to jsi asi moc v E65 nenajelRisa525 píše:na nafouklou 5ku mam bohužel stejný názor!! nevím jak nové Fka ale největší a pro mě zatím jediný zásadní rozdíl mezi 5er a 7er byl u E23 a E28
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 vs e60 - rádce při koupi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
hoši vy jste jak malí pepíci... každýmu může vyhovovat na tom autě přece něco jiného.... 5er je 5er a 7er je 7er ... mě osobně se třeba 7er zvláště před faceliftem vubec nelíbí.. 5er taky není žádná krasavice.. ale 7er je zase luxusnější, má výbavu kterou 5er ani mít třeba nemůže, zase je těžší, není v kombiku atd atd...
obě auta maj něco do sebe...
ten popis rozdílů na začátku je super zpracovanej, ale lidi jsou lidi a každý může klást důležitost něčemu jinému
obě auta maj něco do sebe...
ten popis rozdílů na začátku je super zpracovanej, ale lidi jsou lidi a každý může klást důležitost něčemu jinému

- Risa525
- Registrovaný
- Příspěvky: 1951
- Registrován: ned 07.11.2004 01:00
- Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
- Klubové ID: 2231
nemá cenu porovnávat nejaké nepotřebné (exclusiv) věci výbavy.... pokud beru jen věci které využiji pro denní potřebu, věci na krátkou i dlouhou cestu tak nevidím jediný důvod mít E65ku...v pohodlý takový rozdíl není...výbava je samo sebou o ele kravinky lepší ale ehmm k čemu spousty blbostí za 10tisíce když je využiješ bud' 2x za rok nebo si na ně nevzpomeneš a nepoužiješ je vubecJaraX píše:a těch seznam věcí na první straně, to ti nic neříká a nesouhlasíš s tím?

pokud bys chtěl FULL 5er tak bych ten paket pojmenoval "7erPAKET" a sedmy úplně zrušil

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
tak jasně že jsou věcí ktery člověk nepotřebuje,
ale třeba topení (chlazení) který je v sedmě na jiné urovni potřebuje denně, a neříkej mi že je ti jedno jeslti je ti teplo za 5 nebo za 10min.
vyšší bezpečnost taky člověk nevyužíje denně, ale až ju využije bude se mu kurva hodit.
a tak bych mohl jmenovat.
ale třeba topení (chlazení) který je v sedmě na jiné urovni potřebuje denně, a neříkej mi že je ti jedno jeslti je ti teplo za 5 nebo za 10min.
vyšší bezpečnost taky člověk nevyužíje denně, ale až ju využije bude se mu kurva hodit.
a tak bych mohl jmenovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
tak v pohodlí neni rozdil? to bych rek ze v pohodli e60 / 65 je naprosto zasadni rozdilRisa525 píše:[na krátkou i dlouhou cestu tak nevidím jediný důvod mít E65ku...v pohodlý takový rozdíl není...

a na to, co e65 s prstem v nose projede v zatacce a jeste se vsim pohodlim...
tak proste nechapu proc si za urcity obnos penez koupit e60, kdyz muzu mit proste e65... proc vyhazovat penize za horsi auto.. nechapu

a srovnavat rozdil mezi f01/f10 kdy jsou opravdu interiery do posledniho detailu identicke a srovnavat e65 a e60 kde jsou oba dost lacine, ale v e60 je ta lacinost podtrzena do posledniho detailu kazdym kusem toho interieru... tam je z mizernyho hnusnyho plastu uplne vsechno



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 622
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1536
- Kontaktovat uživatele:
Má slova. v e60 jsem najel cca 60 000 Km a přesně to, co popisuješ, jsem pocítil ihned po přechodu do e65, menší lacinost, větší kvalita, lepší dojem z interiéru. Do 7er si tohle prostě už nedovolili dát.Snejk píše:tak v pohodlí neni rozdil? to bych rek ze v pohodli e60 / 65 je naprosto zasadni rozdilRisa525 píše:[na krátkou i dlouhou cestu tak nevidím jediný důvod mít E65ku...v pohodlý takový rozdíl není...to se k sobe nepriblizuje ani naznakem natoz aby se dalo rict.. porovnatelny...
a na to, co e65 s prstem v nose projede v zatacce a jeste se vsim pohodlim...
tak proste nechapu proc si za urcity obnos penez koupit e60, kdyz muzu mit proste e65... proc vyhazovat penize za horsi auto.. nechapu
a srovnavat rozdil mezi f01/f10 kdy jsou opravdu interiery do posledniho detailu identicke a srovnavat e65 a e60 kde jsou oba dost lacine, ale v e60 je ta lacinost podtrzena do posledniho detailu kazdym kusem toho interieru... tam je z mizernyho hnusnyho plastu uplne vsechnota e65 si jeste zachovava takovou nejakou kvalitu... ale z ty e60 ten fekal doslova odpadava
at uz tapecy, palubka, stredovej tunel, ta kriplradicka tam... ty desivy budiky... no .. me uz takhle sere koukat na ten plast v ty e65.. ale tohle uz je vazne moc
To svezení je obrovsky rozdílné a potvrzuji z vlastní zkušenosti. Kamarád ze Lhotky se za mnou často stavuje s e60 535d r.v. 2007 a rád by Vám to tu všem potvrdil.
Tady fakt není co řešit

