Prasárna by dle mě byla kdyby neproběhla výměna oleje.Taky sem to takhle kdysi mazal na e34ce.Pro jistotu bych přes to dal žárovku.A myslím,že v tom nějakou roli dělal i čas.
diagnosticka zasuvka je kompletně chraněna před trotlama... resetovani oleje dratem neni nic proti ničemu. dokonce při hledani startovaciho pinu sem vzal pin napajeci a ojel s nim všecky piny, na některych sem se dostal na data či zem tak to zajiskřilo ale nikdy se nic neodpalilo. jednotka ma ty vstupy dobře ošetřené.
tohle vam sice nedoporučuju, to je jen pro zajimavost ale reset oleje přes zasuvku dratem je naprosto v pohodě. proč vyhazovat litr za to same jen s tlačitkem ktery uděla stejny zkrat
čest, díky moc za odpovědi, ale vůbec nemám ani páru kde je ta diagn. zásuvka, Mám tu E38 teprve chvíly a tak se s ní zatím seznamuji a kde by se dal koupit ten resetovací nesmysl? Díky moc.
Baron7 píše:... vůbec nemám ani páru kde je ta diagn. zásuvka....
Vedle motoru vlevo u zaveseni tlumice = cerna kulata zasuvka (valecek s dratem zespodu) cca 5cm prumer s nasroubovanym deklem. Odsroubuj dej tam drat a hotovo.
PS: Resilo se to tu 100x a na 7er.cz je to taky...
Ja to nuloval normalne ukosrenym dratem na sedmicku pin a se nemuze nic stat ..je to dokonce napsane i v orig navodu BMW ....a je to i u petky mam ten dojem ..ale nevim jak je to u e32 automatu ...pac tam je ta elektrika jinaci a tlamy s kontakty sou tam dve )