Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M60 nevytočí do omezovače

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od 3man3 »

Zdravím pánové, mám problém s mou E38 740i rv 95, jedná se tedy o M60..

Nelze vytočit více jak 4500ot/min. Motor se jinak chová normálně , neklepe se ve volnoběhu , plynule táhne od nejnižších otáček, a drží volnoběžné otáčky. Pak příjde bariéra zhruba 4500 rpm a nelze jet dál, jako kdyby byl posunutý omezovač o 2500 ot. níž, i zvukový projev je podobný.

Kde by mohla být závada :?: :idea:

Děkuji za rady.
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín

#2 Příspěvek od Fipo »

nevím, možná ze sebe udělám uplného kreténa, ale tento osmiválec nikdy 7000 otáček točit nemá...myslím, že má maximum kolem 5500-6000 protože je to osmivál...ale nejsem si tím jistý....
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#3 Příspěvek od 3man3 »

vytočí.... tedy.... vytočil :))
juro
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: bratislava

#4 Příspěvek od juro »

mal by si zajet na diagnostiku.mozeš mať senzor kluky alebo senzor otacek.mal som ten isty problem.na 740 r.v95 e38.
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#5 Příspěvek od 3man3 »

juro píše:mal by si zajet na diagnostiku.mozeš mať senzor kluky alebo senzor otacek.mal som ten isty problem.na 740 r.v95 e38.


jak se ta závada u tebe projevovala pri jízdě ?
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#6 Příspěvek od bas2 »

Taketo problemy niekedy vyriesi vymena palivoveho filtra...
juro
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: bratislava

#7 Příspěvek od juro »

nie bol som na diagnostike a ze mam pokazeny snimač otacok vtedy mi robilo ze som nevedel niekedy na startovať tak som kupil novy a nahodil a ten mi robil ze som nevedel vytočiť len do 4,5.tak som to zobral do bmw a tam uz nelen snimač otáčok ale aj snimč kluku mi vymenili a otedy mam pokoj.
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#8 Příspěvek od 3man3 »

bas2 píše:Taketo problemy niekedy vyriesi vymena palivoveho filtra...


Že by toto způsoboval špatný pruchod paliva ? Tak uvidím co řekne diagnostika...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

bude to asi snimač otáček, ale pokud si neměnil palivak tak ho taky vyměn
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#10 Příspěvek od 3man3 »

tak jste měli pravdu.. diagnostika objevila špatný snímač otáček.... a prý i váhu vzduchu..

snímač otáček už mám objednaný... ale s tou váhou je problém, nemáte někdo kontakt na prodej ? Už jsem zkusil Auto Kelly i Elit a nic...
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#11 Příspěvek od 3man3 »

tak tedy babo raď , vymnenil jsem snímač otáček klikovky za nový a situace se ještě zhoršila.... při studeném startu se motor vytáčí max do 2 tisíc a po ujetí zhruba 5 km už jde do 4 tisíc.. o víkendu se mi dokonce stalo že motor fungoval v plném rozsahu... Už si moc nevím rady a tak to pujde do autorizaku, nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#12 Příspěvek od Strosek »

3man3 píše:... nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?


Když ho vyměníš, tak asi nic nezkazíš - jenže, podle mě tam jsou 2 vedle sebe a jeden stojí bez slev. minimálně 500,-.
Mám dobrou zkušenost s filtry BOSCH - cena cca 800,-/kus.
Špatnou s filtry Purolator a Filtron. :roll:
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#13 Příspěvek od 3man3 »

Strosek píše:
3man3 píše:... nicmene me jeste napadlo... jak by se projevoval ucpany palivovy filtr ?


Když ho vyměníš, tak asi nic nezkazíš - jenže, podle mě tam jsou 2 vedle sebe a jeden stojí bez slev. minimálně 500,-.
Mám dobrou zkušenost s filtry BOSCH - cena cca 800,-/kus.
Špatnou s filtry Purolator a Filtron. :roll:


já myslím že by to měl být jen jeden...a to v místě pod spolujezdcem, je to takový delši filtr... zatím jsem to neměl čas vyzkomat a tak se teprve dozvím.....
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#14 Příspěvek od 3man3 »

Takže palivový filtr vyměněn.... vyzkoušel jsem i průtok paliva a pumpa též pracuje jak má... Už z toho začínám pomalu šílet :cry:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#15 Příspěvek od Fugo »

taky není na škodu odzkoušet tlak paliva na liště, tzn namontovat manometr a vytáhnout ho ven aby na něj bylo vidět za jízdy a zkusit jestli v tu chvíli neklesne tlak.
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#16 Příspěvek od 3man3 »

Fugo píše:taky není na škodu odzkoušet tlak paliva na liště, tzn namontovat manometr a vytáhnout ho ven aby na něj bylo vidět za jízdy a zkusit jestli v tu chvíli neklesne tlak.


v tom případě by to asi bylo regulátorem tlaku paliva.. můj problém ale je, že po zahřátí (nebo si alespoň myslím že je to teplotou) lze motor vytočit výš... Při studeném startu jsou to 2 tisíce... a po takových 5 km už lze i na 4... :?:
3man3
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 19.05.2008 00:00

#17 Příspěvek od 3man3 »

navíc.. auto ani nemusí jet.. chová se to stejně i na místě při neutrálu.
Odpovědět