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
s motorem N73B60 si bmw važně vyhrálo, je to 12 valec s technologiea valvetronic, adaptive valve train, high precision injection a par dalších věcí, díky tomuto umí 760i jet klidně i kolem 10litru dálku, což je na tak staré auto a výkon 450 koní hodně slušná hodnota. BMW vydalo prohlášení že je ten motor uspornější jak předchozí osmiválce. nebavím se o tom že to ve městě žere 20, to je jasny.
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Prostě tím nechtěl říct, že to žere míň než motory v pětce, ale to, že v sedmě můžeš mít dvanáctiválec, který je zároveň (na dvanáctiválec) dost úsporný.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Pokaždý v německejch autočasopisech upřednostnili A8 před 7er. Např. zde
http://www.youtube.com/watch?v=wgrWXiU21T8
http://www.youtube.com/watch?v=wgrWXiU21T8
- danbrown
- Registrovaný
- Příspěvky: 94
- Registrován: úte 31.05.2011 00:00
- Bydliště: Absurdistán
- Klubové ID: 2981
Protože, a to si E65kaři dejte ruku na srdce všichni, před FL je sedma v porovnání k A8 zvenku pěkně hnusná a to vidí i německý oko.mari píše:Proč u Němců vždycky vítězila A8 oproti 7er ?? 745i proti 4,2 pokaždý propadla, krom spotřeby a centimetru prostoru navíc. Obě auta z Německa a pokaždý upřednostňovali A8, zvláštní.
Stejně tak se ale můžeš ale ptát proč lidi v Evropě tak strašně lpí na manuálech? Na tuhle otázku si taky nedokážu odpovědět, ale je to tak. Amíci prozřeli dávno před opicema, my se to teprve učíme.
No nic, tahle debata mě připravila o dvě hodiny času, ale zase jsem se náramně pobavil

Sedma prostě neni ani náhodou nafouklá pětka. To je blíž srovnání, že pětka je kapku nafouklá trojka, protože zpracování se tomu hodně blíží. A kdo tvrdí že rozdíl e60 vs e65 nepozná (nebo neni tak velkej), tak prostě a) kecá anebo b) zrovna léčí následky lobotomie.
Shrnul bych rozhodování obecně do jednoduchýho seznamu:
E60 nechť si koupí lidé co
- jezdí víc krátké tratě a víc ve městě, protože se (a to je fakt) se sedmou daleko hůř parkuje. O náchylnosti na kolemstojící debily se nemusim rozepisovat. Sedma snad dveře okolo stojících pitomců magnetizuje.
- jim to auto slouží i partnerce. S řízením pětky ženský nemívají obecně takový morální potíže jako se sedmou.
- nechtějí zažívat pocitu těžkopádnosti sedmy. Preferují "sportovnější" (rozuměj = tvrdší ale ovladatelnější) svezení nad komfortem.
- nechtějí vypadat moc nápadně. Přece jen když vylezeš ze všední pětky, tak uděláš jinej dojem, než když vylezeš ze sedmy. O závisti sousedů nemluvě.
- jim nevadí ošizenej interiér (a vůbec celkově všechno) a menší pohodlnost.
- co kapku sledujou náklady na opravy. Sedma je prostě kasička s o něco větším objemem. Tak to vždycky bylo a tak to zůstane.
- preferuje vyšší praktičnost nad haló efektem.
E65 je pro lidi co
- chtějí "best value you can buy" neboli nejlepší kup za svý peníze.
- jim nevadí hnusnej design zvenku. Nakonec - stejně člověk stráví více času uvnitř, takže kvalitu interiéru a výbavy si vychutná víc.
- chtějí auto s osobností, s duší a s pocitem, že takový auto jen tak někdo nemá. To vás pak ani nějaká ta koruna navíc do opravy tolik nesere.
- preferují komfort a to především na delší trasy. Trasa Praha - Brno je ideální příklad. Kdo si primárně na tuhle (a delší) cestu koupí pětici - nechápu.
- ocení kvalitu zpracování všeho. Sedma je líp odhlučněná, každej gram navíc je tu znát (v dobrym slova smyslu). Materiály jsou dál, prostě na tomhle autě nebyla ta krize tak znát. Bohatí zákazníci si prostě vždycky rádi připlatili za pocit vyjímečnosti. Pětka je pro retail, tam každé ušetřené euro tvoří na masové produkci slušnej cash.
A nakonec - sedma je hlavně pro jinou cílovou skupinu (mluvim o novym autě, ne o ojetině), to si konečně všichni uvědomte. Je to prostě úplně jiný auto. Fakt je ten, že po zvážení výše napsaného za stejnou cenu větší parádu těžko uděláte (pokud si neporovnáváte s Skem, ale to je na separátní flamewar).
Tenhle topic bude ještě zajímavej flame, jednak protože víc lidí samozřejmě jezdí pěticí, a jednak každej samozřejmě obhajuje především svůj kup.
Ale co, na kontroverzní topicy je JaraX expert, ne?

