Nemuzu se dostat do auta rano jsem prijel do prace zamknu centralem normalne prijdu k autu a central na klici uz nejde ledka sviti ale nejde otevrit tak jsem vymenil baterky a porad nic zamkem mi nejdou otevrit dvere ridice ani kufr a spolujezdec zamek nema nevite jak se tam mam dostat ted
nevite nekdo jaka muze byt zavada jestli baterka nebo jednotka centralu uz premyslim ze rozbiju okynko mel by nekdo kdyz tak doma nahradni nejlepe okoli chomutova
a jeste dotaz je to bmw 740i r.v. 95 v servisu mi rikali ze mi to otevrou necim ale jenom jestli kdyz sedim v aute a mam zamceny dvere a klicek nemam v zamku jestli jdou dvere otevrit tim tlacitkem na zamykani co je vedle vystraznyho tlacitka a jestli kdyz zatahnu za kliku u dveri jetli se mi dvere otevrou diky za rady auto mi stoji pred praci a nemam jak jezdit
nebe to otevřít pomocí diagnostiky, ledvinkou se vloupat do motoru napojit diagnostiku v CARSOFTU 6.5 to jde, musíš mít ještě před FL, potom byl diagnostickej konektor za džákem napojů.
Nebudu Ti psát, že máš hledat (to udělám za Tebe). Ty teď potřebuješ otevřít auto. Ve všech příspěvcích, co tady byly, jsme se shodli, že pokud tam nejsou udělány zvláštní úpravy, odpojená táhla apod. je možné otevřít auto klíčem ručně.
Je třeba více zabrat, případně trošku pozvednout kliku. Skutečně to jde, nedávno jsem si to vyzkoušel sám. Totéž platí o otevření kufru klíčem, tam máš totiž tu vybitou baterku. Takže zkus otočit klíčem, o 90 stupňů doleva. Pokud se Ti bude zdát, že klíč jde do zámku špatně, máš ho zamrzlý. Tak vezmi kancelářskou sponku, strč ji do zámku a ohřívej zapalovačem. Klíč radši nenahřívej. Doufám, že je Ti jasné, že to auto dneska asi nenastartuješ, baterka se bude nabíjet asi 10 hodin.
ja jsem taky hledal ale vsdude pisete klicem ale ja kdyz dam klic do zamku tak s tim nejde vubec hnout ani v jednou a neslo mi to ani v lete jsem chtel zamknout klicem kdyz mi dosla baterka v centralu a neslo otocit klicem ani o trosku nevim jestli tam jsou jiny zamky nebo co. Uz me napada jenom rozbit okno a jet na vrakac pro jiny ale jak se dostanu do kufru kdyz bude vybita baterka
Jednoumu bývalému majiteli mého jednoho auta odešla spínací skříňka, tak sehnal jinou na vrakáči a vyměnil ji i s klíčem a na zámky dvěří a kufru se vykašlal. Klíč naprogramoval na imobilizér a dálku, tak když bylo auto pod proudem, tak všechno fungovalo. Klíč od zámků mně samozřejmě nedal. Odešla mně baterka a byl jsem v hajzlu stejně jako ty. Klíč šel do zámku strčit, ale otočit s ním nešlo. Vyřešilo to napojení nabíječky na kabel ke startéru, jak píše Shelby. Je to nejjednodušší. Akorát teď při -10°C by se mně pod auto nechtělo. Horší bylo koupení nových zámků. Stálo to docela slušný peníze.
Poud se dostanes do auta, tak kufr si uz otevres jednoduse. Pripojis baterku na motor a zem (jakoby jsi chtel startovat kabelama) a u leve nohy pod volantem mas tlacitko otevirani kufru. To mam vyzkousene ja Odpojena baterka a zaklaply kufr s jinym zamkem
to presne se stalo me taky zamky jsou v aute jiny ale uz jsem se tam taky dostal slo to tema kabelama lezel jsem pod autem v -16 pekna prace diky za rady
Jestli můžu přidat svůj názor, tak jsem byl ve stejné situaci. Ale s vyndanou baterií a zaklapnutým kufrem. Nic nepomáhalo, až mi poradil jeden elektrikář. Pokud máš originílní tažné, tak tam bývá německá karavanová zásuvka a přes ní pustíš do auta štávu. Nákres možná někde najdu. Měj se K.
u e38 jdou odemknout klickem dvere u ridice a i kufr musis spravne a dostatecne otocit klickem a pak to jde, pokud dvere nejsou zamrzle pak muzes rvat za kliku jak chces a neotevres
mika_hakkinen píše:nebe to otevřít pomocí diagnostiky, ledvinkou se vloupat do motoru napojit diagnostiku v CARSOFTU 6.5 to jde, musíš mít ještě před FL, potom byl diagnostickej konektor za džákem napojů.
a dělal jsi to někdy? víš o tom že musí byt kliček zaplej aby to přes diag šlo odemknout?