka může vyjít na 1mil..kč..
S tou kočkou bych tomu taky nevěřil.........
to bude pohádka........Pokud je ten spodek zakrytovanej, tak tam určitě kočka nemá kudy vlést........
Ale o to přece nejde.......Nějaký věci jak píšeš tam na poladění budou.......
Jestli je to za 110t. což je top cena, tak bych do toho šel.....
S tou převodovkou to ti nikdo tady asi neřekne kdy a jak se to posere....... Hned po koupi vyměn olej...to je asi jediný co pro to můžeš udělat....A taky nejdezdit jak prase( hlavně když je to studený)
Chtěl bych vidět někoho kdo mění ze 4.0 na 4.4 jen kvůlí výkonu............Vyměna toho motoru plus převodovka může vyjít na 1mil..kč..
S tou kočkou bych tomu taky nevěřil.........


Ale o to přece nejde.......Nějaký věci jak píšeš tam na poladění budou.......
Jestli je to za 110t. což je top cena, tak bych do toho šel.....
S tou převodovkou to ti nikdo tady asi neřekne kdy a jak se to posere....... Hned po koupi vyměn olej...to je asi jediný co pro to můžeš udělat....A taky nejdezdit jak prase( hlavně když je to studený)
jo... je to ten auťák z sauto; - mně se ta cena zdála taky dobrá,
prostě mi jde obecně o to, jestli se nemusím bát vyjet s takovým autem třeba na stovky kilometrů aniž bych si psal čísla všech odtahovejch služeb a každý ráno se modlil, aby mi šla třeba na automatu zpátečka...
... protože pokud by ty obavy byly docela reálný, asi by fakt byla lepší fabka htp:))))
prostě mi jde obecně o to, jestli se nemusím bát vyjet s takovým autem třeba na stovky kilometrů aniž bych si psal čísla všech odtahovejch služeb a každý ráno se modlil, aby mi šla třeba na automatu zpátečka...
... protože pokud by ty obavy byly docela reálný, asi by fakt byla lepší fabka htp:))))
neee toho se neboj je to hodně spolehlivý auto...E38 je jedno s nejspolehlivějších aut vůbec......... Udělěj na tom automatu olej a měl by chodit........ Určitě se v tom pořádně projed.......
Nebo pokud by jsi měl zájem, tak to můžu jet zkouknout s tebou....špatnej automat nebo něco na podvozku poznám.......Měl jsem hodně E38...
Nebo pokud by jsi měl zájem, tak to můžu jet zkouknout s tebou....špatnej automat nebo něco na podvozku poznám.......Měl jsem hodně E38...
gogoho píše:Nebo pokud by jsi měl zájem, tak to můžu jet zkouknout s tebou....špatnej automat nebo něco na podvozku poznám.......Měl jsem hodně E38...
hele, pokud by to bylo možný, bylo by to fakt super a byl bych vděčnej; To auto je na Praze 4, já sám jsem z Mladý Boleslavi, ale určitě by to šlo domluvit. Řekl jsem majiteli že se do konce tohoto týdne rozmyslím, jestli ho beru nebo ne, ale předpokládám že kdybychom na to začátkem týdne ještě koukli, bylo by to bez problémů.
Měl bys čas?
gogoho píše:čas by byl........ale spíš středa....... kdyžtak tel. 774891417 klidně sms........
hmm... co se dá dělat, nevím jestli to už nebude pryč, ale ok:)
A ty jsi z Prahy? Kdybychom se domluvili na nějakém "finančním vyrovnání", sám bys mi to kdybych to předjednal skouknout třeba dřív nemohl?
Je to na parkovišti ulice Jihlavská.
Jinak v pohodě, kdyžtak to zkusím na tu středu
gogoho píše:neee toho se neboj je to hodně spolehlivý auto...E38 je jedno s nejspolehlivějších aut vůbec......... Udělěj na tom automatu olej a měl by chodit........ Určitě se v tom pořádně projed.......
Nebo pokud by jsi měl zájem, tak to můžu jet zkouknout s tebou....špatnej automat nebo něco na podvozku poznám.......Měl jsem hodně E38...
čoveče kde jsi přišel na to že E38 je jedno z nejspolehlivějších aut vůbec