Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 740i - Membrana na sani
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha
Úplně tý slovenštině nerozumím... ale každopádně se to projevuje hlavně tím, že ta membrána propouští olej do sání, kde nemá co dělat. Projevuje se to kolísáním otáček při volnoběhu a auto kouří, protože žere olej. Záleží, jak moc je v háji.
Mně se stalo, že tu membránu někdo přede mnou měnil a nevím jak to tam dal, ale trvale propouštěla trochu oleje, až se to zapeklo okolo právě škrtící klapky. Nová origo i se snímačem cca 13k.
Zas to mám všechno nový
Pak jsem taky měnil trubku, která vede prostředkem sání právě z membrány a bývá dost často ucpaná.. Ale to je , tuším, jen před FL.
Tím jsem snad napsal vše, co o tom vím...
Mně se stalo, že tu membránu někdo přede mnou měnil a nevím jak to tam dal, ale trvale propouštěla trochu oleje, až se to zapeklo okolo právě škrtící klapky. Nová origo i se snímačem cca 13k.


Tím jsem snad napsal vše, co o tom vím...
chcem sa spytat, prejavuje sa to stale, ze kolise volnobeh?mne totiz kolise len za studena, mozno prvu 1-2 minutu po nastartovani, ma tendenciu skapat, par krat sa to uz aj stalo.... podtlak na olejovom vicku teda mam slusny, ale nebadat ze by auto dymilo a zralo olej
v RJ mam len jednu chybu a to vadny termostat, tak neviem co to za studena tak blbne. Skor mam ale opacny pocit, ze sa to prechlastava hned po nastartovani za studena.
kde tu membranu najdem v ETK? nejak neviem kde ju najst, dik za pomoc
v RJ mam len jednu chybu a to vadny termostat, tak neviem co to za studena tak blbne. Skor mam ale opacny pocit, ze sa to prechlastava hned po nastartovani za studena.
kde tu membranu najdem v ETK? nejak neviem kde ju najst, dik za pomoc
porter píše:mne totiz kolise len za studena, mozno prvu 1-2 minutu po nastartovani, ma tendenciu skapat, par krat sa to uz aj stalo....
Tak to je presne. To jsem mel taky a kdyz byl motor zahraty, tak to bylo uplne vpohode. V lete to bylo relativne dobre, ale s prichodem zimy to proste chcipalo a musel jsem to vzdy podrzet v otackach aby fachcil. No u mne to byla membrana z M62 narvana na M60-ku = stare spuchrele tesneni pod ni. Takze si motorfurt prisaval bordel... Samo priu studenem a startovani uplne nejvic. Po vimene membrany a TESNENI je to uplne OK. Svete div se


Potřebuju poradit, taky mi motor jaksi "houpe" a když povolím víčko oleje tak je tam podtlak, ne moc velkej, ale je to cejtit. A teď co je to za díl ? Tipuju to na č.3, Jedná se o 740i e32. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Dík za pomoc
Dík za pomoc
Trochu to tu oživím po "letech"
540iA r.v. 93 motor M60,houpe volnoběh jako kráva,kor když je zima,po ohřátí o něco lepší. Nové svíčky,vyčištěný volnoběžný ventil,klapka,diag ukazuje jen vadné čidlo klepání,které budu v týdnu měnit a když už teda budu mít sání dole,tak co tam vše pořešit?
Jinak čidllo klepání 4 najdu kde? Zatím co jsem našel a vyzvěděl od FXe,tak by to mělo být z pohledu na auto pravé vzadu
540iA r.v. 93 motor M60,houpe volnoběh jako kráva,kor když je zima,po ohřátí o něco lepší. Nové svíčky,vyčištěný volnoběžný ventil,klapka,diag ukazuje jen vadné čidlo klepání,které budu v týdnu měnit a když už teda budu mít sání dole,tak co tam vše pořešit?
Jinak čidllo klepání 4 najdu kde? Zatím co jsem našel a vyzvěděl od FXe,tak by to mělo být z pohledu na auto pravé vzadu


BMW E34 540iA

