JaraX ... hmm to mi je sne ze nafta musi byt cistejsia ...ale potom mi nejde do halvy preco stale vyrabaju 730d cka ci uz to bolo v e38 a teraz v e65 ... uz by to mohli vychytat u bmw ....
- maj to vychytane, dyt BMW diesely patří k nejlepším na světě, ale furt je to diesel, když si vemeš za kolik jsi schopen jezdit s 745i, 750i LPG tak se ta nafta absolutně nevyplatí, nehlede na to že vykon je tam výrazně vyšší.
745i(750i) je uplně debil motor, je to prostě ještě čistě udělany, žadny přeplnovani, jen valvetronicky ktery i když se poserou tak to normalně jede, žadny HPI ani podobny kraviny co snižují životnost motoru. mam jednoho zakaznika co ma 735i najeto přes 400 tkm a dava tomu za studena omezovač apod, už to ma docela dlouho a furt mu to funguje, nechapu jak to muže ten motor vydržet.
...s tym vykonom a prevodovkov suhlasim ze motor/vaha auta (myslim vseobecne) ide samozrejme aj o vykon motoru ale podla mna aj o jeho sprevodovanie .....
- třeba 735i jede krásně, líp jak 730d určitě, přesto bych ji nechtěl, protože nejede od spoda, v rozmezí 1000-2200 otáček je to auto takový tupý, 745ka vystřelí od volnoběhu, vem si že stojí na křižovatce, jezdí ti z obou stran auta a ty musíš projet rovně,
se 730D dáš plnej, nejdřív to nic nedělá a auta se blíží, ty se pomalinku rozjíždíš, najednou to prudce vystřelí ty jsi na druhé straně
se 735i dáš plnej a to auto plynule vyrazí a vytočí si tak 3,5 tisice otáček a jsi na druhe straně
se 745i to polechtáš, auto udělá vrrrm, otáčky se zvednou ze 700 na 2000 a ty jsi na druhé straně,
další nevyhoda 730d mi přijde nad 200kmh kde je to auto absolutně mrtvy, ja jsem ze 745i nadšenej jak umí ve 200tech vystřelit a táhne a táhne až se zastaví na omezovači
...ty mas konkretne aku motorizaciu?
ja mam e38 740i, měl jsem i 730d, ale často jezdím autama zakazniku s E65 (většinou s tím lidi jezdi daleko, viz třeba serwo kterej dojíždí do prace do Norska, takže je potřeba to auto pořádně otestovat po jakymkoliv servisu, seřidit LPG apod)
...chalani co mate 730d-cka ... mozte my napisat ake mate skusenosti a kolko Km mate nabehanych ? (trocha som teraz zmeteny kazdy tvrdi svoje ja som bol doteraz v tom ze 730d su v pohode motory z pomerne vychitanimi muchami za tie roky )
švagr ma 730D kterou kupoval s 18 000km, ted ma najeto kolem 140 000km, auto kupoval dvoulete po nějake ženske, vonelo novoutou a cena byla taky mastna. za těch 100 000km se mu posrala převodovka, nějaky vstřiky na motoru, vaha vzduchu, a pak nějaky drobnosti.
Jinak převodovky u nafty odcházejí o dost víc než u benzína obzvláště pak u 740d,
...ozaj vedel b si mi ty poradit ako to je s tym webastom lebo stale v tom nemam jasne ( to fakt len predhrieva motor v zime ?)
u benzína žadný předehřívání neexistuje, ten motor se ohřeje za 2km, takže u benzína bud webasto není žadny nebo tam je přímo webasto co jde časovat a ovladat na dalku a ohřeje motor i interier
nafta je nahovno motor (730d se ohřívá 10km než začně topit), proto je tam z výroby nějaké webasto co nejde pouštět samostatně, prostě po startu motoru zatopí a topí dokud se neohřeje motor, překodovat to nejde, leda přestavět, pozdější modely maj tuším už ten ohřev elektrický
no a nebo i nafta má připlaceny "standheizung" a prostě to má to webasto trochu upraveny a jde taky načasovat nebo ovladat na dalku
...a ako otestovat to vyhrievane prdne sklo okrem toho ze ho zapnem kde sa da nahmatat ci hreje niekde po krajoch dole hore alebo ...?
- přední sklo je vyhřívané vždy, ale jen pod stěračama, v době kdy se dělala E65 ještě nebylo vymyšleny vyhřivani ktere nejde vidět, a ty debilni pruhy co používa VW sou šileny, nicmene i to vyhřivani pod stěračama je naprosto fantasticka zaležitost, když pak jedu E60 nebo podobny pod autem kterym to nema, hrozně se divim že musím v zimě škrabat.
....A diky za to vysvelenie s tou klimov (pohare...)
....inac su klimatizacie ktore vedia chladit aj bez toho aby bol motor v chode ale je to drahe a zriedkve ete
vím o tom, tuším F01 už to ma, ale E65 ještě ne, teda možna jo, ale jen některé Individual 760ky to budou mit
