Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupe BMW 740i e38...
hustý jak všichni,,nebo spousta lidí kupuje 740 i a většinou nováčci ,ale nikdo na tom nespravoval ani motorek k oknům,který stojí i 3000 a výš...nebo cokoli jiného,,7 řada je a bude vždy drahá záležitost údržby,,potom si od někoho kupte 7er a je jedno s jakou motorizací.. či převodovkou ..bmw ano ,ale max imum na co mám neni zrovna idaál...viděl jsem jich hafo a spostu jich bylo fakt na hovno..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
S tím se nedá nic jiného než souhlasit. Na druhou stranu je třeba říct, že nějakýma trojkama nemá cenu se zdržovat a je lepší hopsnout rovnou do něčeho většího a třeba díly na E39 a E38 jsou takřka za stejný peníze. Takže pak na výběr moc nezůstává.
Pravdou však je, že spousta mladých kluků se s tím sveze a oslní je výkon motoru a jízdní vlastnosti a za pár měsíců jsou ty auta zase na prodej, protože ten provoz není úplně zas tak laciná záležitost jak třeba očekávali.
Každopádně 740i je velice dobré svezení za přijatelné peníze, ovšem musí být vše v pořádku jak má být.

Pravdou však je, že spousta mladých kluků se s tím sveze a oslní je výkon motoru a jízdní vlastnosti a za pár měsíců jsou ty auta zase na prodej, protože ten provoz není úplně zas tak laciná záležitost jak třeba očekávali.
Každopádně 740i je velice dobré svezení za přijatelné peníze, ovšem musí být vše v pořádku jak má být.

Kdyby mi neukradli moji Audi S6 4,2, tak v ni jezdim dal, ale bohuzel se stalo a ja jsem ted bez auta. Rad zkousim nove vozy a tak ted padla volba na 740i, spotreba me opravdu netrapi, to spis chci, aby bylo vse v poradku. A verte mi, ze nejsem zadny novacek, mam hodne zkusenosti se silnymi motory a mych byvalych 340PS do jen dokazuje.
740i jsem se pořídil jako své třtí BMW. Před tím jsem měl e46 2,8i a pak e39 ve 3,0D. Co se řady 7 týče, tak zde není co vytknou a co se jízdních vlastností týče je to paráda. Myslel jsem si že takovéto auto nebude extra pružné ale po vlastní zkušenosti musim konstatovat, že základních 286PS a autem velice slušně cvičí. Čeho bych se trochu obával je převodovka. Jako asi všechny automaty ( předpokládám že budeš kupovat automat) je třeba ve 100 000 zhruba měnit olej s filtrem. Pokud to někdo neudělal, tak je zde riziko, že se ti převodovka vysype. To je pak repas cca 40tis. Každopádně až se tim budeš vozit tak poznáš jak řadí a jestli nemá někde nějaký podivný zvuky atd. Pokud bude vše ok tak tu výměnu hned proveď. Mě to vyšlo v BMW na cca 9tis ale mam jistotu. Co se ramen, čepů atd týče, tak ceny jsou srovnatelný jako třeba u e39 takže výměna není úplně extra finančně náročná. Dost se taky vysírá benzínové čerpadlo a membrána ale to jsou tisícové položky takže nic extra. Já jsem se pustil do kompletní renovace motoru a můžu ti sdělit zážitky. Moje auto mělo najeto 222 000 a k mému překvapen nebyli žádné známky opotřebení jako jsem byl zvyklej u jinejch aut. Když pomin to, že všechna těsnění byla jako kámen nebo se drolila tak vše super. Některé ventily byly trochu kropenatý a špinavý od carbonu tak jsem je vyčistil a zabrousil. Hlavy motoru jsem taky zbrousil o nějakou tu desetinku (0,6mm) a dal nový gufera a komplet všechny těsnění. Myslel jsem,že hydroštosy to budou mít taky za sebou ale pohoda, jsou úplně netknuté. Trochu jsem tedy upravil výkon motoru (i jsem to dal do Prahy na přeprogramování ŘJ) a teď bych tam měl podle výpočtů mít cca 370PS. Možná víc ale držím se raději při zemi
rozdíl je to fakt dost markantní hlavně v průběhu výkonu a spotřeba mi po tomhle všem klesla na 12,5l/100Km. Mám na mysli kombinovanou a to jezdím převážně město. Auto prostě super a když ho obuješ na pořádný kola, tak naděláš ještě hodně parády. Doporučuji ti jeho koupi ale dost taky záleží na výbavě.

no tak je to takovej odhad. na brzdě jsem to ještě neměl
už jen samotná úprava řídící jednotky ti zvedne výkon na nějakých 315 - 320 PS a snížením hlav o 0,6mm se pochopitelně zvýšil kompresní poměr z 10,0 na 10,6-10,8 a zde počítám s nárůstem cca 40 - 50 PS. Jak říkám není to ověřené číslo ale ono těch 286 základních není stejně měřeno podle mě na zadních kolech ale na klice takže brzdou zjistím pouze momentální výkon na zadním kole ale kolik to má origo na zadních kolech zase nevím.

