kabyr01 píše:Stale budu cekat na zkusenosti majitelu vsech tech poruchovych E65 o kterych tady padlo uz tolik slov
Hlavne se prosim te, nerozhoduj na zaklade toho, ze ti nekdo rekne, ze ji mel rok dva, najel na ni tricet tisic nebo padesat tisic a nic se mu nevysypalo. To je samozrejme mozne, ale nic to nemeni na faktu, ze takove stesti proste mit nemusis. Poloz si jednoduchou otazku:
Kdyz se mi na te kare neco vysype za rekneme sto tisic, bude:
a) mi to jedno
b) budu pekne nastvany
c) proplacu celou noc
d) nebudu mit penize na opravu, aniz bych prodal pritelkyni do otroctvi
a na zaklade tohohle se pak rozhoduj jestli ji koupis nebo ne. Pokud jsi schopny dat stranou sto, stopadesat tisic na opravy a pak je zaplatit, aniz by te to polozilo, tak si ji kup a uzivej si jizdu. Pokud by jsi ji musel koupit za posledni penize, tak ani omylem.
Auta v tehle tride jsou proste servisne extremne narocna a je jedno jestli je to BMW 7, Audi A8 nebo treba Mercedes S (ten je jeste horsi, tam bych si dal stranou rovnou dveste tisic). Proste heslo: "kdo chce opici, musi mit na banany" plati a v tomhle pripade je tech "bananu" potreba asi tuna. Vem si treba ten fakt, ze podle britske statistiky servisnich nakladu je rozdil v koeficientu nakladu mezi Skodou Fabia a BMW 5 mensi nez mezi BMW 5 a BMW 7!
Tady ma E65 minimum lidi, takze statisticky vzorek vicemene zadny. Pokud umis nemecky a nebo jsi ochoten valcit s prekladacem, tak na http://www.7er.com mas asi nejvetsi forum vlastniku E65 a najdes tam hodne zkusenosti vcetne par "hororovych" pribehu.