Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 740i - Membrana na sani

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
hrs
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 26.09.2006 00:00
Bydliště: Slovensko - Trnava

#1 Příspěvek od hrs »

Ako sa prejavuje, ked je membrana vzadu na tom sani kaput? Moze sposobovat, ze skrtiaca klapka sa pri pridani plynu neotvara a rapoce tam?
Ancias535i
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Ancias535i »

Úplně tý slovenštině nerozumím... ale každopádně se to projevuje hlavně tím, že ta membrána propouští olej do sání, kde nemá co dělat. Projevuje se to kolísáním otáček při volnoběhu a auto kouří, protože žere olej. Záleží, jak moc je v háji.
Mně se stalo, že tu membránu někdo přede mnou měnil a nevím jak to tam dal, ale trvale propouštěla trochu oleje, až se to zapeklo okolo právě škrtící klapky. Nová origo i se snímačem cca 13k. :roll: Zas to mám všechno nový :D Pak jsem taky měnil trubku, která vede prostředkem sání právě z membrány a bývá dost často ucpaná.. Ale to je , tuším, jen před FL.
Tím jsem snad napsal vše, co o tom vím...
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od kralik »

Tu trubku v sani ma motor M62, M60 ji nema (do pulky '96). Projevy viz vise. Ty membrany na M60 a M62 jsou trosku jine i kdyz na srouby a na prvni oko jsou stejne. Takze bacha na to. Membrana z M62 na M60-ce stale prisava olej :(
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#4 Příspěvek od KAMIL740 »

me piskalo v motoru a delal se v motoru hroznej podtlak zkus odsroubovat vicko oleje na volnobeh jestli ti motor saje vzduch normalne by nemel ten podtlak je celkem velkej ze skoro nejde oddelat vicko
porter

#5 Příspěvek od porter »

chcem sa spytat, prejavuje sa to stale, ze kolise volnobeh?mne totiz kolise len za studena, mozno prvu 1-2 minutu po nastartovani, ma tendenciu skapat, par krat sa to uz aj stalo.... podtlak na olejovom vicku teda mam slusny, ale nebadat ze by auto dymilo a zralo olej
v RJ mam len jednu chybu a to vadny termostat, tak neviem co to za studena tak blbne. Skor mam ale opacny pocit, ze sa to prechlastava hned po nastartovani za studena.
kde tu membranu najdem v ETK? nejak neviem kde ju najst, dik za pomoc
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#6 Příspěvek od KAMIL740 »

kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od kralik »

porter píše:mne totiz kolise len za studena, mozno prvu 1-2 minutu po nastartovani, ma tendenciu skapat, par krat sa to uz aj stalo....

Tak to je presne. To jsem mel taky a kdyz byl motor zahraty, tak to bylo uplne vpohode. V lete to bylo relativne dobre, ale s prichodem zimy to proste chcipalo a musel jsem to vzdy podrzet v otackach aby fachcil. No u mne to byla membrana z M62 narvana na M60-ku = stare spuchrele tesneni pod ni. Takze si motorfurt prisaval bordel... Samo priu studenem a startovani uplne nejvic. Po vimene membrany a TESNENI je to uplne OK. Svete div se :) Moc o tom nespekuluj, pokud ti to nehazi chyby a dela to co popisujes, tak ji kup + tesneni a vymen. Mas po problemu a moc to nestoji 8O
Juroo
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 09.03.2009 01:00

#8 Příspěvek od Juroo »

Kolko stoji ta membrana ???....len tak pre zaujimavost....
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00

#9 Příspěvek od 100RM »

Nechapem preco sa na ceny dielov nepozres v kelly, elite alebo origo u bmw. Inak stoji cca 1500
7er. True definition of luxury. Yours.
Frogger
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Frogger »

Tak se na to chystám taky....
Je asi potřeba sundat celé sání že? Koukal jsem na to a je tam docela špatnej přístup.. :roll:
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od kralik »

Sani se sundavat nemusi, ale je to "oser"... Jde to... Zvlast na M60 urcite. M62 ma trubku, tam vim ze to nekdo delal bez sundani a nekdo sundaval...
Frogger
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: úte 19.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Frogger »

A teď co je lepší.... Zlobit se s demontáží sání nebo se zlobit se špatným přístupem :?
Mad
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: ned 01.06.2008 00:00

#13 Příspěvek od Mad »

Potřebuju poradit, taky mi motor jaksi "houpe" a když povolím víčko oleje tak je tam podtlak, ne moc velkej, ale je to cejtit. A teď co je to za díl ? Tipuju to na č.3, Jedná se o 740i e32. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Dík za pomoc
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od kralik »

Chytrej kluk a rovnou to vem s dilem 5. tesneni pod to. To je vetsinou ztvrdle.
Mad
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: ned 01.06.2008 00:00

#15 Příspěvek od Mad »

ok dik

za tu membránu chtěj u schindelare 1134 kč za origo díl,kdyby to někoho zajímalo.
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#16 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Trochu to tu oživím po "letech"
540iA r.v. 93 motor M60,houpe volnoběh jako kráva,kor když je zima,po ohřátí o něco lepší. Nové svíčky,vyčištěný volnoběžný ventil,klapka,diag ukazuje jen vadné čidlo klepání,které budu v týdnu měnit a když už teda budu mít sání dole,tak co tam vše pořešit?
Jinak čidllo klepání 4 najdu kde? Zatím co jsem našel a vyzvěděl od FXe,tak by to mělo být z pohledu na auto pravé vzadu :oops:
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
mtvrdik
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: ned 08.02.2009 01:00
Bydliště: Teplice

#17 Příspěvek od mtvrdik »

Mě to dělalo špatné těsnění pod sáním a vyměň i to těsnění pod škrtící klapkou, popřípadě i pod membránou pokud bude tvrdý ;) Od té doby co jsem to vyměnil je klid a motor je jak vyměněný :)
Odpovědět