Viking píše:....
napsla si to pekne a vcelku i souhlasim ale treba ta cena vymeny oleje je prehnana a v bmw sou hovada a nevedej poradne jak to udelat



no ja jsem taky myslel ze mi vymeni ten olej kdekoliv na servise ale prej se tady meni olej poddtlakem a hladinu hlida diagnostika. měl jsem driv MB E320cdi r.v.2000 a tak jsem si to udelal sam protoze tam byl vypustni i nalevaci sroub ale tady byl jen vypustak tusim a nalejvat se to musi fak slozite. aspon takhle mi to rekli v servise i pak v BMW 

Vikingu Vikingu
50-60 koní jen snížením hlavy.. Ne, že bych ti těch 370hp nepřál,ale víš jak. Hlav a potažmo motorů jsem udělal tolik, že bych otom mohl psat knížku. Z kompletně udělané hlavy a to nemluvím o snížení ale i o kvantum jiných věcí,změnou spalováků,zvětšením kanálů apod. můžeš být rád jak dostaneš 15-20koní.Ale hádat se stebou nebudu, jen at' pak nejsi překvapen,až tam budeš mít zpět těch poctivých utahanych 286hp + 00 hovno z čipu..

jestli muzu do toho kecat, tak na automat v e38 nesahej! Pokud nekope ci nejevy nejake znamky divneho chodu, tak olej nemenit, max. jen kontrolovat hladinu
X sedmickaru nechalo vymenit olej v automatu a do 15tis. se jim posrala prevodovka, cim to asi bylo....
jinak vice infa http://www.7er.cz tam jde vse o 7er BMW /nejen e38/

jinak vice infa http://www.7er.cz tam jde vse o 7er BMW /nejen e38/
Vinc píše:Vikingu Vikingu50-60 koní jen snížením hlavy.. Ne, že bych ti těch 370hp nepřál,ale víš jak. Hlav a potažmo motorů jsem udělal tolik, že bych otom mohl psat knížku. Z kompletně udělané hlavy a to nemluvím o snížení ale i o kvantum jiných věcí,změnou spalováků,zvětšením kanálů apod. můžeš být rád jak dostaneš 15-20koní.Ale hádat se stebou nebudu, jen at' pak nejsi překvapen,až tam budeš mít zpět těch poctivých utahanych 286hp + 00 hovno z čipu..
v pohodě já se taky nehádam co se ale celkové úpravy týče, tak rozdíl je fakt znatelnej tak se to zvýšit muselo. oni se názory na toto velice liší. já nejsem motorovej einstain to neřikam ale preci snižováním hlav se musí zvýšit komprese a pochopitelně taky výkon ne?? heled fakt se rád poučim ale takhle mi to bylo několikrát řečeno.
DOEMIXXX píše:jestli muzu do toho kecat, tak na automat v e38 nesahej! Pokud nekope ci nejevy nejake znamky divneho chodu, tak olej nemenit, max. jen kontrolovat hladinuX sedmickaru nechalo vymenit olej v automatu a do 15tis. se jim posrala prevodovka, cim to asi bylo....
jinak vice infa http://www.7er.cz tam jde vse o 7er BMW /nejen e38/
fakt jo??? no tak tos mě překvapil. je teda pravda že někde v BMW doporučujou výměnu a někde ne. Já byl na tom, že tím tomu jen pomůžu a prodloužim životnost. záleží možná taky na tom kde a kdo měnil ten olej a jestli byl i filtr měněnej. jak jsem říkal tento automat se mění pomocí diagnostiky která určí kolik litrů je třeba vyměnit a prej se to dělá při 30 stupnich pak 40 a nakonec asi při 60. Tohle mi řikal hlavní servisák z inveltu v Plzni. Je to kámoš a vždycky co se BMW poradil dobře.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Problém je v tom, že spousta majitelů na výměnu kašle a nemění olej po 40k km jak by se u staších převodovek mělo. Pak to začne nějak nestandartně řadit a hned se to jde zachraňovat olejem. Ten samozřejmě rozpustí usazeniny po starým oleji a už je problém nasvětě.
Takže olej je potřeba měnit pravidelně a ne čekat na to až to začne cukat nebo klouzat.
Takže olej je potřeba měnit pravidelně a ne čekat na to až to začne cukat nebo klouzat.

Chci vam vsem podekovat za vsechny radu a zkusenosti. Jinak, co se tyce automatu, tak toho se vubec nebojim, hlavne kvuli tomu, ze hned po koupi S6, kterou jsem mel, se mi prevodovka vysrala asi po 200km. A tech starosti a vseho kolem me repase stala nejakych 160tis. Kazdopadne ted uz na to mam vybornej recept, a to jednu firmu v Berline v Nemecku, ktera se specializuje pouze na prevodovky a vicemene na automaty.
Jamez píše:Chci vam vsem podekovat za vsechny radu a zkusenosti. Jinak, co se tyce automatu, tak toho se vubec nebojim, hlavne kvuli tomu, ze hned po koupi S6, kterou jsem mel, se mi prevodovka vysrala asi po 200km. A tech starosti a vseho kolem me repase stala nejakych 160tis. Kazdopadne ted uz na to mam vybornej recept, a to jednu firmu v Berline v Nemecku, ktera se specializuje pouze na prevodovky a vicemene na automaty.
Tak sem hod klidne kontakt nebo www stranky na firmu jestli muzes. myslim ze se mnohym z nas mozna v budoucnu bude jejich sluzba a zkusenost hodit