Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 735il M62 naštartuje a chcipne

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
adrian_b
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#1 Příspěvek od adrian_b »

Ahojte páni, neviem si dať rady s problémom.
Po naštartovaní motora do 3 sekúnd zdochne. Zdochne ako keby som ho zastavil kľúčikom, teda žiaden nerovnomerný chod ani nič podobné.
Deje sa to aj za tepla a aj za studena.

Diag nepíše žiadnú chybu ktorá by s týmto mala súvis. Mám tam len chybu snímača sacej vačky, ale ten je zlý už pol roka a aj tak to štartovalo normálne.
Zachs
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 21.05.2011 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Zachs »

mám v podstatě stejný problém u Audi.. V mém případě je to problém s Immobilizerem. Diagnostika motoru mi vrací chybu start motoru blokovaný immobilizerem.. - třeba to pomůže
adrian_b
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#3 Příspěvek od adrian_b »

dme ani ews nevyhadzuje chybu.

ja ten motor nakopnem, ale asi až na 5. pokus
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#4 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

A když ti to nestartuje tak el.výbava (EL.volant,sedačky) v autě funguje ?
adrian_b
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#5 Příspěvek od adrian_b »

počas štartovania nie...
keď to chcípne tak áno
keď to naštartuje tak áno

je zaujímavé že mi to pred dvoma mesiacmi robilo, potom vyše mesiaca nič a teraz zasa.
Rejchy, máš nejaký nápad s elektrikou? Kľudne hoď do placu akúkolvek info/ skúsenosť... pomeriam čo treba
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#6 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Já to měl takhle,čas od času jsem to nemohl nastartovat.Startér točil,benzín smrděl z výfuku ale nešel proud do zapalovacích cívek,po čase jsem zjistil že stačí nechat zaplý klíček několik minut a pak to chytne bez problému. Pokud jsem to nastartoval tak se občas stalo že to za jízdy chcíplo,vždy max po 2km jízdy později nikdy.Po výměně všech čidel (některé pro jistotu dvakrát :lol: ) jsem už byl bezradnej ,diagnostika bez chyb.Až Snejk přišel po několikahodinovém laborování (výměna EWS,ř.j.)na to,že pokud to nestartuje tak nejdou ty el. fičury.U mě byla špatná el. část spínací skříňky,spíná mimo jiné i relátko k zapalovacím cívkám.Ale jestly má E38 stejnou elektriku ti neporadím.
adrian_b
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#7 Příspěvek od adrian_b »

áno vyzerá to byť podobné.
No bol som skúšať či to nerobí to napetie na cievkach ale zákon schválnosti... 20 štartov a ani raz nezdochlo :roll: musím počkať kým to spraví :D
adrian_b
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#8 Příspěvek od adrian_b »

tak som sa dočkal kedy to konečne urobilo a napetie na cievkach je stále aj po zdochnutí. Tak tam problém nevidím :?
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#9 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Tak to ti bohužel neporadím,to může být cokoliv.Já měnil čidlo vačky,kliky a pro jistotu i to dvoucestné čidlo chladící kapaliny.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

kurva pokud ti to hlásí čidlo vačky tak ho hned vyměn.
Odpovědět