Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 750 - Reset Oleje

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Baron7
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 09.02.2009 01:00

#1 Příspěvek od Baron7 »

Čest :-) Nevíte někdo náhodou jak se resetuje olej?ty kontrolky co jsou na displeji?Díky moc :-)
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pietro »

Ideální by bylo upřesnit konkrétní typ auta... :wink:
Baron7
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 09.02.2009 01:00

#3 Příspěvek od Baron7 »

Je to na BMW 750 E38 :-)
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pietro »

Tam by to snad ještě mělo být pin č. 7 + kostra ....?
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#5 Příspěvek od gogoho »

Pietro píše:Tam by to snad ještě mělo být pin č. 7 + kostra ....?


To je pěkná prasárna to takhle nulovat....nemyslíš??
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#6 Příspěvek od dexter »

Prasárna by dle mě byla kdyby neproběhla výměna oleje.Taky sem to takhle kdysi mazal na e34ce.Pro jistotu bych přes to dal žárovku.A myslím,že v tom nějakou roli dělal i čas.
:roll:
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#7 Příspěvek od gogoho »

Až na to, že to tim kabeloresetem můžeš pěkně odpálit........ Pokud chceš stav se....já ti to vynuluju jak se má... 8)
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Pietro »

gogoho píše:
Pietro píše:Tam by to snad ještě mělo být pin č. 7 + kostra ....?


To je pěkná prasárna to takhle nulovat....nemyslíš??


Nemyslim... Reseter mam taky k dispozici, ale na včech svých autech jsem to nuloval vždy drátem a nikdy jsem nic neodpálil...
DavidB
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Liberec, Doksy

#9 Příspěvek od DavidB »

... zatím jsem to nikdy nezkoušel: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1591
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od T613 »

ten reseter za 1000kc je vlastne jenom kus dratu s tlacitkem :lol:
takze pokud vis co spojit nemuzes nic odpalit, delam to taky dratem
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

#11 Příspěvek od gogoho »

Jsou lidi co na to berou kabel..... Třeba na to časem veme někdo i palici.. :lol:
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Pietro »

gogoho píše:Jsou lidi co na to berou kabel..... Třeba na to časem veme někdo i palici.. :lol:


Tu jsem vzal včera na startér... :wink: :lol: :lol: :lol:
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#13 Příspěvek od butthead740 »

Ja nevim, ale ten reseter kdyz se podivate poradne je to sami jako kdyz to vemete obycejnou zkouseckou...
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od kralik »

DavidB píše:... zatím jsem to nikdy nezkoušel: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1591

Pouzito a funguje.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Snejk »

diagnosticka zasuvka je kompletně chraněna před trotlama... resetovani oleje dratem neni nic proti ničemu. dokonce při hledani startovaciho pinu sem vzal pin napajeci a ojel s nim všecky piny, na některych sem se dostal na data či zem tak to zajiskřilo ale nikdy se nic neodpalilo. jednotka ma ty vstupy dobře ošetřené.
tohle vam sice nedoporučuju, to je jen pro zajimavost :)
ale reset oleje přes zasuvku dratem je naprosto v pohodě. proč vyhazovat litr za to same jen s tlačitkem ktery uděla stejny zkrat :)
Baron7
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pon 09.02.2009 01:00

#16 Příspěvek od Baron7 »

čest, díky moc za odpovědi, ale vůbec nemám ani páru kde je ta diagn. zásuvka, Mám tu E38 teprve chvíly a tak se s ní zatím seznamuji :-) a kde by se dal koupit ten resetovací nesmysl? :-)Díky moc.
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#17 Příspěvek od butthead740 »

Pete
Registrovaný
Příspěvky: 508
Registrován: pát 06.04.2007 00:00
Bydliště: Karlovarsko

#18 Příspěvek od Pete »

drát nad zlato :D
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od kralik »

Baron7 píše:... vůbec nemám ani páru kde je ta diagn. zásuvka....

Vedle motoru vlevo u zaveseni tlumice = cerna kulata zasuvka (valecek s dratem zespodu) cca 5cm prumer s nasroubovanym deklem. Odsroubuj dej tam drat a hotovo.
PS: Resilo se to tu 100x a na 7er.cz je to taky...
CHTHC
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 28.02.2009 01:00

#20 Příspěvek od CHTHC »

Ja to nuloval normalne ukosrenym dratem na sedmicku pin a se nemuze nic stat ..je to dokonce napsane i v orig navodu BMW ....a je to i u petky mam ten dojem ..ale nevim jak je to u e32 automatu ...pac tam je ta elektrika jinaci a tlamy s kontakty sou tam dve :-))
Odpovědět