
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kupujeme e65
no to by bolo super .....
... minule som sa to tu uz pytal len niako sa k tomu nik nevijadril tak neviem skusim este raz : ...co je podla vas lepsie kupit rocnik vyroby 2005 zo slabsov vybavov a nabehanymi cca 240 000km alebo rocnik starsi trebarz 2003-2004 zo silnejsou vybavvov a nabehanim skoro rovnakym poctom kilometrov? (berme do uvahy ze interier a pocit z auta su cca rovnake, pytam sa preto lebo dost casto se tu omielane problermi s elektronikov u starsich rocnikov)
... minule som sa to tu uz pytal len niako sa k tomu nik nevijadril tak neviem skusim este raz : ...co je podla vas lepsie kupit rocnik vyroby 2005 zo slabsov vybavov a nabehanymi cca 240 000km alebo rocnik starsi trebarz 2003-2004 zo silnejsou vybavvov a nabehanim skoro rovnakym poctom kilometrov? (berme do uvahy ze interier a pocit z auta su cca rovnake, pytam sa preto lebo dost casto se tu omielane problermi s elektronikov u starsich rocnikov)
Musi byt vonku pod +16 st., vtedy sa ti pusti pri nacasovani. Z kabiny ho vsak mozes zapnut hocikedy.items píše:ma tak napadlo ze da sa zapnut webasto aj ked je teraz +5 stupnov ? nieco som v manuali cital ze to funguje eln pri nizkych teplotach
Ja som s autom uz 2 roky v Norsku, a to tu byva aj -20 st. (samozrejme norskych "minus" je uplne nieco ine ako nasich) a musim zaklopat, soft-close mi este nikdy nezamrzol.items píše:Vcera na nemeckom fore som cital,ake to robi problemy v zime ked mrzne ( a ver mi ze u nas naozaj silno mrzne )
noo, ja byl asi pred 2-3 tydny na horach, jak byly ty vetsi mrazy. Mam 730d. Soft-close nezamrzl ikdyz auto vlastne jen stalo nebo se presunulo na sjezdovku 2km. Cely tyden bylo v noci pod -22st. Rekord byl -28st. Vse v poradku
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
este mam par otazok .. na fore som haldal ale nasiel som len manual k pouzivaniu vozidla je tuna niekde aj manual ale servisny? .....alebo ako to je s vymenov oleja v motore ? popripade prevodovky a palivoveho filtru ? ....ze vraj palivovy filter je vyhrievany tka koli tomu sa to pytam.
nechcem zakaldat novu temu tak to hodim tu ..co stoji a kde sa da kupit kabel na diagnostiku popripade niaky program a manual na to alebo ako to funguje-nastavuje?
...z akych typov bmw (jednalo by sa o diagnosticky kabel na e65)
..pytam sa preto lebo tuna u nas to je bieda tak asi si budem musiet pomahat ako viem aj ked nemam z tim zatial ziadne skusenosti
Dakujem
nechcem zakaldat novu temu tak to hodim tu ..co stoji a kde sa da kupit kabel na diagnostiku popripade niaky program a manual na to alebo ako to funguje-nastavuje?
...z akych typov bmw (jednalo by sa o diagnosticky kabel na e65)
..pytam sa preto lebo tuna u nas to je bieda tak asi si budem musiet pomahat ako viem aj ked nemam z tim zatial ziadne skusenosti
Dakujem
Tu mas servisny manual, prip. si to stiahni ako ISO a nainstaluj
http://tis.spaghetticoder.org/
Diagnosticky interface
http://allegro.pl/show_item.php?item=2162605323
http://tis.spaghetticoder.org/
Diagnosticky interface
http://allegro.pl/show_item.php?item=2162605323
hmmm a diagnostiku si kde mozem zakupit ..popripade stiahnut ?:)
ide mi len o to ze vidim ze na tomto aute to treba uz riesit aj po tejto stranke a tu kde byvam sa tym niako nik nezaobera (nemyslim servisi) tak si budem musiet asi pomahat sam z vasou pomocov
....pri 730d treba menit rozvody? ak ano pri kolkych km ( mozno to bolo niekde uz spominane tak sa ospravedlnujem )
ide mi len o to ze vidim ze na tomto aute to treba uz riesit aj po tejto stranke a tu kde byvam sa tym niako nik nezaobera (nemyslim servisi) tak si budem musiet asi pomahat sam z vasou pomocov

....pri 730d treba menit rozvody? ak ano pri kolkych km ( mozno to bolo niekde uz spominane tak sa ospravedlnujem )
žadne rozvody se nemění, je tam řetěz,mění se to po stovkach tisic až je to hlučny, do te doby ti 5x odjede turbo, 20 vstřikovaču, 5x prasknou svody, odejde podavací pumpa a modul žhaveni, pravděpodobně nevyměníš separator a pak ti to tlakem roztrhne hadice, odejte ti EGR no a někdy pak budeš řešit rozvody.
Vybíráním E65 745i před fl jsem přišel na to že je jedno jestli auto koupíš od čecha nebo němce, pokud to nebude první majitel (nebo prokazatelně starající druhý) tak nikdy nevíš jak se k tomu chovali ti další majitelé... Jestli ale budeš hledat 7er od prvního majitele, který když měl na auto za 3 mega a tím pádem i na servis tak si myslím że ti převodovka jen tak neodejde, zvlášť u benzínu, pokud jí neodděláš sám... Hlavně vyměnit olej v převodovce u odborníka. Mě koupě čeká nejdřív v září ale už od listopadu sbírám informace
Btw. když 7er po fl tak by byla lepší 750i 


JaraX píše:žadne rozvody se nemění, je tam řetěz,mění se to po stovkach tisic až je to hlučny, do te doby ti 5x odjede turbo, 20 vstřikovaču, 5x prasknou svody, odejde podavací pumpa a modul žhaveni, pravděpodobně nevyměníš separator a pak ti to tlakem roztrhne hadice, odejte ti EGR no a někdy pak budeš řešit rozvody.
Tohle si vytisknu a pověsím do kanceláře.