No mě ten iS motor nepřijde o tolik horší,trochu jsem ho poladil a jede...krom toho celá kárka je o 150kg lehčí,to taky není od věci...spousta místa pod kapotou nevím nevím...
Jedině příliš velkej cenovej rozdíl by mě mohl přesvědčit, resp. kdybych na 328i neměl a na 318is jo. Ale jinak... nechápu otázku 4 nebo 6-tiválec. Podle mě je odpověď jednoznačná.
A jel jsi někdy s iS ? Je to o poznání jinde jak 1.6 a 1.8...tím se nechci dotknout spolumajitelů nejnadupanějších stěračových motorků ve střední evropě :xicht:
No abych taky přihodil to polínko do ohně tak, jasný je že 4 a 6ti-válec náké ty rozdíly mají..Co se týká výkonu tak je tam rozdíl tak těch 50 - 60 koníků, samozřejmě v základu ale jinak asi nebude rozdíl zase tak velkej když říkáš že to máš upravovaný..Jinak ten cenovej rozdíl asi při rozhodování menší překážkou bude..:houslista
rozhodovat se jestli schroupat spadli svestky a v hube je otunit na nejakou slivovici a nebo rovnou jit a koupit si domaci slivku:))))
to neni dilema, to je snad jasnyyyyyyyy jak facka:)))))
proc se snazit vyzdimat posledni dech ze ctyrvalce tunenim, kdyz muzes mit za ty samy prachy (po dotuneni toho ISa) poradnyho kulturistu, kterej se ani nezapoti pri stejnym vykonu motoru jako to polomrtvy ISo:)))))))))))
ÁÁ máme tady vítěze a je to 328i!!! Prosíme o potlesk a příště zase naschle. BTW jestli můžeš prozradit za kolik by byla? Třeba kdyby jsi neměl zájem tak by do ní někdo i šel - třeba moje maličkost.
je to černý(jak jinak ) coupe r.98,112tKm-1.majitel DE,kůže,klima,17ky kola,4airbag a hafl dalších vychytávek...momentálně u mě v garáži...s prodejem nepospíchám,něco mezi 4 a 3 kila,ještě na ní dělám(zas do toho nacpu tunu věcí a pak to prodám nějakýmu bezmozkovi,kterej to obtočí kolem nejbližšího sloupu...ach jo),když tak dám vědět..
To LOPOLO: Tak mi to připadá, že každej, kdo má čtyřválec, tak se zastává čtyřválce a každej šestihrňák vychvaluje šestihrnek. Asi je to fakt o tom vlastním písečku. Já už bych do čtyřválce nešel ani za nic, ten zvuk a ten tah odspodu je hrozně poznat. A spotřebou se to přece tolik neliší, debatovali jsme o tom tady mockrát. I na srazu. :gobeer:
Originál zaslal JFK [B]rozhodovat se jestli schroupat spadli svestky a v hube je otunit na nejakou slivovici a nebo rovnou jit a koupit si domaci slivku:)))) to neni dilema, to je snad jasnyyyyyyyy jak facka:))))) proc se snazit vyzdimat posledni dech ze ctyrvalce tunenim, kdyz muzes mit za ty samy prachy (po dotuneni toho ISa) poradnyho kulturistu, kterej se ani nezapoti pri stejnym vykonu motoru jako to polomrtvy ISo:)))))))))))
Kam na ty kecy chodíš , ty švestko:D
to Hanz: mám oboje a 6-ti hrnčíř rozhodně vyhrává, 4 vál hajá v garáži:D
...ale on ten iS motor mi přijde takovej hrdinnej,když bojuje proti těmhle všem 6hrncům... A když rozpoutá svoji zběsilost,to mě vždycky tak zvláštně zalechtá v břiše a ... Někdy mi připadá jak motýl letící vstříc květině,elegantní a zároveň dravý :lool2:
každej kdo má šestivál ti ho doporučí a každej kdo má čtyřvál taky , takže je to na tobě a tvoji peněžence. jestli máš na bemál a poviný kup šestivál a jestli ne vem is, ale když is tak 1,8 ne 1,9.
Originál zaslal Hanz [B]...ale on ten iS motor mi přijde takovej hrdinnej,když bojuje proti těmhle všem 6hrncům... A když rozpoutá svoji zběsilost,to mě vždycky tak zvláštně zalechtá v břiše a ... Někdy mi připadá jak motýl letící vstříc květině,elegantní a zároveň dravý :lool2:
Óó jak krásné, hele jestli ty svoje básničky vydáš tak budeš mít i na šestihrnek a lechtat Tě to budě taky. Nebo kup rovnou dvanáctku 850:bigok: