Zdravím pánové, mám problém s mou E38 740i rv 95, jedná se tedy o M60..
Nelze vytočit více jak 4500ot/min. Motor se jinak chová normálně , neklepe se ve volnoběhu , plynule táhne od nejnižších otáček, a drží volnoběžné otáčky. Pak příjde bariéra zhruba 4500 rpm a nelze jet dál, jako kdyby byl posunutý omezovač o 2500 ot. níž, i zvukový projev je podobný.
nevím, možná ze sebe udělám uplného kreténa, ale tento osmiválec nikdy 7000 otáček točit nemá...myslím, že má maximum kolem 5500-6000 protože je to osmivál...ale nejsem si tím jistý....
nie bol som na diagnostike a ze mam pokazeny snimač otacok vtedy mi robilo ze som nevedel niekedy na startovať tak som kupil novy a nahodil a ten mi robil ze som nevedel vytočiť len do 4,5.tak som to zobral do bmw a tam uz nelen snimač otáčok ale aj snimč kluku mi vymenili a otedy mam pokoj.
tak tedy babo raď , vymnenil jsem snímač otáček klikovky za nový a situace se ještě zhoršila.... při studeném startu se motor vytáčí max do 2 tisíc a po ujetí zhruba 5 km už jde do 4 tisíc.. o víkendu se mi dokonce stalo že motor fungoval v plném rozsahu... Už si moc nevím rady a tak to pujde do autorizaku, nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?
3man3 píše:... nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?
Když ho vyměníš, tak asi nic nezkazíš - jenže, podle mě tam jsou 2 vedle sebe a jeden stojí bez slev. minimálně 500,-.
Mám dobrou zkušenost s filtry BOSCH - cena cca 800,-/kus.
Špatnou s filtry Purolator a Filtron.
3man3 píše:... nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?
Když ho vyměníš, tak asi nic nezkazíš - jenže, podle mě tam jsou 2 vedle sebe a jeden stojí bez slev. minimálně 500,-. Mám dobrou zkušenost s filtry BOSCH - cena cca 800,-/kus. Špatnou s filtry Purolator a Filtron.
já myslím že by to měl být jen jeden...a to v místě pod spolujezdcem, je to takový delši filtr... zatím jsem to neměl čas vyzkomat a tak se teprve dozvím.....
taky není na škodu odzkoušet tlak paliva na liště, tzn namontovat manometr a vytáhnout ho ven aby na něj bylo vidět za jízdy a zkusit jestli v tu chvíli neklesne tlak.
Fugo píše:taky není na škodu odzkoušet tlak paliva na liště, tzn namontovat manometr a vytáhnout ho ven aby na něj bylo vidět za jízdy a zkusit jestli v tu chvíli neklesne tlak.
v tom případě by to asi bylo regulátorem tlaku paliva.. můj problém ale je, že po zahřátí (nebo si alespoň myslím že je to teplotou) lze motor vytočit výš... Při studeném startu jsou to 2 tisíce... a po takových 5 km už lze i na 4...